Jump to content
Joriz

Check de kaart van #GTAV in 3D!


Aan de hand door de vele screenshots en afbeeldingen van Grand Theft Auto V zijn door fans al vele plattegronden gemaakt van de wereld van Los Santos en Blaine County. Tot nu toe waren deze plattegronden alleen nog maar van bovenaf. Chris Bush is echter een stapje verder gegaan. Hij heeft zijn eerdere plattegrond gepakt en met behulp van 3D moddeling de heuvels en bergen aangegeven. Op deze manier krijgen we nog beter een indruk hoe de wereld er van GTA5 uit gaat zien. Of zijn 3D model in de buurt komt van de echte GTAV-wereld zullen we zien over een dikke twee weken. Want op 17 september komt GTAV eindelijk uit voor Playstation 3 en XBox 360.

gallery_1_5_38136.jpg

Los Santos en de achterliggende heuvels en bergen in 3D!

Bron 3D plattegrond: Sketchfab

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Voegt uiteindelijk niet veel toe bij hetgene dat we allemaal al wisten. Wel tof om eens te zien, maar ik vraag me vooral af wie er, een week of 2-3 voor de release, zijn tijd aan heeft willen vergooien om dit dan te maken. Het helpt natuurlijk ook niet dat het stratenplan een texture is, wat reliëf daar had het wel kunnen doen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het stad gedeelte is veel te klein joh. "We hebben allemaal gehoord dat de map van GTA V groter is dan GTA IV, San Andreas en Red Dead Redemption bij elkaar, toch?"

Het kan echt niet zo zijn dat de ze hiermee alleen country-side bedoelen en de stad zelf klein hebben gehouden.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het kan echt niet zo zijn dat de ze hiermee alleen country-side bedoelen en de stad zelf klein hebben gehouden.

Het totaal van de hele map is groter dan de verzameling van SA, RDR en IV. Los Santos zelf is eigenlijk kleiner dan Liberty City uit IV (alhoewel ik denk dat ze in die vergelijking wel wat creatief omgaan met de luchthaven in het Zuiden) Maar je kunt dus stellen dat de steden ongeveer even groot zijn. De grote map van V komt voort uit zijn grote landschap. Zelf had ik liever één grote stad gehad, maar klagen doen we niet.

De map van Los Santos is trouwens gekend via Rockstar, dus die grootte is gekend, niks fout aan.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Zelf had ik liever één grote stad gehad, maar klagen doen we niet.

Dat gevoel heeft waarschijnlijk mijn vermoedens doen aansturen.

Ik ben ook van de 'bebouwde blokken' tussen de straten uit gegaan. Als je de map van GTA 4 erbij pakt en van kruispunten uitgaat, dan is de hele stad Los Santos niet groter dan Algonquin.

Als LS in zijn geheel ongeveer even groot is als LC dan zal het dus betekenen dat de 'bebouwde blokken' tussen de straten groter zijn de de blokken in GTA 4 en hopelijk zal daar genoeg te beleven zijn.

Misschien geeft de map de kleinere wegen tussen de grotere straten niet weer. Dat zal ook een hoop verklaren.

Bewerkt: door bboysoy

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als LS in zijn geheel ongeveer even groot is als LC dan zal het dus betekenen dat de 'bebouwde blokken' tussen de straten groter zijn de de blokken in GTA 4 en hopelijk zal daar genoeg te beleven zijn.

Ja, die discussie is hier ook al eens gepasseerd. De kans is inderdaad vrij groot dat de stratenblokken groter zijn geworden in vergelijking met de vroegere GTA's waar, om eerlijk te zijn, die afmetingen gewoonweg belachelijk klein waren. Het gaf veel wegen, maar het is vooral een goedkope manier om je map groter te doen lijken.

En er zullen altijd wel steegjes zijn natuurlijk, die zie je niet op de kaart, dus daar kan je ook nog op hopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ja, die discussie is hier ook al eens gepasseerd. De kans is inderdaad vrij groot dat de stratenblokken groter zijn geworden in vergelijking met de vroegere GTA's waar, om eerlijk te zijn, die afmetingen gewoonweg belachelijk klein waren. Het gaf veel wegen, maar het is vooral een goedkope manier om je map groter te doen lijken.

Daarnaast is Los Angeles nog de stad van de vele auto's. Snelwegen en normale wegen zijn er veel breder om die grote stroom aan auto's aan te kunnen. Dit zullen we ook zeker in GTAV terug zien. Dat Los Santos een stad voor auto's is. In tegenstelling tot Liberty City (New York) waar ook heel veel mensen gewoon op de stoep lopen en de subway pakken.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...