Jump to content

Eredivisie 2013-2014

Recommended Posts

Geplaatst:

Elk jaar is er wel een club die een paar maanden verrassend goed meedoet in de top. Het zou leuk zijn als PEC langer meedoet en hoog eindigt, maar je kan je afvragen of het goed is voor het Nederlandse voetbal. Voldoet het IJsseldeltastadion wel aan de regels om er Europees voetbal te mogen spelen?

Zal haast wel, aangezien het Nederlandse vrouwenelftal er de afgelopen jaren een paar interlands speelde. Nou, laat de Europese grootmachten maar komen dan.

• Reacties 216
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Dutchy3010

47

• Venzio

29

• NandroDavids

28

• Jimmiefitz

21

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het is toch wel dramatisch eigenlijk haha.. Al gun ik het Vitesse wel omdat ik een feestje wil hier in Arnhem. Niet dat ik voor Vitesse ben, maar toch!

Geplaatst:

Voor het eerst dit seizoen volgens mij dat ik twee wedstrijden live heb gezien: Ajax-Vitesse en PSV-PEC Zwolle. Zonde van Ajax, maar dat kon simpelweg beide kanten op. Piet Velthuizen pakte daar de punten, en vooral die vrije bal op de paal in de laatste minuut die hij vol vertrouwen liet lopen was mooi: alsof hij wist dat die bal er nooit in zou gaan.

PEC had meer verdiend naar mijn idee, het domineerde gewoonweg in Eindhoven. Jammer dat de keeper bij die goal van PSV in de fout ging, dat is puur een domme inschattingsfout. En dom natuurlijk van Benson... maar ja, punt pakken in Eindhoven, da's altijd goed.

Geplaatst:

Weet dramatische prestaties van de topclubs, maar toch knap van Vitesse, NEC en PEC om zo lang vol te houden. Vooral van PEC die nog met 10 man speelden. Als het zo doorgaat wordt AZ met afstand kampioen, ADO thuis is in deze competitie al hartstikke lastig. :puh: Op voorhand had je al kunnen verwachten dat Ajax en zelfs PSV het moeilijk zouden krijgen, maar ik had toch wel verwacht dat Twente thuis zou winnen.

Nu wordt het nog spannend of Feyenoord zonder Pellè van Cambuur kan winnen en volgende week zullen Twente, Ajax en PSV het wel weer erg moeilijk krijgen tegen respectievelijk PEC, NEC en NAC...

Geplaatst:

Met PEC is het oppassen hoor, nu sowieso. Volgende week spelen we ín Zwolle en met de huidige vorm die we hebben voorspel ik geen overwinning.

Geplaatst:

Het is weer circus in de Eredivisie, het niveau kan haast niet lager. PSV en Ajax laten weer punten liggen, Feyenoord komt goed weg omdat Cambuur de overwinning meer had verdiend.

Geplaatst:

@nandrodavids: die bal met de hak vergeten vorige week? :puh:

Na de wedstrijd tegen az toch wel vertrouwen in een kampioenschap voor feyenoord!

Geplaatst:

Dat zei een teamgenoot vanavond ook tegen mij, maar ik wil het nog niet echt geloven. Ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in AZ dan in Feyenoord.

Geplaatst:

Had AZ heel hoog opzitten sinds Advocaat, vond ze ook sterk spelen en met de selectie is niks mis mee inprincipe. Echter Feyenoord speelde ijzersterk tegen AZ. Scheelt dan wel weer dat het thuis is, een wereld van verschil voor Feyenoord. Ook hangt het heel erg van de transferperiode af in de winter voor sommige ploegen. Inprincipe is nog niemand afgeschreven, kijk waar Feyenoord stond na een paar wedstrijden en waar ze nu staan. Of neem als voorbeeld Ajax een aantal jaren terug, +- 15 punten achter in de winter, alsnog kampioen als ik me niet vergis. Zeker in zo'n competitie als nu is van alles mogelijk, vind het alleen maar leuk. :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Toch lekker, zonder Sigthorsson en De Jong spelen, en dan Klaasen en Hoesen zien scoren :)

Sowieso een mooie avond voor Ajax met het puntverlies van AZ en PSV, want we zijn ineens weer koploper. Voor zolang als het duurt, want Vitesse en Groningen kunnen er morgen nog weer overheen. Maar toch, het gaat lekker zo.

Overigens wel erg knap van AZ: 70 minuten met twee man minder spelen, en dan toch een gelijkspel eruit halen. Of natuurlijk slecht van Roda, het is maar hoe je het bekijkt... :puh:

Geplaatst:

Ik zat ook op nu inderdaad even de uitslagen van de wedstrijden te lezen. Ik keek vanavond tijdens het werk naar de score van PSV en zag dat ze 0 - 1 achter stonden tegen SC Heereveen. Was dus ook wel verbaast dat ze nog terug waren gekomen naar 1-1. En voor AZ is het inderdaad of een prestatie of het was gewoon slecht van Roda. Toch moet Advocaat misschien maar eens zn spelers duidelijk maken dat rood krijgen niet echt makkelijk is. Waarschijnlijk als die spelers nooit rood hadden gekregen hadden ze die wedstrijd wel naar hun eigen hand kunnen trekken en was er een leuke score uitgekomen.

Ben erg benieuwd wat Vitesse morgen gaan doen want hoop toch wel dat ze dit jaar aan het einde van het seizoen ook op de eerste plaats staan. Ben niet specifiek een Vitesse fan maar ik woon naast Arnhem en zou 't wel leuk vinden als er een huldigingsfeestje komt. Dat soort dingen zijn altijd wel lachen. Zeker als het hier niet zo vaak voorkomt.

Geplaatst: (bewerkt)

Feyenoord gaat de laatste tijd zwaar onderuit heel zwaar! 1-0 verlies tegen RKC Waalwijk het kan niet slechter, Dit gaat zeker een spannende Eredivisie worden.

Bewerkt: door xCrazyShotgunn

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...