Jump to content

10 T/M 17 september

Recommended Posts

Geplaatst:

De week voor de release zal er niks anders zijn aan mijn week. Ik ga gewoon naar school, huiswerk maken, werken, trainen en met vrienden afspreken. Op de dag van de release zit ik helaas op school. Echter na school zal ik lekker van GTA V genieten, als ik tijd over heb. :puh: Zoals met alle games/gaming gerelateerde zooi, belangrijke dingen en sociale contacten gaan voor. :puh:

• Reacties 114
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bossofzeeland

7

• GTAKevin023

6

• Faex

5

• Michael

5

Geplaatst:

nouja ik was al aan het aftellen toen de eerste trailer van gta v eraan kwam, niet aan gta v denken nu voelt voor mij net als stoppen met roken en niet aan een lekkere sigaret denken.....

Geplaatst:

Vol ongeduld, tandenknarsend en slapeloos. Daar heb ik nu al last van, en dat zal niet minder worden ben ik bang. Gelukkig heb ik nog 'n baan, m'n sport en vrienden, zodat ik af en toe ook nog ergens anders aan kan/zal denken.

Geplaatst:

Ik denk dat ik maar gewoon naar de studie ga, anders krijg ik ook zulke rare gezichten van mensen in mijn omgeving. Als de dag dan zo ver is dan zet ik een kop koffie en denk ik eraan hoe het zou zijn om GTA V te hebben en vervolgens ga ik de Donald Duck lezen.

Geplaatst:

Die week zal voor mij wel rustig verlopen (hoop ik). Ik zal gewoon lekker thuis zitten en op internet kijken of er nog wat dingen bekent worden gemaakt. Maar gewoon in de geruststelling dat de game van het jaar gewoon bij mij zonder moeite op de deurmat verschijnt op de 17e.

Geplaatst:

Die week zal voor mij wel rustig verlopen (hoop ik). Ik zal gewoon lekker thuis zitten en op internet kijken of er nog wat dingen bekent worden gemaakt. Maar gewoon in de geruststelling dat de game van het jaar gewoon bij mij zonder moeite op de deurmat verschijnt op de 17e.

Ik denk dat de dag zelf er aardig wat gameplay online verschijnt, omdat anderen hem natuurlijk al hebben. Genoeg voor je dus om te koekeloeren. ;)
Geplaatst:

Cool, mijn topic leeft nog :D

Ik ben trouwens bezig met Saints Row IV. Alleen ik en nog veel meer mensen zitten vast bij een missie waar het spel

oneindig blijft doorladen en je niet verder kan. Missie heet the girl who hates the 50s. Maar als ik weer verder kan

door een update waar we opwachten dan blijf ik spelen tot gta 5 er is. Dus Saints Row IV is een beetje een spel

dat me tijd dood voor gta 5. :D Ik kan nu helaas even niet verder, maar beter ook ff want ik ga te snel. Heb alweer

44% van het spel klaar in 3 dagen :puh: Moet nog 21 dagen :D

Geplaatst: (bewerkt)

Cool, mijn topic leeft nog :D

Ik ben trouwens bezig met Saints Row IV. Alleen ik en nog veel meer mensen zitten vast bij een missie waar het spel

oneindig blijft doorladen en je niet verder kan. Missie heet the girl who hates the 50s. Maar als ik weer verder kan

door een update waar we opwachten dan blijf ik spelen tot gta 5 er is. Dus Saints Row IV is een beetje een spel

dat me tijd dood voor gta 5. :D Ik kan nu helaas even niet verder, maar beter ook ff want ik ga te snel. Heb alweer

44% van het spel klaar in 3 dagen :puh: Moet nog 21 dagen :D

Als je een xbox met gold hebt kan je nog een paar dagen dead rising 2 gratis downloaden. Goed tijdvermaak in mijn ogen,

Bewerkt: door mystery159
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik dacht eerst dat ik levend uit deze week zou komen, maar dat lijkt nu zo moeilijk..

Ik denk dat het juist heel moeilijk voor mij gaat worden, aangezien ik stond te knuffelen met Grand Theft Auto: IV, denk ik juist dat het een hel word voor mij! Ik zal waarschijnlijk de hele week chagrijnig wezen, tot ik eindelijk GTA V in mijn armen heb.. Voor de rest? Ik denk werken op school, mijn klasgenoten vervelen met het gepraat over Grand Theft Auto.. :engel:

Geplaatst:

Gisteren heb ik online mijn gta5-ps3 bundel besteld. Mja, ik koop deze ps3 speciaal voor gta5 te kunnen spelen. (Idem gedaan voor gta SA, toen had ik een ps2 gekocht, om dit spel te kunnen spelen :) ) Sinds dien kan ik niet meer wachten, en kijk ik op diverse sites naar gta updates en nieuws. Ondertussen maar ik mijn collega's gek over wat je allemaal kan doen in gta5. De 17de heb ik om 14u gedaan met werken, en hopelijk is mijn pakje dan toegekomen :)

Geplaatst:

Voor mij wordt het gewoon college's volgende week volgen. Alvast op wat huiswerk vooruitwerken enzo en aankomende zaterdag een groot feest!

Ben namelijk 17 en 18 september vrij van school (College vrije dagen), dus dan wordt het lekker GTA V spelen zonder huiswerk gezeur.

Ah, je moet toch houden van dat studentenleven.

Geplaatst:

En op 17 september, of ik het nou wil of niet, maar ik moet op die dag thuis blijven

en ik zal, echt of ik dat nou wil of niet, waarschijnlijk om de minuut naar het raam toe

lopen of er een busje komt aanrijden van Post NL die een pakje komt bezorgen met mijn

gta 5 collector's edition. :D

dit hier, wil zelfs voor de deur gaan slapen hahaha.( wat niet zal lukken)

Geplaatst:

Indien ik het spel niet eerder kan krijgen dan de officiële release gaat 17 september er voor mij als volgt uitzien.

00.00 – dromen over GTA V

06.00 – opstaan, wassen, aankleden, brood pakken en dagdromen over GTA V

06.30 – naar m’n werk, dagdromend over GTA V

06.45 – koffie drinken en echt wakker worden, lullen over GTA V

07.00 – aan de slag, hopelijk zonder continu aan GTA V te denken

09.30 – eten, lullen over GTA V

10.00 – weer aan ’t werk, ongetwijfeld continu denkend aan GTA V

12.30 – eten, lullen over GTA V - eigenlijk zou ik om 13.00 weer aan het werk moeten, maar dat zie ik niet gebeuren, GTA V beheerst nu echt m'n gedachten

15.30 – gereedschap/materiaal opruimen

15.45 – keet afsluiten en naar H’sum GTA V ophalen

ca 17.00 – thuiskomen, GTA V installeren en ondertussen koken - ongeduldig naar het beeldscherm starend of de installatie al voltooid is

ca 17.20 – eten, of moet ik zeggen schrokken - ik kan niet meer wachten, ik moet spelen

ca 17.30 – GTA V spelen tot woensdagavond 23.00 uur, of tot ik erbij neerval - in dat laatste geval, direct verder spelen zodra ik weer bij gekomen ben

Vanaf dan begint het verhaaltje weer van voor af aan, met als grote verschil dat ik na m’n werk niet meer naar H’sum hoef en dus vanaf 16.00 uur al kan spelen.

Héhé …. ’t Is maar goed dat ik sinds kort weer vrijgezel ben, anders was ik ’t over max 3 weken alsnog geweest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...