Jump to content

Lady Gaga


Michael

Recommended Posts

Was als erg droge grap bedoeld. Maar is inderdaad niet grappig.

>>> Door Guardian1980: Het is prima als je een grapje wil maken, maar het moet inderdaad wel ergens op slaan. Houd daar rekening mee, dan komt het helemaal goed.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 224
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Michael

    61

  • Grand Theft Auto TOM

    54

  • Sir_Ballas

    18

  • GuitarGuy666

    17

Een video of Gaga, (not sure if this is her account). is blokkeert door YouTube voor de volgende redenen: Schending van het beleid van YouTube op het gebied van, spam, oplichtingspratijken en commercieel misleidende inhoud.

Wat is er mis met YouTube de laatste tijd? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Een video of Gaga, (not sure if this is her account). is blokkeert door YouTube voor de volgende redenen: Schending van het beleid van YouTube op het gebied van, spam, oplichtingspratijken en commercieel misleidende inhoud.

Wat is er mis met YouTube de laatste tijd? :?

Dat heb je gewoon als mensen video's gaan lopen te 'leaken'. Was met die gameplay-video's van Grand Theft Auto V ook het geval. :puh:

Sowieso een wonder dat Lady Gaga al die andere video's niet heeft laten verwijderen. Want ze moest in augustus wel vervroegd haar single Applause uitbrengen, omdat hij al uitgelekt was. Ze was er natuurlijk erg kwaad om, maar heeft geen verdere actie ondernomen. Beetje jammer in mijn ogen, maar wie ben ik om voor haar zulke beslissingen te nemen? :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Nummer dat door Lady Gaga op Facebook werd gepost (op YouTube door iemand anders geplaatst):

Lady Gaga - Gypsy - at AMPYA





Komende zondag (28 oktober) verschijnt de single Venus!

Filmpjes werken overigens weer. Had per ongeluk de verkeerde link i.c.m. de BB-code tags gebruikt. De video van Aura en Do What U Want werken nu correct.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

*idioot plaatje van lady gaga*

deze kwam ik net tegen op facebook :7

WTF? Dit is echt fucked up hoor. Wie gaat er nou zo'n enorme doos over z'n hoofd trekken en vervolgens

jezelf als een uil presenteren voor de camera? Ach, het zal ook wel weer aan mij liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...