Jump to content

16-09-13: Nachtopening verschillende winkels


KVV

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WilsKracht

    6

  • KVV

    6

  • mdog

    5

  • GTAfame

    4

Ik sta kwart voor 12 al bij de Bart Smit (weet alleen nog niet welke)

Ik denk dat je wel wat eerder mag wezen dan als kwart voor 12 :7

Waarom niet?

Als je hem heb gepre-ordered heb je nergens Last van lijk me!

Het kan alleen druk zijn, maar gaan je spel echt niet weg doen..

Link to comment
Delen op andere websites

Leeuwarden doet mee, dan ben ik zeker bij de midnight release :) Was bij GTA IV ook gezellig!

Zo te zien doet Leeuwarden ook weer mee, dus even zien of ik er dan ook sta :Y

Tuurlijk, we kunnen er wel, net als bij IV, samen heen :puh:

>>> Door .Timothy: Prima! ^^ <<<

Hehe, top! :)

Zo te zien doet Leeuwarden ook weer mee, dus even zien of ik er dan ook sta yep.gif

Awwwwh ik krijg nu echt de neiging om naar Leeuwarden dan te gaan voor de Nachtopening maar ik weet niet hoe :$

Jammer dat ik op 3 kwartier rijden van Leeuwarden woon, anders was ik ook langs gekomen.

Ik zal de game via internet pre-orderen, dan vind ik 'm wel in de brievenbus :)

Link to comment
Delen op andere websites

Toen met GTA IV in Leeuwarden stond er een behoorlijke rij. Heb een lange tijd buiten de winkel in de rij staan wachten. Het is weliswaar erg gezellig om dan te wachten hoor, had er totaal geen probleem mee.

Oke, cool. Ben benieuwd. Sowieso ben ik met twee vrienden, dus dat komt wel goed.

Link to comment
Delen op andere websites

Iemand ervaring met online pre-orderen bij Game Mania?

Bij GTA IV had ik een pre-order geplaatst, maar met een voorschot. Ik kon hem dan ook op de releasedatum al gaan afhalen.

Dit keer voor de eerste maal online een preorder geplaatst (dus zonder voorschot). Ben ik 100% zeker van mijn exemplaar? Of ga ik toch best eens langs bij de betreffende winkel om een voorschot te betalen zodat ze hem niet meegeven aan iemand anders als er tekorten zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb 'm ook online gepre-orderd bij Game Mania, en toen ik bij 't filiaal in Leeuwarden langsging om Far Cry 3 (aanrader!) op te halen, vroegen ze netjes of die pre-order klopte. Hij zei er toen ook bij dat ik bij de ontvangst even de tien euro extra moest betalen :Y Prima service dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat is jullie source dat ALLE belgische winkels hieraan mee doen? Vandaag in Houthalen geweest en daar zeide ze dat ze nog altijd niet zeker wisten dat ze gingen mee doen aangezien ze daar maar 2 man personeel hebben en dat te gevaarlijk zou zijn? HAHA. En de baas doet niet graag nachtopeningen...

Belachelijk mn pre order special edition staat er vast(voorschot betaald) en kan dus niet voor de zekerheid verplaatsen naar Genk want daar doen ze zeker mee

Ook email gestuurd naar de klantendienst om te vragen welke winkels er mee doen hier in Belgie en ze zeiden: voor deze info kan je het beste contact opnemen met je game mania in de buurt? LoL...

Bewerkt: door Glennyman
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...