Jump to content

GTA V Zombie DLC?


wzrdbram

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wzrdbram

    17

  • ShootDaan

    5

  • Tommie59

    3

  • Ezra24rct3

    3

Ach, als ze niks beters te doen hebben bij R*, waarom niet? Te slotte is het maken van een handje vol zombie models niks vergeleken met alles wat ze al gemaakt hebben. Misschien niet als DLC als toevoeging aan de storyline, maar misschien is het wel lachen om bijvoorbeeld in GTA Online met een paar vrienden zombies uit te moorden met primitieve wapens. Wat ik me ook afvraag, dit gerucht is al redelijk oud, zou er daadwerkelijk een Big Foot door de bossen recreëren? Of zou er nu wel echt met aliens uit het neergestorte ruimteschip geëxperimenteerd worden in Area-69 de nieuwe legerbasis?

Link to comment
Delen op andere websites

Ach, als ze niks beters te doen hebben bij R*, waarom niet? Te slotte is het maken van een handje vol zombie models niks vergeleken met alles wat ze al gemaakt hebben. Misschien niet als DLC als toevoeging aan de storyline, maar misschien is het wel lachen om bijvoorbeeld in GTA Online met een paar vrienden zombies uit te moorden met primitieve wapens. Wat ik me ook afvraag, dit gerucht is al redelijk oud, zou er daadwerkelijk een Big Foot door de bossen recreëren? Of zou er nu wel echt met aliens uit het neergestorte ruimteschip geëxperimenteerd worden in Area-69 de nieuwe legerbasis?

Inderdaad een beter idee als een zombie verhaal :puh:

En over die Bigfoot, Aliens en dergelijke, dat zou wel vet zijn, en dan een keer zo'n 'mythe' waar je echte aanwijzingen van kan vinden in plaats van al die mods die op de pc worden gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag toch hopen dat er geen zombies in GTAV komen! Op wat voor wijze dan ook!

Haha, ja oke, mij lijkt het wel vet. Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje, waarom is het woord 'zombie' geel en rood gekleurd? Of zie alleen ik dat? :puh:

Wellicht per ongeluk zo'n irritante reclame add-on geïnstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mag toch hopen dat er geen zombies in GTAV komen! Op wat voor wijze dan ook!

Haha, ja oke, mij lijkt het wel vet. Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraagje, waarom is het woord 'zombie' geel en rood gekleurd? Of zie alleen ik dat? :puh:

Wellicht per ongeluk zo'n irritante reclame add-on geïnstalleerd?

Nee, ik had op het forum gezocht of er al op een topic over zombies was dus daarom was het woord zombie gekleurd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon niet logisch, want GTA is altijd zo realistisch mogelijk gehouden. En het gaat echt niet om het werk dat R* hiervoor zou moeten insteken, maar om het feit dat dit de GTAserie deels zou verpesten. En sakemarinusbooi... wat jij zegt heb ik eigenlijk geen reactie voor.

Ach, als ze niks beters te doen hebben bij R*, waarom niet? Te slotte is het maken van een handje vol zombie models niks vergeleken met alles wat ze al gemaakt hebben.

Zoals ik al zei: Het gaat niet om het werk, maar om het feit dat dit niet The Last of Us of The Walking Dead is, maar dit is GTA! En verder heeft R* meer dan genoeg te doen ik hoorde laatst dat ze wekelijks (dacht ik?) content toe willen voegen aan de multiplayer. En ze hebben meer spellen dan alleen GTA op hun naam staan en wie zegt dat er al geen voorbereiden worden/zijn getroffen voor een vervolg?

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me eigenlijk totaal niet Grand Theft Auto eigenlijk passen, dat je beetje zombies gaat dood knallen. Natuurlijk, is het voor mij vreemd. Maar ik geef toch gelijk aan de grote tegenpartij, dat je inderdaad moet letten op de mensen hun mening. Wie gaat er nou een game over een oude dorp maken terwijl niemand daarop staat te wachten? Het is alleen maar geldverspilling, voor mijn ogen dan tenminste.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...