Jump to content

16-09-13: Nachtopening verschillende winkels


KVV

Recommended Posts

Ik ga naar Bergen op Zoom of Roosendaal. Doet mediamarkt nog een nachtverkoop?

Hoeveel mensen denken jullie dat er gemiddeld zullen staan per winkel? Bij call of duty stonden er zo'n 100 en bij de nachtverkoop van GTA IV uiteindelijk 250.

Jep, ik hoorde van vrienden dat zij naar de MediamMarkt in BoZ gaan, die zal ongetwijfeld ook wel open zijn.. Ikzelf laat hem door bol.com afleveren bij de lokale Albert Heijn, direct naast mijn school, waardoor ik hem gewoon kan ophalen direct vanuit school zonder om te rijden. Zo maakt het ook niet uit als er misschien iemand niet thuis is om het pakketje (de SE) in ontvangst te nemen! Helemaal uitgedacht, perfecte strategie lol :tu:

Ik denk eigenlijk dat de SE wel door de brievenbus past. Daar ga ik eigenlijk wel vanuit, want anders kan het wel eens zijn dat ik hem misloop 17 september.

Weet niet hoe groot jij een brievenbus hebt bij je thuis maar je moet wel schatten dat het pakketje groter is dan je brieven bus. Hieronder even de regels van hoe een brieven bus moet zijn. Link Rijksoverheid.

Een brievenbus moet zo dicht mogelijk bij de openbare weg staan. De afstand tot de weg mag maximaal 10 meter zijn. Als de afstand groter is, moet u een buitenbrievenbus neerzetten. Ook gelden er eisen voor de hoogte en het formaat van uw brievenbus.

Eisen aan brievenbus

Voor brievenbussen gelden de volgende eisen:

  • De brievenbus moet zo dicht mogelijk bij de openbare weg staan.
  • U moet een buitenbrievenbus plaatsen als de afstand tot uw voordeur meer dan 10 meter is.
  • De vorm en de kleur van uw brievenbus mogen niet lijken op de brievenbus van een postbedrijf.
  • Op of dicht bij de brievenbus moet duidelijk een huisnummer staan.
  • De brievenbusgleuf moet horizontaal zijn. De gleuf moet in een verticaal vlak of aan de bovenkant van de brievenbus zitten.
  • De brievenbusgleuf moet minimaal 265 millimeter lang zijn en 32 millimeter breed. De gleuf van de brievenbus mag niet lager zitten dan 0,6 meter van de grond.
  • De brievenbus mag niet hoger zijn dan 1,8 meter. De voorkeurshoogte is 1,1 meter.
  • De brievenbus mag geen risico op verwondingen opleveren voor postbezorgers.

Regels zijn Regels. Dus ik denk dat je hem niet kan spelen op de dag van de release .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WilsKracht

    6

  • KVV

    6

  • mdog

    5

  • GTAfame

    4

Mijn planning:

-Alvast al het huiswerk maken wat ik al op heb voor dinsdag

-Als het 0.00 is, het spel kopen en zo snel mogelijk naar huis

-Eenmaal aangekomen, de artworks en de map bekijken :)

-Slapen (Als het dan nog gaat)

-'s Morgens het spel in mijn PS3 gooien en de installatie beginnen.

-Een te lange dag op school overleven

-Als ik veel huiswerk op heb, aan de kant gooien

-Genieten van het spel

-Mijn leven is compleet :D

Ik haal het spel bij de Game Mania in Venlo. Heb nog nooit een midnight-release meegemaakt dus ik weet echt absoluut niet hoeveel mensen er ongeveer zullen zijn

Eet jij je huiswerk? :D

Ik hoop het! Dan stuur ik mijn huiswerk en dan kan ik zeggen dat P-p mijn huiswerk op heeft! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of je 'm moet reserveren als je GTA V bij de Gamemania nachtopeninge haalt?

Ja je moet het spel zeker pre orderen als je naar een nachtopening wil gaan, of je moet al gewoon de standaard versie pakken dan kan je wel gewoon binnen lopen bij die nachtopening denk ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of je 'm moet reserveren als je GTA V bij de Gamemania nachtopeninge haalt?

SE en CE moe(s)t je inderdaad reserveren IN de winkel en 5 euro aanbetalen. Voor de gewone versie kan je gewoon tussen de menigte gaan staan. Hoe dan ook, flink duwen om zo snel mogelijk binnen te komen! Ik zal zelf in Nijmegen staan om een SE op te halen. Duurt langgggg!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nieuw hier trouwens, dus hallo!

Vandaag even in Game Mania Almere geweest en wat info gekregen omtrent de nachtopening daar en dus misschien ook wel over nachtopeningen in andere Game Mania vestigingen.

De verkoper zei dat zij de hele winkel omtoveren tot een GTA V winkel die avond, ook zullen er mensen van Rockstar zelf aanwezig zijn en tijdens de nachtopening ook wat dingen te doen zijn in de winkel (over die dingen kon hij nog niks zeggen). Pers zou ook aanwezig zijn en als tip kreeg ik om toch rond 10 uur te gaan staan.

Dus misschien is dit ook zo in jou Game Mania. Zelf, nu ik dit hoorde, heb ik ontzettend veel zin in de nachtopening!

Link to comment
Delen op andere websites

Weet niet hoe groot jij een brievenbus hebt bij je thuis maar je moet wel schatten dat het pakketje groter is dan je brieven bus. Hieronder even de regels van hoe een brieven bus moet zijn. Link Rijksoverheid.

Een brievenbus moet zo dicht mogelijk bij de openbare weg staan. De afstand tot de weg mag maximaal 10 meter zijn. Als de afstand groter is, moet u een buitenbrievenbus neerzetten. Ook gelden er eisen voor de hoogte en het formaat van uw brievenbus.

Blablablabla

Regels zijn Regels. Dus ik denk dat je hem niet kan spelen op de dag van de release .

Wat heeft de afstand en de grote van mijn brievenbus nu met de levering van GTA V te maken? Ik heb al vaker spellen besteld via bol.com en die kwam allemaal door de brievenbus. Dit is dan misschien wel de SE, maar die zal niet veel groter zijn dan de 'gewone' GTA V. Dus ga ik er vanuit dat die via de brievenbus komt.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat heeft de afstand en de grote van mijn brievenbus nu met de levering van GTA V te maken? Ik heb al vaker spellen besteld via bol.com en die kwam allemaal door de brievenbus. Dit is dan misschien wel de SE, maar die zal niet veel groter zijn dan de 'gewone' GTA V. Dus ga ik er vanuit dat die via de brievenbus komt.

Uhh de goodies die er bij zitten misschien 👍

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...