Jump to content

10 T/M 17 september


GTAKevin023

Recommended Posts

  • Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • bossofzeeland

    7

  • GTAKevin023

    6

  • Faex

    5

  • Michael

    5

Ik heb nu nog 2weken vakantie. Het is dus half augustus als ik naar school moet.

Dus tegen de tijd dat de week van de release komt ga ik diehard leren voor toetsen.

En als hij eenmaal uit is ga ik nogsteeds heel hard leren. Dan kan ik tijdens de winter en de kerst lekker rustiger aan doen en gta5 spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik een PC versie wil, is bet voor mij even wachten en dus hopen en kijken naar de gameplay videos op YouTube. :$ :puh:

Aangezien ik een PC versie wil, is het voor mij even wachten en dus hopen en kijken naar de gameplay video's op YouTube. :$ :puh:

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik vind het wachten nu al ondraaglijk hoor. Zeker nu ik hem zaterdag gepreorderd heb wordt het steeds moeilijker om te wachten. Een goede start op school maken zal er niet in zitten want mn hoofd staat daar helemaal niet naar. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik word er niet warm of koud van de laatste week net als nu. Ja, natuurlijk kijk ik uit naar de release, maar Joriz geeft er geen vrije dagen voor, integendeel, juist de planning voor eind augustus gezien.. Er zitten overuren aan te komen hier in plaats van vrije tijd om te gamen. :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik vind het wachten nu al ondraaglijk hoor. Zeker nu ik hem zaterdag gepreorderd heb wordt het steeds moeilijker om te wachten. Een goede start op school maken zal er niet in zitten want mn hoofd staat daar helemaal niet naar. :D

Ik preorder hem daarom juist niet, ik ga hem wel dinsdag zelf halen :puh: Weet iemand trouwens of er een nachtlaunch komt? Normaal vind ik de mensen triest die er heen gaan, nu wil ik vooraan staan :t Hopelijk ben ik die week vrij, komt toevallig zo uit bij mijn stageplaats, dus dat wordt een van de beste weken uit mijn leven <3

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet zeker dat er een nightsale komt gister nagevraagd bij de game mania

maar eerlijk gezegd denk ik wel dat je hem beter kan pre orderen kans is namelijk groot dat die uitverkocht is

had ik bij gta 4 en toen kon ik em pas een week na de release ophalen

vandaar dit advies ik weet nog hoe veel ik baalde toen

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik vind het wachten nu al ondraaglijk hoor. Zeker nu ik hem zaterdag gepreorderd heb wordt het steeds moeilijker om te wachten. Een goede start op school maken zal er niet in zitten want mn hoofd staat daar helemaal niet naar. :D

Ik preorder hem daarom juist niet, ik ga hem wel dinsdag zelf halen :puh: Weet iemand trouwens of er een nachtlaunch komt? Normaal vind ik de mensen triest die er heen gaan, nu wil ik vooraan staan :t Hopelijk ben ik die week vrij, komt toevallig zo uit bij mijn stageplaats, dus dat wordt een van de beste weken uit mijn leven <3

Toen ik bij de Gamemania was zeiden ze daar inderdaad dat ze een nachtlaunch gaan doen ja. Als ik jou was zou ik hem dus gewoon pre-orderen, scheelt een hoop gedoe en je krijgt er een gratis poster bij(bij gamemania iniedergeval) en wat pre-order bonussen ingame.

Bewerkt: door BoerDave
Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik bij de Gamemania was zeiden ze daar inderdaad dat ze een nachtlaunch gaan doen ja. Als ik jou was zou ik hem dus gewoon pre-orderen, scheelt een hoop gedoe en je krijgt er een gratis poster bij(bij gamemania iniedergeval) en wat pre-order bonussen ingame.

Oke, cool. Het lijkt me dat je hem niet per se hoeft te pre-orderen als je bij de nachtlaunch aanwezig bent toch? De gratis poster en ingame materiaal maken mij niet heel bijzonder veel uit, dus daar hoef ik het niet voor te doen. Ik heb geen ervaringen met nachtlaunches, dus vandaar dat ik niet weet of je hem echt moet pre-orderen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...