Jump to content

GTA V Zombie DLC?


wzrdbram

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wzrdbram

    17

  • ShootDaan

    5

  • Tommie59

    3

  • Ezra24rct3

    3

  • 2 weken later...

Daarmee geef ik aan dat je dus beter een game kan laten zoals hij is, en zombies niet in GTA thuis horen ;)

Er zitten wel Aliens in, wat vind je daar van dan?

ze zitten niet echt in het spel, je bent dan alleen knetterstoned :7

Link to comment
Delen op andere websites

Daarmee geef ik aan dat je dus beter een game kan laten zoals hij is, en zombies niet in GTA thuis horen ;)

Er zitten wel Aliens in, wat vind je daar van dan?

ze zitten niet echt in het spel, je bent dan alleen knetterstoned :7

Op het begin bij de prologue, daar zie je onder de brug een bevroren alien, lijkt me niet dat je stoned een bank gaat beroven :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

GTA + zombies = Saints Row style - want daar is niets logisch. Een dikke vette neen!

Aliens zijn ook bij Saints Row dus........

Ik bedoel dat je van een GTA geen SR moet maken. Saints Row is leuk omdat alles gewoon onlogisch en over de top is. Als je in de wereld van GTA V - dat bedoeld is om een realistische indruk te geven - ineens zombies gaat implementeren dan heb je geen realisme meer en is de GTA feeling naar mijn mening ook weg.

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een DLC, dus het maakt me niet veel uit, maar het lijkt me wel een cool idee en het zou vast super cool zijn online :klap:

GTA + zombies = Saints Row style - want daar is niets logisch. Een dikke vette neen!

Aliens zijn ook bij Saints Row dus........

Ik bedoel dat je van een GTA geen SR moet maken. Saints Row is leuk omdat alles gewoon onlogisch en over de top is. Als je in de wereld van GTA V - dat bedoeld is om een realistische indruk te geven - ineens zombies gaat implementeren dan heb je geen realisme meer en is de GTA feeling naar mijn mening ook weg.

Goed punt, maar daarom is het ook een DLC...

Daarmee geef ik aan dat je dus beter een game kan laten zoals hij is, en zombies niet in GTA thuis horen ;)

Er zitten wel Aliens in, wat vind je daar van dan?

ze zitten niet echt in het spel, je bent dan alleen knetterstoned :7

Ik vond het zo'n raar moment :cab:

Ik zag toevallig net een illuminati easter egg, dus ik moest er meteen aan denken :clown:

>>> Door .Timothy: Berichten samengevoegd, gebruik de Bewerken-knop om een eerder bericht aan te passen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...