benhelsloot Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 ik zit volgende week op kazerne, dus ik denk niet dat ik echt veel tijd heb om over gta te denken ik hoop alleen dat die dinsdag maar een korte dag word (waarschijnlijk 08.00 tot 17.00 ) maar ik heb tenminste iets voor naar uit te kijken Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 6 september 2013 Rapport Geplaatst: 6 september 2013 Tis bijna zover. De laatste week. Waarschijnlijk elke dag ff kijken of er nog nieuws is Reageren
Stockbroker Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Ik kan ook echt niet meer wachten maar goed, er zijn ook andere dingen als werk, social life en... je vriendin... Misschien moet ik haar een weekje weg gunnen met een vriendin Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 7 september 2013 Rapport Geplaatst: 7 september 2013 Voor mij word het een makkie de laatste loodjes. 4 daagjes werken en dan tot de 16e middenacht, me zelf vermaken met Saints Row IV en daarna 2 weken vol genieten van GTA V Reageren
p-p Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 2 weken maar?! Ik denk dat de kaatste week geen verschil zal hebben tov afgelopen week.. Ik loop minstens een aantal keer te denken aan V. En samen met mn vrienden kunnen we echt niet meer wachten, maar of de game nou 10, of nog maar 4 dagen wachten is: ongeduldig ben ik toch wel Reageren
ZeroJens Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik hoop alleen dat ze bij bol.com echt 17de gaan leveren Reageren
Shorty_D Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Ik denk dat ik van woensdag tot zondag ga slapen. :x Pff, ik hou het niet meer gek. Reageren
CaptainCook Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 zal gewoon werken 17e om 15.00 klaar meteen door naar de winkel. bezorging doe ik niet meer aan al meerdere malen meegemaakt, dat er een briefje ligt dat het spel op nummer x is bezorgt. en je daar aanbelt zie je het spel liggen maar is er niemand thuis. Reageren
Walkoffame Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 zal gewoon werken 17e om 15.00 klaar meteen door naar de winkel. bezorging doe ik niet meer aan al meerdere malen meegemaakt, dat er een briefje ligt dat het spel op nummer x is bezorgt. en je daar aanbelt zie je het spel liggen maar is er niemand thuis. Hmm hoe kan je het spel nou zien liggen? Heb jij geen brievenbus in je deur dan waar die gewoon in kan Reageren
CaptainCook Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 de meeste SE zitten in een iets grotere doos die dus niet door de brievenbus past. en mijn buren hebben een grote ruit in de voordeur met daarachter een tafeltje. Reageren
abruzzese63 Geplaatst: 8 september 2013 Rapport Geplaatst: 8 september 2013 Toch een heel fijne en spannende week om naar uit te kijken en vooral deze uitzending op TV niet missen http://www.mtv.nl/gta5?utm_source=MTV&utm_medium=Homepagebutton&utm_campaign=GTAV Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Gelukkig ben ik dinsdag 14:10 al uit en heb ik de volgende dag van die geen huiswerk vakken Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Gelukkig ben ik dinsdag 14:10 al uit en heb ik de volgende dag van die geen huiswerk vakken Jij wel ja... ;_; 16:05 Tonnen huiswerk volgende dag Reageren
Cubacrew Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 (bewerkt) Ik kan ook echt niet meer wachten maar goed, er zijn ook andere dingen als werk, social life en... je vriendin... Misschien moet ik haar een weekje weg gunnen met een vriendin Hahaha, way ahead of you boss Bewerkt: 9 september 2013 door Cubacrew Reageren
Faex Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Stage.. dus niet echt tijd. Alleen in de avond Dus dan de gameplay beelden op youtube kijken. Inderdaad, ik ben een PC-gamer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.