Jump to content

GTA V eerder krijgen


mercbs

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    5

  • Cubacrew

    5

  • Ezra24rct3

    3

  • FcUtreg4Life

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vermoed persoonlijk dat de medewerkers van gamewinkels wel degelijk op de hoogte zijn van zulke regels, maar goed, dat terzijde... :puh:

Wellicht zou dat kunnen als je bepaalde contacten in game-winkels hebt, maar ik acht die kans klein. Legaal is het zeker niet, en gezien het feit dat Rockstar zoiets niet zou appreciëren zou zoiets gewoon onnodig en dom zijn. Wat is nou één dag, ten opzichte van zowat twee jaar wachten? Ik zou het de moeite niet waard vinden, maar goed, je kunt het altijd proberen. Al weet ik wel haast zeker dat de gamewinkels wel een duidelijke instructie hebben gekregen van Rockstar, met daarbij het nadrukkelijke verzoek het spel niet vóór 17 september te verstrekken. Maar goed, ik kan er naast zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat het illegaal is daar heb je naar mijn weten als onwetende koper niks mee te maken. Dat hoort de winkel te weten. Ik heb ook is zonder blikken of blozen twee dagen eerder de gtaIV dlc gekocht bij de gamestore. Alhoewel dat wel al voor de ps3 was terwijl de xbox versie toen al wel uit was.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV, Maffia II, FIFA 13, Assassin's Creed 3, Sniper 2 ....... allemaal games die ik gepre-ordered had en 1 á 2 dagen voor de officiele launchdatum al op kon halen bij de dichtstbijzijnde GameMania. Hopelijk is dat nu met GTA V weer het geval. Of dit dan legaal is of niet, is niet aan mij maar aan de GameMania. Ik koop 'm gewoon via de legale weg en betaal gewoon de volle mep, dus ....

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Doe liever wat meditatieoefeningen, als je door je extreme ongeduld illegale dingen gaat lopen doen.

Heeft niets met ongeduld te maken, maar alles met de geboden mogelijkheid. Of wou je nu met droge ogen beweren dat als de winkel waar je GTA V gepre-ordered hebt je belt/smst od met de mededeling dat je vanaf zaterdag 14-9 de game kunt ophalen, jij doodleuk tot dinsdag blijft wachten?

Ik begrijp niet waarom het zo normaal is om de games eerder te krijgen? Je hoort gewoon geduld te hebben en dat is moeilijk ja. Maar de mensen die wachten gaan het ook moeilijk vinden, maar die zetten het ook door :Y

Zie bovenstaande reactie. Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb in het verleden ook al twee keer een pre-order een dag voor de release gekregen (uit m'n hoofd gezegd was dat bij Grand Theft Auto: The Episodes from Liberty City en bij L.A. Noire (kan ook Mafia II zijn geweest). Was allebei bij Free Record Shop (zou je niet zeggen van een winkelketen die bijna failliet is gegaan, haha).

Het hangt er gewoon van af. Denk dat er zeker wel mensen zullen zijn die hun exemplaar van GTA V eerder krijgen, maar dat zal niet meer dan één dag verschil hebben. De kans dat ik de game eerder krijg is klein, maar goed... Ik heb het bij Bol.com besteld en weet totaal niet hoe dat bij hen gaat.

Wel vind ik dat je sowieso het geduld moet hebben om die extra dag te wachten. Zo erg zal dat niet zijn, toch? :puh: Daarnaast denk ik dat je het bij een fysieke winkel al helemaal niet eerder zal krijgen, want er zijn gewoon regels. Via de post kan het nog, dat wel.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...