Jump to content

16-09-13: Nachtopening verschillende winkels


KVV

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WilsKracht

    6

  • KVV

    6

  • mdog

    5

  • GTAfame

    4

Ik heb het bij de Bart Smit ge pre-ordert (zonder vooruit te betalen), maar ga niet naar de midnight release. Is er een kans dat-ie al weg is wanneer ik hem ga ophalen?

Ligt eraan wanneer je 'm op gaat halen natuurlijk. Doe je dat 3 weken later, tja... :clown:

Check gewoon even wat het beleid van Bart Smit is wat betreft pre-orders. Als het niet op hun website staat, kun je altijd even bellen natuurlijk. Dan weet je 100% zeker hoe het werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga naar Bergen op Zoom of Roosendaal. Doet mediamarkt nog een nachtverkoop?

Hoeveel mensen denken jullie dat er gemiddeld zullen staan per winkel? Bij call of duty stonden er zo'n 100 en bij de nachtverkoop van GTA IV uiteindelijk 250.

Jep, ik hoorde van vrienden dat zij naar de MediamMarkt in BoZ gaan, die zal ongetwijfeld ook wel open zijn.. Ikzelf laat hem door bol.com afleveren bij de lokale Albert Heijn, direct naast mijn school, waardoor ik hem gewoon kan ophalen direct vanuit school zonder om te rijden. Zo maakt het ook niet uit als er misschien iemand niet thuis is om het pakketje (de SE) in ontvangst te nemen! Helemaal uitgedacht, perfecte strategie lol :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Haha, ik lees vaker dat mensen het laten bezorgen bij de supermarkt. Ik werkte vroeger in een supermarkt en dat zou echt niet zomaar mogen. Of ken je de baas?!

>>> Door .Timothy: Bol.com heeft afleverpunten bij AH-vestigingen ;)<<<

Wat verwachten jullie gemiddeld qua aantallen bij een nachtlaunch? Ik heb er nog nooit één meegemaakt en wil een beetje weten hoe laat ik er moet zijn :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ff gebeld met de gamemania hiero

en mij werd het volgende verteld

als je op tijd wil zijn zal je er al rond 9 uur moeten gaan staan

je kan ook wachten tot half2 2uur dan is het niet meer zo heel druk

gelukkig ken ik de verkopers persoonlijk en heb ik em al betaald

dus als ik binnenkom krijg ik em meteen

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn planning:

-Alvast al het huiswerk maken wat ik al op heb voor dinsdag

-Als het 0.00 is, het spel kopen en zo snel mogelijk naar huis

-Eenmaal aangekomen, de artworks en de map bekijken :)

-Slapen (Als het dan nog gaat)

-'s Morgens het spel in mijn PS3 gooien en de installatie beginnen.

-Een te lange dag op school overleven

-Als ik veel huiswerk op heb, aan de kant gooien

-Genieten van het spel

-Mijn leven is compleet :D

Ik haal het spel bij de Game Mania in Venlo. Heb nog nooit een midnight-release meegemaakt dus ik weet echt absoluut niet hoeveel mensen er ongeveer zullen zijn

Eet jij je huiswerk? :D

Bewerkt: door Entiendo
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga naar Bergen op Zoom of Roosendaal. Doet mediamarkt nog een nachtverkoop?

Hoeveel mensen denken jullie dat er gemiddeld zullen staan per winkel? Bij call of duty stonden er zo'n 100 en bij de nachtverkoop van GTA IV uiteindelijk 250.

Jep, ik hoorde van vrienden dat zij naar de MediamMarkt in BoZ gaan, die zal ongetwijfeld ook wel open zijn.. Ikzelf laat hem door bol.com afleveren bij de lokale Albert Heijn, direct naast mijn school, waardoor ik hem gewoon kan ophalen direct vanuit school zonder om te rijden. Zo maakt het ook niet uit als er misschien iemand niet thuis is om het pakketje (de SE) in ontvangst te nemen! Helemaal uitgedacht, perfecte strategie lol :tu:

Ik denk eigenlijk dat de SE wel door de brievenbus past. Daar ga ik eigenlijk wel vanuit, want anders kan het wel eens zijn dat ik hem misloop 17 september.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...