Jump to content

GTA V eerder krijgen


mercbs

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    5

  • Cubacrew

    5

  • Ezra24rct3

    3

  • FcUtreg4Life

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dan zou ik jaloers zijn als je het eerder hebt ;D

Haha, als alles gaat zoals het hoort, heb ik hem de 16e. Niet dat het me wat doet als ik tot de dag erna moet wachten hoor, maar normaal gezien heb ik hem voor de releasedatum. Heb de Special Edition besteld en ik krijg dus een SMS'je wanneer die binnen is, dus dan kan ik hem gaan ophalen :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat die eerder te krijgen is

vooral omdat het spel zo gehyped is en er dikke boetes zullen volgens als ze hem eerder verkopen

ik hoop dat er een winkel zo stom is om het te doen uiteraard

want dan wordt die vrijgegeven voor iedereen

wat vorig jaar gebeurde voor AC3

maar ik zie het met GTAV niet gebeuren

ook omdat er een middernacht verkoop is

dus nog iets meer dan een week wachten mensen zo erg is dat niet

Link to comment
Delen op andere websites

Door al die midnight sales denk ik ook niet dat hij ergens eerder beschikbaar is. Ik kan toch pas de donderdagmiddag spelen denk ik dus ach, voor mij maakt het niets uit. Ik ga me de dinsdag en woensdag eerst nog even lekker maken met de limited edition strategy guide! 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Gamemania kan het zeker. Die hebben de spullen vaak de dag voor officiële verkoop al op voorraad.
Maar zij doen de nachtopening. Kleine kans dat zij hem eerder uitgeven. De enige kans die ik iedereen geef is bij de kleinere winkels/webwinkels, die geen nachtopening doen.

Die middag/avond voor de nachtopening zeg maar..

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of er al antwoord op is gegeven, maar Game mania heeft een nachtrelease, de nacht van de 15e op de 16e dus 16 september: 00:00, ook kun je hem als je hem hebt gepre-orderd daar gwn ophalen de 16e, Game mania doet dit altijd, weet niet of het legaal is bij hun of dat ze afspraken hebben erover maar ze doen het bij elk groot spel.

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of er al antwoord op is gegeven, maar Game mania heeft een nachtrelease, de nacht van de 15e op de 16e dus 16 september: 00:00, ook kun je hem als je hem hebt gepre-orderd daar gwn ophalen de 16e, Game mania doet dit altijd, weet niet of het legaal is bij hun of dat ze afspraken hebben erover maar ze doen het bij elk groot spel.

Nee, er staat 16 september @ 24u. http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=119&iid=748 Er had ook kunnen staan 17 september @00:00u.

Link to comment
Delen op andere websites

weet niet of er al antwoord op is gegeven, maar Game mania heeft een nachtrelease, de nacht van de 15e op de 16e dus 16 september: 00:00, ook kun je hem als je hem hebt gepre-orderd daar gwn ophalen de 16e, Game mania doet dit altijd, weet niet of het legaal is bij hun of dat ze afspraken hebben erover maar ze doen het bij elk groot spel.

Nee, er staat 16 september @ 24u. http://www.gamemania...bid=119&iid=748 Er had ook kunnen staan 17 september @00:00u.

Ik moet wel melden dat het er erg verkeerd staat. Wat ze beter hadden kunnen doen is B.V. 16 September 11:59:59 of 17 September om 00:00:01 Dan had het een stuk duidelijker geweest. Het zal mij verbazen als er op zondag avond al mensen voor de winkel staan. Zal wel lachen zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Winkels moeten een contract tekenen waarin staat dat het niet eerder verkocht mag worden dan de release datum...

Sommige winkels hebben daar maling aan, maar meestal worden ze wel nageleefd omdat er hoge geld boetes op staan.

Ik ken wel iemand die de spellen eerder verkoopt maar die doet dat echt alleen aan mensen die hij kent.

Link to comment
Delen op andere websites

[spoiler ALERT]

Een BAN van het Playstation of Xbox Live netwerk is het resultaat van GTA5 eerder krijgen:

*PAS OP, MEGA SPOILER(S), KLIKKEN OP EIGEN RISICO*

* Ik ben uit gegaan van de regels en daar staat dat er niet gelinkt mag worden naar gelekte (playstation) bestanden. Dit is een filmpje gemaakt door iemand die het spel al in bezit heeft gekregen.

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

[spoiler ALERT]

Een BAN van het Playstation of Xbox Live netwerk is het resultaat van GTA5 eerder krijgen:

*PAS OP, MEGA SPOILER(S), KLIKKEN OP EIGEN RISICO*

* Ik ben uit gegaan van de regels en daar staat dat er niet gelinkt mag worden naar gelekte (playstation) bestanden. Dit is een filmpje gemaakt door iemand die het spel al in bezit heeft gekregen.

Ohhh , video is real. Ik kon verleiding niet weerstaan en video gekeken :( in het kort " awesome :))) "

Vanaf nu ga ik niks kijken (review, screen, video), genoeg gezien, last 4days...

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...