Jump to content

zomervakantie 2013


GuitarGuy666

Recommended Posts

Het is zover, de zomervakantie van 2013 is er. Wat ga jij doen? Ga je ergens naar een ver land? Of blijf je gewoon in Holland?

Ga je in een hotel, of gewoon in een tent?

Ik blijf dit jaar gewoon in Nederland, in een tent.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    3

  • GuitarGuy666

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    2

  • Michael

    2

Het is al best lang vakantie, hoor (dit is de derde week voor mij). :puh:

Maar goed, wij zijn met het gezin een paar dagen in het Duitse Sauerland (in Marsberg onder andere) geweest en gaan komende vrijdag naar een subtropisch zwembad. En voor de rest van de vakantie gaan we natuurlijk nog meer doen. Tenminste, ik ga komende maandag naar Roze Maandag met wat jongens (waaronder iemand waarmee ik aan het daten ben). Ook al is het niet echt een vakantie, het lijkt me wel leuk.

We zijn al een paar jaar niet meer naar een vakantieland als Spanje of Turkije geweest voor een paar weken, maar dit is ook wel prima zo. Heel veel vrienden gaan toch niet op vakantie, dus maakt het mij ook niet zo heel veel uit. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een topic als deze mag best in NOTA hoor...verplaatst :)

Ik ben net even 2 dagen in Lauwersoog geweest, waar m'n ouders en broertje op vakantie zijn. Veel getennist, uiteraard even wat vis gegeten, de Waddenzee gezien, heerlijke temperatuur, heel lekker. "Het waren twee fantastische dagen" :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als het allemaal gaat lukken ben ik drie weken lang te vinden in het zuiden van Frankrijk in een vakantiehuis. Lekker even rust. In the middle of nowere, geen kans om bekende tegen te komen. Heerlijk! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 3 maanden vakantie, waarvan ik nu al zo'n 3 weken achter me heb. Om die drie weken kort samen te vatten: TdF. Had zowat niets gepland voor juli.

Voor de rest heb ik nu een jobje vanaf 20 juli tot 29 juli, niet toevallig dat dit samenvalt met de feesten in mijn stad. 5 dagen moet ik in de middag flyers ronddelen en dan in de avond mij amuseren ;) De 30e vertrek ik dan op kamp met de scouts, wel ja het kamp is vervangen met een buitenlandse reis. We gaan ergens naar Zuid-Frankrijk. 9 augustus ben ik dan terug. Daarna is het maar een paar daagjes wachten tot 14 augustus, dan mag ik mij gaan installeren op het kampeerterrein in Kiewit, want de volgende dag begint daar Pukkelpop! Drie daagjes festival dus tot en met 17 augustus, de 18e in de ochtend dan opstaan en terug naar huis keren, waarschijnlijk zeer moe.

Dan is het weer 2 weekjes op non-actief om vervolgens voor een tweede keer naar Zuid-Frankrijk af te reizen, ik geloof van 4 september tot 15 september. Net op tijd dus terug voor GTA V. Dan heb ik nog een weekje vakantie en daarna is het tijd om aan mijn hogere studies te beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit jaar weer op vakantie naar Ruinen (Drenthe), niet te ver weg, mooi gebied. We kunnen ook niet erg ver weg, want we moeten de hond mee, en mijn vader kan niet al te lang in de auto rijden (en een vliegtuig krijg je hem niet in). Mijn zus gaat toch al een paar jaar niet mee, is al weer op vakantie geweest met haar vriend... Verder doe ik niet zo veel in de vakantie... ;)

Ik ben net even 2 dagen in Lauwersoog geweest, waar m'n ouders en broertje op vakantie zijn. Veel getennist, uiteraard even wat vis gegeten, de Waddenzee gezien, heerlijke temperatuur, heel lekker. "Het waren twee fantastische dagen" puh2.gif

Lauwersoog, prachtig gebied. Woon er dicht bij (naja, wat is dichtbij, +- 35km), we gingen toen ik klein was altijd naar de sluizen. Gingen we daar langs de zee lopen, allemaal een spijkerjas aan ^_^ . Mooie foto's hebben we daar nog van. Elk jaar met Pinksteren doen mijn vader en ik een ritje om het Lauwersmeer, op de fiets (ong. 40km).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben sinds maandag bezig aan mijn vakantiewerk dat nog tot de 31e loopt. Midden augustus verktrekken m'n pa en stiefmoeder dan naar Polen, en begin zelf sterk te twijfelen om mee te gaan..

Daar moet ik dus nog even over nadenken. Gelukkig heb ik nog een aantal weken daarvoor :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een weekje naar de Veluwe, daar houden we het dit jaar bij. Toch even weg, maar zonodig zijn we zo weer thuis. Een weekje Landal, met m'n neefje en nichtje, gaan we daar leuke dingen doen zoals het Dolfinarium en de Apenheul. En verder lekker luieren en veel zwemmen waarschijnlijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...