Jump to content

GTA 5 Geleaked?


WilsKracht

Recommended Posts

Niks aan de hand. Gewoon doorlopen mensen.

In noord Amerika kan je voor de ps3 ook gta5 kopen via de psn store. Je kan hem nu dus al downloaden maar het spel werkt pas vanaf 17 september. Ik ben nog aan het uitzoeken voor hoeveel je gta5 in Nederland in de psn store kan kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

EU-versie gaat vandaag in. Er zijn al mensen klaar met de download:

ogvlSsU.jpg

De EU-versie was al te pre-loaden, maar is verwijderd. Ze zijn al bezig met de beveiliging van de bestanden af te halen, ze verwachten over een paar dagen V te spelen. Jammer, ik neem aan dat hier op het forum niets wordt besproken voordat de game écht uit is?

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

EU-versie gaat vandaag in. Er zijn al mensen klaar met de download:

http://i.imgur.com/ogvlSsU.jpg

De EU-versie was al te pre-loaden, maar is verwijderd. Ze zijn al bezig met de beveiliging van de bestanden af te halen, ze verwachten over een paar dagen V te spelen. Jammer, ik neem aan dat hier op het forum niets wordt besproken voordat de game écht uit is?

IK BEN PPIISSIIGG!!

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe info over GTA V The GTA V

trophies were released a few days ago, but the 11 secret ones were not...now with this release, here they are:

- Welcome to Los Santos: You repo'd a car and raced it through the heart of a sun-soaked metropolis.

- A Friendship Resurrected: With friends like this who needs enemies?

- A Fair Day's: It's time for a little getaway.

- The Moment of Truth: You have uncovered the truth about Brad.

- To Live or Die in Los Santos: Completed the final mission.

- Diamond Hard: You cleaned out Vangelico to pay back Martin Madrazo.

- Subversive: You stole an experimental super weapon from Merryweather... and gave it back.

- Blitzed: You performed a classic blitz play.

- Small Town, Big Job: You made a big impression at the Paleto Bay Chicken Festival.

- The Government Gimps: You recovered sensitive information from a highly defended federal building.

- The Big One!: This ain't no dream no more.

Wat ik zo zie op de site is dat het over een paar dagen kan worden gespeeld. Klein foutje van Playstation waardoor nu de hackers voorrang hebben. Hopelijk lukt het ze niet.
Link to comment
Delen op andere websites

Elke game komt toch met een unieke code? Als R* deze blokkeert is er niets aan te hand, denk ik.

Maar ik zou nu niet echt op het hoofdkwartier willen werken... Ik veronderstel dat we er hier niets over vernemen tot de game er écht is?

Link to comment
Delen op andere websites

Elke game komt toch met een unieke code? Als R* deze blokkeert is er niets aan te hand, denk ik. Maar ik zou nu niet echt op het hoofdkwartier willen werken... Ik veronderstel dat we er hier niets over vernemen tot de game er écht is?

Alles wat gemaakt wordt, kan kapot. Alles kan wel gehackt worden, het ene duurt alleen langer dan het andere. Ik denk dat die beveiliging eraf halen niet heel lang duurt. Ik ga verder niet naar leaks kijken, misschien kijk ik wel even op een lijst van voertuigen ofzo, maar meer niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Elke game komt toch met een unieke code? Als R* deze blokkeert is er niets aan te hand, denk ik. Maar ik zou nu niet echt op het hoofdkwartier willen werken... Ik veronderstel dat we er hier niets over vernemen tot de game er écht is?

Alles wat gemaakt wordt, kan kapot. Alles kan wel gehackt worden, het ene duurt alleen langer dan het andere. Ik denk dat die beveiliging eraf halen niet heel lang duurt. Ik ga verder niet naar leaks kijken, misschien kijk ik wel even op een lijst van voertuigen ofzo, maar meer niet...

Ik weet niet hoe de beveiliging op PS3 werkt, maar ik weet wel dat je bestanden zodanig kan beveiligen dat het onmogelijk is om ze te lezen zonder de key.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke game komt toch met een unieke code? Als R* deze blokkeert is er niets aan te hand, denk ik. Maar ik zou nu niet echt op het hoofdkwartier willen werken... Ik veronderstel dat we er hier niets over vernemen tot de game er écht is?

Alles wat gemaakt wordt, kan kapot. Alles kan wel gehackt worden, het ene duurt alleen langer dan het andere. Ik denk dat die beveiliging eraf halen niet heel lang duurt. Ik ga verder niet naar leaks kijken, misschien kijk ik wel even op een lijst van voertuigen ofzo, maar meer niet...

Ik weet niet hoe de beveiliging op PS3 werkt, maar ik weet wel dat je bestanden zodanig kan beveiligen dat het onmogelijk is om ze te lezen zonder de key.

True story! Het heet encryptie, en het betekent dat je bestanden onleesbaar voor de PS3 maakt totdat je de sleutel geeft (een code om de bestanden mee te openen). Je zou dus eventueel de melding "u mag dit pas op xxx spelen" kunnen verwijderen, dan kan de PS3 nog steeds de game niet lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Als Sony en R* de mensen die gepre-ordered hebben nu al GTA V laten downloaden, dan zullen ze wel zeker weten dat het onmogelijk is om GTA V te spelen voordat zij het toelaten. Lijkt me verloren moeite om GTA V aan de praat te krijgen. Mogelijk kunnen ze eens door de bestanden snuffelen, maar meer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel erg jammer dit, dat mensen niet kunnen wachten kan ik begrijpen, maar ga het spel dan niet hacken, das zo gay he. Stelletje zielige figuren.. Khoop dat als ze 'm downloaden en kraken dat ie dan vol met bugs en shit zit.. stelletje downies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...