p-p Geplaatst: 9 september 2013 Rapport Geplaatst: 9 september 2013 Wat we ook gaan doen, wanneer we het gaan doen, het maakt niet uit: de laatste week is officieel begonnen! Spanning stijgt.... Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 (bewerkt) Ik word echt gek, nogmaar een weekje en ik moet wachte tot mss woensdag nacht om hem te kunnen spelen Bewerkt: 10 september 2013 door GreyFox-Smurf Reageren
M0512 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Jammer dat gta v vandaag niet is uitgekomen. Perfect weertje om te gamen. Reageren
SimonHood Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Jammer dat gta v vandaag niet is uitgekomen. Perfect weertje om te gamen. Elk weer is perfect voor GTA V!!! Reageren
jeffrey26 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 ach ja kan ook niet wachten maar nog een weekje, je moet wat te doen hebben, anders gaat het langzaam. Reageren
GTA-PSV Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Nog 'n weekje wachten en dan even 1 avond spelen en dan voor 2 dagen naar Ierland voor mijn werk. Misschien zaterdag erop vrij, dus dan weet ik al wat ik die dag ga doen. In Australië kunnen ze hem eerder spelen dan hier, dus we kunnen alvast wat YouTube filmpjes bekijken om ons helemaal lekker te maken! Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Nee, dat ga ik niet doen. Ik ga hem maandag gewoon bij de GM halen en dan op het gemakje naar huis. Reageren
bolie Geplaatst: 10 september 2013 Rapport Geplaatst: 10 september 2013 Deze Week een Cursus van Server 2012 en volgende week een examen inplannen, verveel mij dus nog niet echt. Als dat voorbij is dan..... Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Laatste week zal zo omvliegen. Heb je mooi de tijd om de laatste dingetjes op orde te krijgen voor je GTA in huis hebt. Om maar eens een open deur in te trappen: Mensen met een PS3, zorg dat je systeem volledig ge-update is en dat je controller vol is. Er zijn geen frustrerendere zaken als wanneer dat allemaal nog moet gebeuren op het moment dat je de schijf in je PS3 schuift Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Vandaag beetje ziek . Maar morgen alweer donderdag. en de combinatie van leren en sporten laat de tijd vliegen. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 11 september 2013 Rapport Geplaatst: 11 september 2013 Ik moet zeggen doordat we al zo lang moeten wachten op deze game is voor mij de fun er al wat af. Tot twee maanden terug keek ik er echt naar uit om GTA V te spelen maar door dat lange wachten zit ik er nu eigenlijk niet meer hard naar uit te kijken.Desondanks wil ik hem nog graag spelen, maar ze hebben voor mij het wachten te lang gemaakt. Reageren
bossofzeeland Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Ik ga deze laatste vier dagen zorgen dat ik elke dag wat te doen hebt zodat de tijd sneller lijkt te gaan. Vandaag een lange schooldag, Morgen vrijdag en s'avonds lekker gamen. Zaterdag voetbalwedstrijd Zondag gamen Maandag weer lange schooldag Reageren
WilsKracht Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 ik ben vandaag en morgen nog wel druk met vanalles het weekend moet ik mezelf bezig zien te houden denk dat ik het huis maar helemaal ga schoonmaken en dan wachten tot het maandag middernacht is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.