Jump to content

Wat doe jij allemaal... voor GTA V?


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

1 Ja als ik vrij ben slaap ik meestal uit tot half 12 of 13 uur, maar ik denk dat het voor GTA V niet meer nodig zal zijn.

Zijn er meer mensen die graag vroeg hun nest uit willen komen, zodat je ook nog wat aan je dag hebt ? Denk dat het voor GTA V niet meer zo moeilijk zal zijn toch ?

2 Zijn er ook al mensen die champagne gekocht hebben voor GTA V ?

Ik heb zelf wel al wat flesjes champagne gekocht, want dat is toch wel even een momentje.

>>> Door Jacky-2007: Topictitel aangepast. (meer algemeen gemaakt) <<<

Ja aangezien het topic wat aangepast is zal ik gaan kijken of er nog meer mogelijkheden zijn, voor wat je allemaal zal kunnen gaan doen voor GTAV.

Bewerkt: door GTA-LCS-Maverick
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben gelukkig iemand die nooit uitslaapt en denk dat het met gta v nog erger word

3 uur in de nacht pas slapen en om 8 uur weer op (als ik vrij ben) om weer lekker te spelen..

Ben benieuwd en van mij mag die toch echt snel komen ..

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen nemen dit allemaal toch iets te serieus als je het mij vraagt. Ik ben een uitslaper, en daar gaat de release van GTA V helemaal niets aan veranderen. Er zijn 's middags en 's avonds genoeg uurtjes om aan deze game te spenderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn dit voor topic's.. Sorry hoor..

>>> Door Dutchy3010: Als jij een topic niet leuk vindt, hoef je niet te reageren. Dit soort posts zijn nog minder gewenst.<<<

Snap ik Dutch.. Maar er is ook een grens..

Heel het gtaforum hoeft toch niet vol te staan met zulke topic's?

Zo kan ik er ook een aantal maken:

- Haal jij extra drinken voor GTA V?

- Houd jij je gordijnen dicht voor GTA V?

- Houd je een potje op je kamer voor GTA V?

>>> Door .Timothy: Dan stuur je de volgende keer een PB naar een crewlid, en ga je hier niet nog eens door.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ondanks mijn liefde voor GTA ben ik zeker weten niet van plan speciaal daarvoor mijn biologische klok aan te passen. Ik heb immers nog tijd genoeg over. Je haalt het maximale uit een game als je gewoon de tijd neemt. En niet veel langer na de release is het alweer herfstvakantie. Omdat wij dan toch nooit op vakantie gaan, heb ik tijd genoeg om tot laat te gamen. Maar ik ga me verder niet aanpassen ofzo, zelfs niet voor een game waar ik al heel lang op zit te wachten.

Daarnaast trouwens, het is het examenjaar voor mij. Dus ik zal het sowieso al rustiger aan moeten doen om te leren voor de examens. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Zal s'avonds laat GTA V halen (dinsdagnacht), waardoor ik zeer vermoeid zal zijn de dag dat volgt, maar geen probleem, want op woensdag is het maar een halve dag school wat dus betekend, dat ik in de namiddag ga gamen!

Link to comment
Delen op andere websites

Zie zelf het nut ook niet in van zulke topics die helemaal niks met de game zelf te maken hebben..

Ik wordt wakker wanneer ik wakker wordt en als ik zin heb om dan te gamen dan doe ik dat, bovendien heb ik ook nog school en dan is het al erg genoeg om vroeg op te staan, dus verwacht niet dat ik in het weekend 6 uur uit bed ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er meer mensen die graag vroeg hun nest uit willen komen, zodat je ook nog wat aan je dag hebt ? Denk dat het voor GTA V niet meer zo moeilijk zal zijn toch ?

Ik sta doordeweeks gemiddeld om 6 uur op en in weekenden gemiddeld 7 uur. Ik heb altijd wat aan mijn dag. Ik denk dat ik nog steeds niet overdag zal gamen, aangezien ik werk en een zoon regelmatig thuis heb. En als die er niet is en ik hoef niet te werken, dan komt een sociaal leven nog voorop. Dus nee, ik verwacht ook niet dat mijn dagritme anders wordt met de release van GTA V. :sigaar:

Wat ik wel verwacht, en dat doet gelijk af aan de kwaliteit van mijn dag, is dat ik na de release van GTA V weer last ga krijgen van het "nog-een-missie-dan.."-syndroom wanneer ik in de avonduren de game speel. Hier had ik ook last van ten tijde van GTA IV en de Episodes, en ik moet zeggen dat dat soms best vervelend kan zijn. Dit syndroom treedt bij mij op wanneer ik een nieuwe game heb van Rockstar. Het doet namelijk nogal een afbreuk aan de kwaliteit van je dag erna. :muur:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...