Michael Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 (bewerkt) Zo te zien doet Leeuwarden ook weer mee, dus even zien of ik er dan ook sta Awwwwh ik krijg nu echt de neiging om naar Leeuwarden dan te gaan voor de Nachtopening maar ik weet niet hoe :$ Bewerkt: 18 augustus 2013 door Extreem Reageren
GTAfame Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Ik sta kwart voor 12 al bij de Bart Smit (weet alleen nog niet welke) Ik denk dat je wel wat eerder mag wezen dan als kwart voor 12 Waarom niet? Als je hem heb gepre-ordered heb je nergens Last van lijk me! Het kan alleen druk zijn, maar gaan je spel echt niet weg doen.. Reageren
mdog Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Hoeveel mensen komen er ongeveer op af? Nooit een nachtlaunch meegemaakt. Ik heb hem sowieso gepre-ordert, dus dat komt wel goed Reageren
Visser23 Geplaatst: 18 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2013 Toen met GTA IV in Leeuwarden stond er een behoorlijke rij. Heb een lange tijd buiten de winkel in de rij staan wachten. Het is weliswaar erg gezellig om dan te wachten hoor, had er totaal geen probleem mee. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 wie van jullie gaat naar de gamemania in zwolle snachts? Reageren
Dippie Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Leeuwarden doet mee, dan ben ik zeker bij de midnight release Was bij GTA IV ook gezellig! Zo te zien doet Leeuwarden ook weer mee, dus even zien of ik er dan ook sta Tuurlijk, we kunnen er wel, net als bij IV, samen heen >>> Door .Timothy: Prima! ^^ <<< Hehe, top! Zo te zien doet Leeuwarden ook weer mee, dus even zien of ik er dan ook sta Awwwwh ik krijg nu echt de neiging om naar Leeuwarden dan te gaan voor de Nachtopening maar ik weet niet hoe :$ Jammer dat ik op 3 kwartier rijden van Leeuwarden woon, anders was ik ook langs gekomen. Ik zal de game via internet pre-orderen, dan vind ik 'm wel in de brievenbus Reageren
Michael Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Ik woon hier dertig kilometer verder op van Leeuwarden maar ik mag maar door twee, a drie dorpen door Reageren
mdog Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Toen met GTA IV in Leeuwarden stond er een behoorlijke rij. Heb een lange tijd buiten de winkel in de rij staan wachten. Het is weliswaar erg gezellig om dan te wachten hoor, had er totaal geen probleem mee. Oke, cool. Ben benieuwd. Sowieso ben ik met twee vrienden, dus dat komt wel goed. Reageren
GTA-LCS-Maverick Geplaatst: 19 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2013 Oo als die poster niet in de collector edition zit Reageren
FoodForThought Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Iemand ervaring met online pre-orderen bij Game Mania? Bij GTA IV had ik een pre-order geplaatst, maar met een voorschot. Ik kon hem dan ook op de releasedatum al gaan afhalen. Dit keer voor de eerste maal online een preorder geplaatst (dus zonder voorschot). Ben ik 100% zeker van mijn exemplaar? Of ga ik toch best eens langs bij de betreffende winkel om een voorschot te betalen zodat ze hem niet meegeven aan iemand anders als er tekorten zijn? Reageren
.Timothy Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik heb 'm ook online gepre-orderd bij Game Mania, en toen ik bij 't filiaal in Leeuwarden langsging om Far Cry 3 (aanrader!) op te halen, vroegen ze netjes of die pre-order klopte. Hij zei er toen ook bij dat ik bij de ontvangst even de tien euro extra moest betalen Prima service dus! Reageren
mdog Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 Ik heb GTA V nu online besteld bij Game Mania en ik ga er van uit dat ik hem gewoon tijdens de nachtlaunch op kan halen. Ze laten bestelde games 5 werkdagen liggen in de aangegeven winkel, daarna kunnen ze hem verkopen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 21 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2013 wie van jullie gaat naar de gamemania in zwolle snachts? Present conform voorlopige planning. Reageren
WilsKracht Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 cool hoe laat ga je ik voor 11 uur denk ik Reageren
Glennyman Geplaatst: 22 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 22 augustus 2013 (bewerkt) Wat is jullie source dat ALLE belgische winkels hieraan mee doen? Vandaag in Houthalen geweest en daar zeide ze dat ze nog altijd niet zeker wisten dat ze gingen mee doen aangezien ze daar maar 2 man personeel hebben en dat te gevaarlijk zou zijn? HAHA. En de baas doet niet graag nachtopeningen... Belachelijk mn pre order special edition staat er vast(voorschot betaald) en kan dus niet voor de zekerheid verplaatsen naar Genk want daar doen ze zeker mee Ook email gestuurd naar de klantendienst om te vragen welke winkels er mee doen hier in Belgie en ze zeiden: voor deze info kan je het beste contact opnemen met je game mania in de buurt? LoL... Bewerkt: 22 augustus 2013 door Glennyman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.