JJ-B Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Misschien zijn dat dan toch kinderen die je in filmpjes tegen komt en die je uberhaupt niks kan doen. Reageren
RoL0 Geplaatst: 26 februari 2014 Rapport Geplaatst: 26 februari 2014 Ik denk dat 'children' hier meer hierarchisch is bedoeld, als een informaticaterm: Een 'child', een object dat onder een 'parent'object valt. Reageren
Nissan Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 En waar denk jij dat de begrippen child en parentp vandaan komen? Kinderen in GTA gaat voor gedonder zorgen omdat je de mogelijkheid hebt ze neer kan schieten. Overheden en bezorgde ouders kijken niet verder dan dat, ook al is het eigenlijk de keuze aan de speler wat hij/zij doet met kinderen in GTA. Het zal aanstootgevend zijn en het gezeik dat vooral dit spel aanzet tot geweld zal alleen maar toenemen. Kinderen moeten ze alleen al daarvoor er gewoon uitlaten. Reageren
JJ-B Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 Je moet gewoon weten wat je grenzen zijn vind ik. Ik ben nooit agressief geworden van GTA en weet ook niet wrm ik dat in eens zou doen als ik ipv een weerloze volwassenen een weerloos kind vermoord. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 februari 2014 Rapport Geplaatst: 27 februari 2014 En waar denk jij dat de begrippen child en parentp vandaan komen? Draai de pagina eens om en dan snap je waar die opmerking over gaat. Ik denk ook dat het waarschijnlijker is dat die codes acties of nieuwe situaties zou beschrijven (FIB Building bijvoorbeeld) dan dat het daadwerkelijk over kinderen ging. Reageren
Dotz Geplaatst: 28 februari 2014 Rapport Geplaatst: 28 februari 2014 Kinderen in GTA gaat voor gedonder zorgen omdat je de mogelijkheid hebt ze neer kan schieten. Overheden en bezorgde ouders kijken niet verder dan dat, ook al is het eigenlijk de keuze aan de speler wat hij/zij doet met kinderen in GTA. Het zal aanstootgevend zijn en het gezeik dat vooral dit spel aanzet tot geweld zal alleen maar toenemen. Kinderen moeten ze alleen al daarvoor er gewoon uitlaten. Dit, al ben ik het niet eens met je conclusie... Ik vind het zo hatelijk dat de imbeciele achterlijke meerderheid (?) het ''voor het zeggen heeft (in NL) :S! Laat de politiek alle zwak-/laag-/minderbegaafden nou eens negeren! Dergelijke lieden kijken, zoals je al zei, niet verder dan hun neus lang is, dus ook niet verder dan ze kunnen denken. Afmaken en negeren luidt mijn devies... Reageren
stefie10 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 denk dat het komt omdat het nogal ongepast is bijv kleine kinderen neerslaan beetje zielig Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 28 februari 2016 Rapport Geplaatst: 28 februari 2016 Ik vind het niet zo erg dat er geen kinderen in zitten. Laat ik het zo zeggen, ik mis ze niet. Zoals al vaak genoemd kan het voor gezeur zorgen bij ouderen en de overheid. Tegenargument kan zijn dat het een spel voor 18+ is en die mensen zelf goed na kunnen denken over normen en waarden. Maar goed, er zitten altijd rotte appels tussen. Daarnaast vind ik het ook niet in een spel als GTA passen. Een kind zou nooit een opdrachtgever kunnen zijn. En een opdrachtgever zou niet zo gauw een kind hebben, bij VCS was het meer een uitzondering en op een andere manier. Dat ze dan op straat lopen heeft dan weinig een meerwaarde. Ze kunnen bijvoorbeeld niet autorijden. Al weet ik niet hoe moeilijk dat is om zo'n uitsluitsel te programmeren. Reageren
aron24 Geplaatst: 28 februari 2016 Rapport Geplaatst: 28 februari 2016 Kinderen horen niet in GTA, die ga je niet laten vermoorden of overvallen. Dan krijg je talloze aanklachten als Rockstar zijnde, ze dragen ook niet bij aan de game. Mooi laten zoals het nu is. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 29 februari 2016 Rapport Geplaatst: 29 februari 2016 Ik mis 't eerlijk gezegd totaal niet. Als ze werkelijk kinderen in GTA hadden gestopt kreeg je er alleen maar gedonder van, en dat zou GTA een slechte 'imago' kunnen opleveren. Daarnaast kun je de leeftijd ook flink gaan opschroeven naar 20 jaar of zo.. Conclusie; 'nee'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.