Jump to content

GTA V Zombie DLC?


wzrdbram

Recommended Posts

  • Reacties 53
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wzrdbram

    17

  • ShootDaan

    5

  • Tommie59

    3

  • Ezra24rct3

    3

Zombie's in GTA5? Ik vind dit zombie's toch wel echt heel vaag altijd. Zombie's is meer iets voor Minecraft. Iets dat veel minder onrealistisch is. Straks komen er ook nog mummie's, superhelden en geesten. Nee zombie's vind ik Echt raar.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf heb ik het niet zo op zombies in games. Hetzelfde had ik met westernachtige dingen, voordat ik Red Dead Redemption kocht. Maar toch vind ik RDR één van de beste spellen ooit gemaakt, en Undead Nightmare viel me ook zeker niet tegen. Geweldige DLC, als je het mij vraagt. Ik had eerst ook m'n twijfels, maar in RDR is het goed uitgewerkt. Ookal past het niet bij GTA, van mij mag het zeker wel als DLC. Bij RDR verwachtte je ook niet een zombie DLC, maar toch vind ik hem best leuk. En of het nou uitgemolken is of niet: van mij mag het ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lijkt het... Zonde van de tijd. Ik zie veel liever dat Rockstar tijd besteedt aan het omzetten van oudere maps naar GTA Online dan dit soort gedoe. Redenen zijn hierboven al genoemd, is al zó vaak gedaan als DLC in games..

En daarbij, vorige maand was Dead Rising gratis te downloaden op LIVE, dus ik bezit al een present day third person zombie knokker. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Geen zombies, alsjeblieft. :t Laat Rockstargames na gta V maar zo snel mogelijk beginnen aan een nieuwe gta. Ze mogen van mij wel kleine DLC's doen, extra missies of zo, maar begin zo snel mogelijk aan een nieuwe gta.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...