Jump to content

Wat doe jij allemaal... voor GTA V?


GTA-LCS-Maverick

Recommended Posts

Zijn er meer mensen die graag vroeg hun nest uit willen komen, zodat je ook nog wat aan je dag hebt ? Denk dat het voor GTA V niet meer zo moeilijk zal zijn toch ?

Ik sta doordeweeks gemiddeld om 6 uur op en in weekenden gemiddeld 7 uur. Ik heb altijd wat aan mijn dag. Ik denk dat ik nog steeds niet overdag zal gamen, aangezien ik werk en een zoon regelmatig thuis heb. En als die er niet is en ik hoef niet te werken, dan komt een sociaal leven nog voorop. Dus nee, ik verwacht ook niet dat mijn dagritme anders wordt met de release van GTA V. :sigaar:

Wat ik wel verwacht, en dat doet gelijk af aan de kwaliteit van mijn dag, is dat ik na de release van GTA V weer last ga krijgen van het "nog-een-missie-dan.."-syndroom wanneer ik in de avonduren de game speel. Hier had ik ook last van ten tijde van GTA IV en de Episodes, en ik moet zeggen dat dat soms best vervelend kan zijn. Dit syndroom treedt bij mij op wanneer ik een nieuwe game heb van Rockstar. Het doet namelijk nogal een afbreuk aan de kwaliteit van je dag erna. :muur:

Haha ja ik heb precies het zelfde probleem,ik wil ook altijd doorspelen en opeens is het 2 uur in de nacht ..

Ben bang dat dit nu nog erger zal worden als je ook nog leuk dingen er omheen kan doen,of dat het lang duurt om naar een missie te rijden..

Link to comment
Delen op andere websites

Vind dit eigenlijk wel een grappig topic, ik dacht er laatst ook over na.

Ik ga denk ik ook niet mijn ritme veranderen voor V, ik zal in weekenden tot laat spelen en dan slaap ik nog steeds even lang als normaal. Ik ga niet ineens van 7 uur slapen overstappen naar 5 of iets dergelijks. Maar ik denk wel dat wanneer ik om een bepaalde, vroegere tijd uit mezelf wakker wordt ik er wat langer over nadenk of ik niet al wil opstaan. Dan staat je console zo dichtbij en heb je aardig wat zin om weer te beginnen. Misschien zal mij biologische klok zich uit zichzelf veranderen vanwege de drang om de nieuwe GTA te spelen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben zelf sws heel vroeg wakker (half6 op schooldagen)

Dus gta5 zal niet veel aan die tijd veranderen.

Misschien dat op een vrijdagavond met wat vrienden het wel opeens eens 2uur snachts kan worden

Link to comment
Delen op andere websites

Mmhhh slaap wel gewoon uit denk ik..maar als ik dagje vrij heb en ik kan spelen.. Ga ik wel eerder eruit dan dat ik mij nog even omdraai. En ik moet ook opassen voor het feit dat ik weer steeds een missie wil doen :$

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen nemen dit allemaal toch iets te serieus als je het mij vraagt. Ik ben een uitslaper, en daar gaat de release van GTA V helemaal niets aan veranderen. Er zijn 's middags en 's avonds genoeg uurtjes om aan deze game te spenderen.

Agreed. Maar moet eigenlijk wel zorgen dat mijn scriptie een heel eind af is voor die tijd... Het gaat niet ten koste van het aantal uurtjes GTA V, wel ten koste van mijn deadline. :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik haal em maandag nacht op tijdens middernacht release

wou van te voren ff paar uurtjes slapen zodat ik een nachtje door kan trekken

verder zorg ik dat ik genoeg in huis heb (eten en drinken etc)

verder pas ik mn ritme niet aan

kan ook niet want woensdag heb ik mn dochtertje dus dan moet ik uitgerust zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Het zal wel slapen worden tot een uur of 10. Dan de stad in om te kijken of ik GTAV ergens kan kopen!

(jaja ben zeker 1 van de weinige die het risico neemt om niet te pre-orderen?)

Champagne? Dat gaat mij net iets te ver, maar het idee is leuk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...