Pitje Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik moet sterk blijven tot de PC versie gereleased word, stiekem zal ik mezelf dan ondertussen moeten gelukkig maken met het videomateriaal die er dan op YouTube zal komen staan. Reageren
SamShine Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik word er niet warm of koud van de laatste week net als nu. Ja, natuurlijk kijk ik uit naar de release, maar Joriz geeft er geen vrije dagen voor, integendeel, juist de planning voor eind augustus gezien.. Er zitten overuren aan te komen hier in plaats van vrije tijd om te gamen. Staat er ook een leuk salaris tegenover? Anders zou ik ontslag nemen!En als je niet kan wachten kan je beter gaan twijfelen of er niet iets mis is met je leven. No offence, maar komop, gek worden omdat je moet wachten op een spelletje.. ? Ga gewoon wat anders doen! Reageren
Faex Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Heb stage. Werk gaat gewoon door. Ik zir wel wanneer die voor de pc word uitgebracht ^^ keep your patience.. Reageren
bolie Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik lees dit onderwerp zo en tevens denk ik ook van was de weken maar voorbij. Echter heb ik dan ook een vraag die misschien wel aansluit bij dit topic. Wat ga je doen als Rockstar met een bericht komt dan het spel is uitgesteld tot 1 maand. Laten we zeggen leverings-problemen. Wat ga je dan doen. Reageren
SamShine Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Wat ga je doen als Rockstar met een bericht komt dan het spel is uitgesteld tot 1 maand. Laten we zeggen leverings-problemen. Wat ga je dan doen. Zelfmoord, wat zit er anders op? Misschien aan de heroïne gaan of jezelf in een coma brengen. Reageren
Kloep Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Hoe ga jij de laatste week voor de release van gta 5 doormaken?Hetzelfde als de week daarvoor.En hoe ben jij op 17 september wanneer gta 5 uit komt?Levend, hoop ik. Reageren
K1ngDamien Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Ik ben de lul... zit in mijn examen jaar.. Ik ken het gevoel.. ik zit nu ook in m'n examen jaar :S Reageren
Faex Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Denk dat velen boos zulen zijn a S GTA V word uitgesteld Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Heb die dag theorie examen auto....... 18 sebtember Reageren
SamShine Geplaatst: 24 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2013 Heb die dag theorie examen auto....... 18 sebtember GTA is dé manier om dat goed onder de knie te krijgen, lucky bastard. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Heb die dag theorie examen auto....... 18 sebtember GTA is dé manier om dat goed onder de knie te krijgen, lucky bastard. Nee met GTA leer je het tegenovergestelde van "goed" auto rijden.... Reageren
GTAfame Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Heb die dag theorie examen auto....... 18 sebtember GTA is dé manier om dat goed onder de knie te krijgen, lucky bastard. Nee met GTA leer je het tegenovergestelde van "goed" auto rijden.... Inderdaad denk eerder dat je leert hoe het nou net niet moet! Reageren
Kloep Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik denk niet dat SamShine helemaal serieus was hoor... Reageren
mdog Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik ben de lul... zit in mijn examen jaar.. Ik ken het gevoel.. ik zit nu ook in m'n examen jaar :S Jullie examen is pas in mei, dit spel komt in september uit... Kom op Ik had RDR gekocht tijdens mijn examens, als je gewoon gedisciplineerd bent lukt dat makkelijk. Zeker als er meer dan een half jaar verschil tussen zit Ik loop stage voor mijn studie, maar ben toevallig (of misschien iets te toevallig?!) vrij 17 en 18 september. Dat wordt dus de nachtlaunch bezoeken. En tot die tijd zal ik mij wel vermaken met alle nieuwe informatie die Rockstar vrijgeeft en het ontwijken van spoilers. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 25 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2013 Ik kijk net als iedereen hier uit naar de release, en mijn ogen beginnen te glinsteren als er nieuwe screenshots en filmpjes voorbijkomen, maar ik blijf er verder heel rustig onder. Ik kan nog steeds kinderlijk enthousiast worden als er een PostNL-busje voor de deur staat, maar de tijd dat ik op de mat lag te wachten is voorbij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.