Jump to content
Jesperkaj

Eén protagonist speelbaar vanaf het begin van GTA V


Het Franse gameblad Jeuxactu meldt in dit artikel dat het niet mogelijk is om vanaf het begin van GTA V met alle drie de protagonisten te spelen en je het spel dus begint met Trevor, Michael of Franklin. In het gesprek met Rockstar president Leslie Benzies wordt duidelijk dat Rockstar dit doet om zo de gameplay en verhaallijn niet te beschadigen. Het is de bedoeling dat de speler geleidelijk kennis maakt met Trevor, Michael en Franklin om zo aan de drie protagonisten te wennen en met elk van hen hun eigen gebied te verkennen.

med_gallery_61247_152_98640.jpg

Ook wordt in het gesprek duidelijk dat de spelwereld vanaf het begin van het spel helemaal toegankelijk is en de speler dus niet genoodzaakt is om delen van de verhaallijn te spelen om zo steeds een stukje van de map vrij te spelen. Tevens kunnen Trevor, Michael en Franklin ook buiten de missies om met elkaar omgaan.

Bron: Jeuxactu

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Volgens mij is Trevor op de een of andere manier een oude bekende van Michael. Ik denk/weet wel zeker dat we beginnen met Michael, daarna volgt Franklin.

Michael That's Trevor, my best friend. That's Franklin, the son I always wanted.

Franklin Yeah, whatever.

Trevor Jesus, your therapist has a lot to answer for.

Komt op mij over alsof dit het stukje is waar Trevor bij de groep komt ;) Waar Franklin er dus al bij zit.

Klopt volgens mij werd er ergens vermeld dat Michael en Trevor vroeger in dezelfde bende zaten toen ze banken en winkel overvielen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zou me ook niets verbazen dat ieder personage zijn eigen missies heeft. Dat als je van personage wisselt dat je minimap ook verandert met andere missies. Lijkt mij, want ieder personage heeft een andere status en andere bezigheden in de stad.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zou me ook niets verbazen dat ieder personage zijn eigen missies heeft. Dat als je van personage wisselt dat je minimap ook verandert met andere missies. Lijkt mij, want ieder personage heeft een andere status en andere bezigheden in de stad.

Dit kwam ik tegen bij de post 'meest gestelde vragen over GTA V'. Daarbij heb jij gelijk een antwoord.

'Hoe en wanneer je switcht tussen de personages mag je geheel zelf weten als je niet met missies bezig bent.

Aanvullend hierop heeft elk van deze kerels zijn eigen missies en zijmissies. Er zijn ook missies die je dus in je eentje, met de twee personages of zelfs met alle drie kan spelen zodat je in actie zo kan wisselen.'

Bewerkt: door MejerSuchauljanski

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het zou me ook niets verbazen dat ieder personage zijn eigen missies heeft. Dat als je van personage wisselt dat je minimap ook verandert met andere missies. Lijkt mij, want ieder personage heeft een andere status en andere bezigheden in de stad.

In de gameplay trailer zie je dit ook als ze het gedeelte tonen waar er van personages wordt gewisseld.

Zo zie je dat er bij Trevor maar 1 missie beschikbaar was terwijl er bij Michael en Franklin 2 of 3 missies beschikbaar waren.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik had dit ook al verwacht. Bovendien denk ik/ hoop ik dat er nog een 4de personage komt. Dit zou dan die '83days' verklaren, de dag wanneer deze personage beschikbaar is

dat is voor je multiplayer waarschijnlijk het 4de vakje van de personen waaruit je kan kiezen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja was al gezegd dat daar de avatar van MP komt

ik denk ook michael als eerste daarna komt hij frankling tegen als ze hem de weg vragen trailer 2 geloof ik

en trevor als laatste denk ik

Ik denk ook dat ze beginnen met michael ja, maar daarna Trevor weer tegen komt omdat die elkaar al kennen. En dat ze pad Franklin tegen komen als ze gaan denken aan heists.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Nou, ik vermoed dat je bedoelt dat je je skills kunt trainen (zoals wapen- en voertuigskills). Ik denk persoonlijk dat die skills pas daadwerkelijk omhoog gaan als jij het character speelt, net zoals het in San Andreas ging.

Aan de andere kant: gezien de characters eigenlijk een soort eigen leven leiden als jij (nog) niet met ze speelt, zou het kunnen dat ze zelf ook al wat skills vergaren. Al zal dit minimaal zijn, want ik denk dat het niet heel lang zal duren totdat je met alledrie characters kunt spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Dat is ook precies mijn verwachting. Ik geloof dat ik NandroDavids ook dat vermoeden zag uitspreken: beginnen met één, rustig opbouw naar twee en dan naar drie in het begin van de verhaallijn. En dat de boel pas echt lekker op gang komt nadat je ze alledrie kan besturen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...