Jump to content

16-09-13: Nachtopening verschillende winkels


KVV

Recommended Posts

Wat heeft de afstand en de grote van mijn brievenbus nu met de levering van GTA V te maken? Ik heb al vaker spellen besteld via bol.com en die kwam allemaal door de brievenbus. Dit is dan misschien wel de SE, maar die zal niet veel groter zijn dan de 'gewone' GTA V. Dus ga ik er vanuit dat die via de brievenbus komt.

Uhh de goodies die er bij zitten misschien 👍

Mee eens, het probleem is dus dat er dingen bijzitten als een poster, steelcase en andere spullen buiten het spel om. Hierdoor is de doos, de verpakking, dikker dan enkel een xbox-hoesje. Het is echt een dikkere verpakking. Ik kan zelf bevestigen dat dit niet door de bus past: mijn Black Ops II hardened edition (zelfde principe als de SE van GTA: de editie die duurder is, maar niet het allerduurst). Deze hardened edition moest ik ook uit de winkel ophalen omdat ik hem niet aan de deur kon ontvangen (vanwege school) en ook niet door de brievenbus paste. Je moet het verder zelf weten, maar ik raad aan om hier even slim over na te denken!

>>> Door .Timothy: Quotepiramides tot hier even gesnoeid. Je hoeft niet berichten te citeren als het om het laatste bericht gaat.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • WilsKracht

    6

  • KVV

    6

  • mdog

    5

  • GTAfame

    4

http://www.cobern-gaming.nl/gta-v-krijgt-nachtopening-bij-game-mania/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Om het nieuwsbericht even samen te vatten, Game Mania Almere krijgt als enige GameMania een totale make over van de winkel. De winkel wordt omgetoverd in een nachtclub met bikinibabes en danseressen. Dat wordt lekker vroeg voor de Game Mania staan, zo freaking tof! Deze nachtopening wordt onvergetelijk!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zojuist even snel gechat met een mevrouw van Bol.com. Antwoord:

Op het moment dat het artikel wordt verzonden wordt er een verzendbevestiging verzonden. Aangezien de releasedatum 17-09-2013 is zal het artikel vanavond verzonden worden.

No worries jongens, ze gaan morgen dus gewoon aankomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb m gepre-ordered bij mediamarkt leeuwarden (met vinkje 'zelf ophalen' aan), waar vannacht ook een release zal zijn. Ik heb ff gebeld of ik mijn pre-order vannacht dan al op kon halen, aangezien er bij staat dat pre-orders niet worden verkocht. Blijkt dus dat ik mijn pre-order vannacht niet op kan halen, maar 'm nog wel opnieuw kon bestellen voor de nachtrelease. Moest ik wel ff mijn pre-order opzeggen.

Misschien handig om te weten voor de mediamarkt-gangers van vannacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij niet gezien die nachtopening ellende, ik kan hem daarna dan toch niet meer spelen. Ik moet morgen de hele dag werken tevens als de hele week, maand, jaar. Ik haal GTA V morgenochtend lekker op bij intertoys om 9:00 met mijn pre-order bon. Je kan nog het hele jaar GTA V spelen, ik ben fanatiek. Maar niet zo fanatiek dat ik er vrij van mijn werk voor ga nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...