Jump to content

GTA V eerder krijgen


mercbs

Recommended Posts

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TekaLoca

    5

  • Cubacrew

    5

  • Ezra24rct3

    3

  • FcUtreg4Life

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het intro filmpje ga ik ook niet bekijken, maar deze van pure gameplay maakt me zeer vrolijk. Ziet er goed uit.

Tja, de release van GTA5 is de grootste gebeurtenis van 2013 op gaming gebied. In een poll kwam die hoger te staan dan de uitkomst van nieuwe consoles. Dus zulke dingen kun je niet tegen houden. Ik vind het alsnog zeer knap van rockstar om het bijna tot de release gehaald te hebben. Nog maar vier daagjes!

Oh jah! En het is weer Xbox! Net als met GTA4!

Link to comment
Delen op andere websites

Aaah who cares. Het is een beetje zoals met Sinterklaas op je 6e of je verjaardag als je jong bent. Je leeft er het hele jaar naartoe. Nu duurde dit wel iets langer dan een jaar natuurlijk maar hoe R* het aangepakt heeft met hun manier van promotie vind ik magistraal!

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is waarschijnlijk een lege disc die je alvast kan betalen en voor je appart wordt gehouden als je de 17e naar die winkel gaat. Spanje is in crisis dus zo snel gaat de game verkoop daar niet en dit is gewoon op=op. Dat als je die lege hoesje niet reserveert dat je dan langer moet wachten tot de spellen zo in de winkel liggen.

En anders is het fake want dat is illegaal. Dan kunnen ze de winkels wel sluiten.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...