Jump to content

GTA 5 Geleaked?


WilsKracht

Recommended Posts

De mogelijkheid om een game te pre-loaden is er al een tijdje op de PS3, dus zo raar is dit toch niet? En er zullen ongetwijfeld wel voorzorgsmaatregelen genomen zijn om het spel nog niet speelbaar te maken. Lijkt me aannemelijker dat er binnenkort een echt fysiek exemplaar gelekt wordt en dat het balletje op die manier begint te rollen.

Link to comment
Delen op andere websites

De game was toch 8 Gb niet 18? Achja, wie weet is dit gewoon een troll tussen Sony en Rockstar?

Om zo mensen te kloten die nog een bandwith limiet hebben? Dacht het niet.

Hmm, Uncharted 3 was iets van 30 GB, en dan met alle mogelijkheden in GTA V is het maar 8 GB? Iets zegt me dat dat niet klopt.

Link to comment
Delen op andere websites

18 in plaats van 8 is omdat het spel is 18 gb is nu download je het hele spel als je hem op een disc hebt dan staat er een gedeelde van het bestand op je disc en een deel op de ps in dit geval 8 gb

En firefighter ja het spel is onderhand wel klaar maar denk maar is na hoeveel tijd er in zit dat je al die disc moet drukken versturen naar heel europa dan komt het in nl aan moet het hier weer naar Bart smit intertoys musici store enzovoort dan moet het weer naar alle filialen

Link to comment
Delen op andere websites

GTA-LCS-Maverick, het zou beter zijn moest je die topnummers nu in een spoiler zetten, just saying.

Ik vind het belachelijk dat men het allemaal al moet kraken, waarom kunnen ze niet gewoon wachten tot 17 september. Nu verpesten ze het gewoon voor iedereen die veel te nieuwsgierig is naar de spoilers.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoef zelf ook niks van het verhaal te weten!

Kom op nog 22 dagen en je heb het spel zelf!

Anders is dat wachten allemaal voor niks geweest als je nu al alles weet hoe het begint en eindigt..

Laat me lekker verrassen al moet ik zeggen dat het soms best moeilijk is om de spoiler niet te openen haha .. Maar doe het niet!

Bewerkt: door GTAfame
Link to comment
Delen op andere websites

Zolang het alleen maar TV spots en audio (muziek) is, dan maak ik me geen zorgen. Ik wil echter helemaal NIKS over het verhaal weten. Als de map leaked, dan denk ik toch dat ik wel ga kijken. Ben altijd al een map fetisht geweest (om het zomaar ff te zeggen :puh:)

Gameplay leakes ook wel, maar dit zal echter de laatste paar dagen zijn. Daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...