Jump to content

zomervakantie 2013


GuitarGuy666

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • S-te-Fan

    3

  • GuitarGuy666

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    2

  • Michael

    2

Ik ga naar Australië. Ontzettend veel zin in. :dans:

Kan me niet voorstellen dat mensen net zo lief thuis blijven... Maar ik ben dan ook een reis-gek. :)

Ik zou graag naar de VS willen voor een rondtrip ofzo, maar rond de crisistijd is dat gewoon niet te doen. :$ En ik ben niet bepaald iemand die van hitte houdt, dus Spanje, Frankrijk en dat soort landen sluit ik uit. Zeker als het een strandvakantie is. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga naar Australië. Ontzettend veel zin in. static.gif

Kan me niet voorstellen dat mensen net zo lief thuis blijven... Maar ik ben dan ook een reis-gek. smile3.gif

Ik ga naar Australië. Ontzettend veel zin in. :dans:

Kan me niet voorstellen dat mensen net zo lief thuis blijven... Maar ik ben dan ook een reis-gek. :)

Ik zou graag naar de VS willen voor een rondtrip ofzo, maar rond de crisistijd is dat gewoon niet te doen. :$ En ik ben niet bepaald iemand die van hitte houdt, dus Spanje, Frankrijk en dat soort landen sluit ik uit. Zeker als het een strandvakantie is. xD

Ik ben ook helemaal reis verslaafd. En het gewoon lekker low budget houden. Op plaatsen komen waar niemand komt, kijken hoe het leven in een land echt is, dat is het vetste!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is wel echt heel vet. Het liefst zou ik alleen een vliegreis boeken en de rest kijken waar ik uitkom. Het liefst helemaal alleen, omdat je dan zo ongelooflijk veel mensen leert kennen. Je moet dan wel! Maar ik durf het toch niet... :$ Als je die verhalen hoort van die vrouwelijke backpackers die het alleen gaan doen en daar een dure prijs voor moeten betalen... Als ik een gast was had ik het denk ik wel gedaan. Maar ook verre reizen die vooraf vastgelegd zijn, zijn ERG vet. Het is maar net wat je er dan van maakt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik blijf gewoon lekker thuis ben een kleine week bij me broer in Julianadorp geweest misschien strand pakken maar Neej ik blijf thuis misschien dat ik naar buiten ga met vrienden maar dat is het ook wel

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is wel echt heel vet. Het liefst zou ik alleen een vliegreis boeken en de rest kijken waar ik uitkom. Het liefst helemaal alleen, omdat je dan zo ongelooflijk veel mensen leert kennen. Je moet dan wel! Maar ik durf het toch niet... bloos.gif Als je die verhalen hoort van die vrouwelijke backpackers die het alleen gaan doen en daar een dure prijs voor moeten betalen... Als ik een gast was had ik het denk ik wel gedaan. Maar ook verre reizen die vooraf vastgelegd zijn, zijn ERG vet. Het is maar net wat je er dan van maakt. smile3.gif

Ja voor mij is het dan iets makkelijker ja. Ik vind het ook heerlijk om lange afstanden te fietsen of om wat rond te touren met de auto.

En mensen, hoe kunnen jullie niks doen? Ik zit 2 weken thuis omdat er niks te doen is op het werk en ik verveel me ka-pot.

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, mijn vakantie verloopt vrij rustig. Wat vakanties betreft: aan het begin van de vakantie een weekje naar Zeeland geweest, komende vrijdag een week naar Limburg (kom nooit in die provincies), en momenteel zijn m'n ouders een paar dagen weg en ben ik die tijd alleen thuis, dat beschouw ik ook als een vakantie. :puh:

Tja, verder wat werken, gamen met vrienden, jammen met vrienden, naar de bioscoop, et cetera.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is wel echt heel vet. Het liefst zou ik alleen een vliegreis boeken en de rest kijken waar ik uitkom. Het liefst helemaal alleen, omdat je dan zo ongelooflijk veel mensen leert kennen. Je moet dan wel! Maar ik durf het toch niet... bloos.gif Als je die verhalen hoort van die vrouwelijke backpackers die het alleen gaan doen en daar een dure prijs voor moeten betalen... Als ik een gast was had ik het denk ik wel gedaan. Maar ook verre reizen die vooraf vastgelegd zijn, zijn ERG vet. Het is maar net wat je er dan van maakt. smile3.gif

Ik kan je zeggen......gewoon doen! Ik ben precies als jou, ik vind het heerlijk om in m'n eentje erop uit te gaan en gewoon te ervaren. De nieuwe mensen/culturen/omgevingen/ervaringen die je leert kennen zijn priceless en doen je echt groeien als persoon. Sinds een aantal jaar ben ik dit gaan doen op de momenten dat ik genoeg tijd heb (zoals in de zomervakantie, want ja, ik blijf toch voorlopig even gebonden aan mijn studie (wat natuurlijk een heel goed ding is)), een van de beste beslissingen ooit, de baggage aan ervaringen die je opdoet zorgt ervoor dat je de wereld en alles aankunt.

Een paar posts terug las ik dat je naar Australië gaat deze zomer, of misschien ben je daar op dit moment al. Supercool, ikzelf ga daar vanaf februari next year een half jaar wonen voor mijn studie, jeej.

On-topic, ik schrijf dit vanuit Lloret de Mar, Spanje. Ben hier net als vorig jaar aan het werk als propper voor een grote club lol. Vorig jaar hier voor het eerst in m'n eentje gekomen om te werken als propper/bartender en dat was zo tof dat we met een groepje (inmiddels zeer dierbare) vrienden besloten hadden dit jaar weer bij elkaar te komen. Ik denk alleen wel dat dit m'n laatste seizoen hier is, je ziet dat de economische crisis echt zijn uitwerking heeft, vele clubs zijn elke avond letterlijk leeg. Daarnaast begin ik het wereldje hier ook wel wat zat te worden, op het eerste gezicht lijkt het helemaal leuk, glitter en glamour (en dat is het ook), maar in werkelijkheid is het een facade. Bovendien is het sloot-gehalte hier behoorlijk hoog, in het begin is dat wel leuk lol, maar op een gegeven moment word ik het zat. Tijd voor iets nieuws volgende keer dus, maar zoals ik al zei, de mensen die ik heb leren kennen zijn voor het leven, en dat is heel tof. Zodadelijk verjaardag van een zeer goede vriendin van me in stijl vieren hier, oftewel helemaal weer de t*ring in jeej :puh:

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...