mystery159 Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik ga naar Bergen op Zoom of Roosendaal. Doet mediamarkt nog een nachtverkoop? Hoeveel mensen denken jullie dat er gemiddeld zullen staan per winkel? Bij call of duty stonden er zo'n 100 en bij de nachtverkoop van GTA IV uiteindelijk 250. Reageren
GTAfame Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Ik heb geen idee hoeveel er zullen gaan staan denk wel veel, alleen hoop dat ze genoeg exemplaren hebben en niet dat je dalijk eindelijk aan de beurt bent en te horen krijgt we hebben niks meer. Dus als ze slim Zijn kopen ze genoeg in Maar dat zal vast wel... Reageren
WilsKracht Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 als je hem bij game mania hebt gepre-ordered dan staat je naam erop die van mij geven ze echt niet aan iemand anders(tenzij ze levensmoe zijn) Reageren
GTAfame Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Haha ja dat is waar ik heb hem gepreordered bij Bart Smit dus die zullen die van mij ook niet weg geven neem ik aan .. Alleen voor de mensen die dat niet hebben gedaan kunnen dat dan maar beter wel even doen als ze daar heen gaan om voor een teleurstelling te staan.. (Je weet maar nooit) Reageren
WilsKracht Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 geef ik je helemaal gelijk in ik denk dat we wel wat beteuterde mensen zien staan met de nachtopening eigen schuld denk ik dan. pre order kan nog en je hoeft maar 5euro aan te betalen ik heb em al helemaal betaald ik ga erin eruit naar huis! Reageren
iiBoss Geplaatst: 15 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2013 Iedereen heeft m toch al gepre-orderd of heb ik dat nou mis?! Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Ik heb hem ook gepreorderd en misschien doe ik dit ook wel . Moet nog kijken ivm school en alles. Reageren
Fedmas Geplaatst: 17 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2013 Omdat ik stage heb om 6.30 de dag daarna heb ik hem lekker via internet besteld en ligt hij gewoon op de mat op mij te wachten. :-) Reageren
mdog Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik kan 's nachts langs gaan bij Game Mania, maar moet je hem per se pre-orderen? Als ik dat wil doen op die site, moet ik wel mijn adresgegevens invullen, maar ook de afhaalwinkel. Ik snap het niet! Reageren
Michael Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik ga toch maar zelf in de middag naar de winkel Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Zo te zien doet Leeuwarden ook weer mee, dus even zien of ik er dan ook sta Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik sta kwart voor 12 al bij de Bart Smit (weet alleen nog niet welke) Ik denk dat je wel wat eerder mag wezen dan als kwart voor 12 Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Ben te vinden bij game mania Katwijk ! Niet zo hele grote winkel dus benieuwd , wat er langs komt hier ons dorpje Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 (bewerkt) Leeuwarden doet mee, dan ben ik zeker bij de midnight release Was bij GTA IV ook gezellig! Zo te zien doet Leeuwarden ook weer mee, dus even zien of ik er dan ook sta Tuurlijk, we kunnen er wel, net als bij IV, samen heen >>> Door .Timothy: Prima! ^^ <<< Hehe, top! Bewerkt: 18 augustus 2013 door Visser23 Reageren
BelgiumRedDevils Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Jepla, in België ook! Kan heus niet wachten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.