Jump to content
Jesperkaj

Eén protagonist speelbaar vanaf het begin van GTA V


Het Franse gameblad Jeuxactu meldt in dit artikel dat het niet mogelijk is om vanaf het begin van GTA V met alle drie de protagonisten te spelen en je het spel dus begint met Trevor, Michael of Franklin. In het gesprek met Rockstar president Leslie Benzies wordt duidelijk dat Rockstar dit doet om zo de gameplay en verhaallijn niet te beschadigen. Het is de bedoeling dat de speler geleidelijk kennis maakt met Trevor, Michael en Franklin om zo aan de drie protagonisten te wennen en met elk van hen hun eigen gebied te verkennen.

med_gallery_61247_152_98640.jpg

Ook wordt in het gesprek duidelijk dat de spelwereld vanaf het begin van het spel helemaal toegankelijk is en de speler dus niet genoodzaakt is om delen van de verhaallijn te spelen om zo steeds een stukje van de map vrij te spelen. Tevens kunnen Trevor, Michael en Franklin ook buiten de missies om met elkaar omgaan.

Bron: Jeuxactu

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik denk dat je mag kiezen tussen wie je mee wilt beginnen zou ik sowieso beginnen met michael want bedoel michael is gewoon precies mijn beeld van hoe het bij mij zou gaan als ik een gezin zou hebben XD

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik denk dat dit logischerwijs Michael gaat worden, met name omdat hij in de eerste trailer de voice-over doet. Hij is schijnbaar al vrienden met Trevor en leert Franklin kennen. Ik gok dat we die kennismaking al gezien hebben. In trailer 1 of 2 is Franklin met iemand en vraagt hij Michael naar het huis van iemand(ik gok vanwege zijn werk). Kijk maar eens goed, de manier van praten doet mij aanvoelen dat ze daar nog vreemdelingen voor elkaar zijn. Michael zal zien hoe goed franklin kan rijden en vanaf daar begint hij weer zijn heists te willen uitvoeren...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat je met één personage begint om te wennen aan de controls en de stad vind ik erg praktisch; daardoor heb je niet meteen het overweldigende waarbij je niet meer weet waar te beginnen. Ik zie verder dat leden zeggen dat ze nu drie keer de verhaallijn moeten spelen om met elk personage alle missies gedaan te hebben, maar ik denk niet dat dat hoeft. Ik verwacht namelijk een replay functie, zoals Rockstar dat ook in z'n recente games introduceerde. Je hebt zelfs kans dat je elke missie waarin meerdere personages meedoen meerdere keren moet spelen om op 100% te kunnen komen.

- Micheal, Trevor en Franklin zullen géén 'nieuwelingen' zijn in de stad (zoals Niko en CJ). Ze hebben dus al een soort vrienden- en kenniskring opgebouwd.

CJ was ook niet bepaald een nieuweling in de stad; hij kwam weer terug, en kende lui als Ryder en Big Smoke al.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ik snap het niet, betekent dat je eerst alle missies moet uitspelen en dan pas alle drie de personages kan gebruiken of kan je wel tussen alle drie personages wisselen in verloop van de verhaallijn. bijv. je begint met micheal en die ontmoet ergens trevor weer terug in een missie dat je dan die twee kan gebruiken en even later ontmoet micheal franklin en dan kan je met alle drie wisselen en spelen wanneer je wilt.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe het precies in z'n werk gaat steken is uiteraard nog niet helemaal duidelijk, maar het zal waarschijnlijk gaan zoals je het als laatst hebt beschreven. Je begin het spel met één persoon (vermoedelijk Michael), en terwijl je je een weg baant door de storyline (als Michael dus), zul je kennismaken met de andere twee, Trevor en Franklin. Wanneer ze dan speelbaar zijn weten we natuurlijk niet precies, maar het zal uiteraard wel tijdens de storyline zijn, en niet erna. Juist het spelen van de missies met drie personages is één van de speciale features van GTA V

Hoe en wanneer dat precies gaat gebeuren, dat weten we dus nog niet. Wellicht gaat Rockstar hier meer over vertellen, maar ik vermoed dat we dit gewoon zelf uit moeten zoeken (door het spel te spelen, uiteraard).

Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het Franse gameblad Jeuxactu meldt in dit artikel dat het niet mogelijk is om vanaf het begin van GTA V met alle drie de protagonisten te spelen en je het spel dus begint met Trevor, Michael of Franklin. In het gesprek met Rockstar president Leslie Benzies wordt duidelijk dat Rockstar dit doet om zo de gameplay en verhaallijn niet te beschadigen. Het is de bedoeling dat de speler geleidelijk kennis maakt met Trevor, Michael en Franklin om zo aan de drie protagonisten te wennen en met elk van hen hun eigen gebied te verkennen.

med_gallery_61247_152_98640.jpg

Ook wordt in het gesprek duidelijk dat de spelwereld vanaf het begin van het spel helemaal toegankelijk is en de speler dus niet genoodzaakt is om delen van de verhaallijn te spelen om zo steeds een stukje van de map vrij te spelen. Tevens kunnen Trevor, Michael en Franklin ook buiten de missies om met elkaar omgaan.

Bron: Jeuxactu

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Logisch dit. We zullen toch het verhaal ingetrokken moeten worden, en daar moet met name in het begin toch een beetje structuur in zitten. Hoe kennen de drie protagonisten elkaar? Waarom doen ze wat ze doen? Dat kost even tijd om goed over te brengen, dus prima keus van Rockstar dit, vind ik. En het lijkt me ook niet dat je het halve spel uit moet spelen om de derde bijvoorbeeld speelbaar te krijgen, dat zal allemaal echt wel vrij vroeg in het verhaal goed komen :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij is Trevor op de een of andere manier een oude bekende van Michael. Ik denk/weet wel zeker dat we beginnen met Michael, daarna volgt Franklin.

Michael That's Trevor, my best friend. That's Franklin, the son I always wanted.

Franklin Yeah, whatever.

Trevor Jesus, your therapist has a lot to answer for.

Komt op mij over alsof dit het stukje is waar Trevor bij de groep komt ;) Waar Franklin er dus al bij zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is dus inderdaad ook het geval, volgens mij. Over het algemeen wordt aangenomen dat we beginnen met Michael, en gaandeweg de andere twee personages leren kennen en er mee kunnen spelen.

Bewerkt: door Foreigner97

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Volgens mij mogen we niet kiezen aan t begin. Denk dat R* ons gewoon een personage geeft ..

Atans dat denk ik !

Aangezien Rockstar altijd erg veel waarde hecht aan de structuur van het verhaal zal het bij GTA V niet anders zijn. Ik verwacht ook dat GTA V begint met Micheal. Vervolgens worden in de eerste missies van het verhaal de mogelijkheden met andere personages vergroot.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...