Jump to content

GTA V eerder krijgen

mercbs

Recommended Posts

Iedereen wel stoer van ''Wat is die ene dag nou nog'' enzo, maar als ze allemaal in de situatie terecht komen en hem dus van te voren al mee mogen nemen of van je oom (wat dan ook) hem kunnen krijgen grijpt iedereen deze kans ;)

Delen op andere websites

• Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• TekaLoca

5

• Cubacrew

5

• Ezra24rct3

3

• FcUtreg4Life

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Doe liever wat meditatieoefeningen, als je door je extreme ongeduld illegale dingen gaat lopen doen.

Heeft niets met ongeduld te maken, maar alles met de geboden mogelijkheid. Of wou je nu met droge ogen beweren dat als de winkel waar je GTA V gepre-ordered hebt je belt/smst od met de mededeling dat je vanaf zaterdag 14-9 de game kunt ophalen, jij doodleuk tot dinsdag blijft wachten?

Heb ik geen ervaring mee joh, toen ik de OP las dacht ik dat er echt in een achterafsteegje een medewerker een CD uit zijn binnenzak haalde terwijl hij driftig alle kanten op keek, waarna mercbs hem een injectienaald gaf en zo trots als een pauw naar huis fietste. Bovendien gaat iedereen normaliter altijd flippen als een game te vroeg de deur uit gaat.

Maar als ik het topic zo lees is het de normaalste zaak van de wereld geworden, blijkbaar. Ugh! Moge God een facepalm doen bij het zien van jullie zonden!

>>> Door .Timothy: Amen. <<<

Delen op andere websites

Ik sluit me aan bij Cubacrew. Het gebeurt blijkbaar vooral bij Game Mania dat games er eerder zijn die voor release datume worden verkocht, maar aangezien zij ook om middernacht hun deuren open doen denk ik niet dat je er op hoeft te hopen GTA V eerder te krijgen... :)

Delen op andere websites

Doe liever wat meditatieoefeningen, als je door je extreme ongeduld illegale dingen gaat lopen doen.

Heeft niets met ongeduld te maken, maar alles met de geboden mogelijkheid. Of wou je nu met droge ogen beweren dat als de winkel waar je GTA V gepre-ordered hebt je belt/smst od met de mededeling dat je vanaf zaterdag 14-9 de game kunt ophalen, jij doodleuk tot dinsdag blijft wachten?

Ik begrijp niet waarom het zo normaal is om de games eerder te krijgen? Je hoort gewoon geduld te hebben en dat is moeilijk ja. Maar de mensen die wachten gaan het ook moeilijk vinden, maar die zetten het ook door :Y

Zie bovenstaande reactie.

Ten eerste, wil ik al melden dat ik die heb gelezen. En ten tweede, waarom zou je een spel eerder meenemen? Kom op dude, wacht dan gewoon die tijd af.. maar ga niet illegale dingen doen voor een game. En dan mag je die mening van je wel houden, échte GTA Fans wachten gewoon de tijd af, en voor de volgende keer, lees mijn reactie goed door ;)

Delen op andere websites

Waarom? Omdat de mogelijkheid daar is. Waarom wachten tot dinsdag als ik het spel bv al op zondag kan krijgen? Ik koop 'm nog steeds via de officiële weg, dus ik zie niet in waarom ik langer zou wachten dan strikt noodzakelijk. Het is aan R* om ervoor te zorgen dat de detailhandel het spel niet te vroeg op de markt brengt, niet aan mij.

Delen op andere websites

Bij de Gamemania kan het zeker. Die hebben de spullen vaak de dag voor officiële verkoop al op voorraad.

Maar zij doen de nachtopening. Kleine kans dat zij hem eerder uitgeven. De enige kans die ik iedereen geef is bij de kleinere winkels/webwinkels, die geen nachtopening doen.

Delen op andere websites

Waarom? Omdat de mogelijkheid daar is. Waarom wachten tot dinsdag als ik het spel bv al op zondag kan krijgen? Ik koop 'm nog steeds via de officiële weg, dus ik zie niet in waarom ik langer zou wachten dan strikt noodzakelijk. Het is aan R* om ervoor te zorgen dat de detailhandel het spel niet te vroeg op de markt brengt, niet aan mij.

Het zit ook de fout bij Gamemania ja, maar het is ook jou keuze als gamer, om deze game pas op te halen tijdens de release? Waarom zou je een bedrijf illegale dingen laten doen voor maar een game? En daar komt bij, dat ik het niet zeer op prijs stel dat dit gebeurd bij Gamewinkels, maar dat betekent alleen maar bij jouw dat je persoonlijkheid wat neigt dat je hem sneller wilt hebben, zou ik dan ook hebben hoor. Maar ik zou dan wel die twee dagen wachten ;)

Delen op andere websites

Bovendien doen winkels dit ook om de zaak draaiende te houden. Bij AAA-titels zal het minder voorkomen, maar de minder bekende games geven ze inderdaad wel eerder weg, aangezien ze amper tegen de webwinkels kunnen concurreren die het spel bij wijze van spreken al 's ochtends vroeg door je bus heen duwen.

Ikzelf heb het ook wel eens geaccepteerd, waarom niet? Het is misschien niet netjes, maar ja..

Delen op andere websites

Veel reactie op mijn topic! Had ik niet verwacht. Ik ga waarschijnlijk GTA V bij Dreamland kopen en hoop omdat zij geen game zaak zijn, het spel al de 16e in de rekken hebben liggen.

Heb een vriendin die werkt in Dreamland, zei zegt dat GTA5 pas ' s morgens wordt geleverd op 17 september net voor openening en dat enkel gamemania toegang heeft tot het hebben van GTA5 games voor de 17de, dus zal je geen geluk hebben om de 16de het al te kopen.
Delen op andere websites

Veel reactie op mijn topic! Had ik niet verwacht. Ik ga waarschijnlijk GTA V bij Dreamland kopen en hoop omdat zij geen game zaak zijn, het spel al de 16e in de rekken hebben liggen.
Heb een vriendin die werkt in Dreamland, zei zegt dat GTA5 pas ' s morgens wordt geleverd op 17 september net voor openening en dat enkel gamemania toegang heeft tot het hebben van GTA5 games voor de 17de, dus zal je geen geluk hebben om de 16de het al te kopen.

Wat als ik hem de 16e heb, zonder hem bij Game Mania te gaan halen? :7

De Dreamland winkel hier dichtbij willen niet meer voor de releasedatum verkopen. Normaal ging ik m'n FIFA's daar steeds een dag ervoor afhalen maar die willen dus niet meer meewerken ;s

Delen op andere websites

Heeft iemand andere winkels (liefst in België) waar ik de kans heb GTA V eerder te krijgen? Ik hoef niet per se GTA V eerder te hebben, maar dan heb ik hem al voordat iedereen GTA gaat downloaden op de Playstation.

Delen op andere websites

Wat als ik hem de 16e heb, zonder hem bij Game Mania te gaan halen? :7

De Dreamland winkel hier dichtbij willen niet meer voor de releasedatum verkopen. Normaal ging ik m'n FIFA's daar steeds een dag ervoor afhalen maar die willen dus niet meer meewerken ;s

µ

Dan zou ik jaloers zijn als je het eerder hebt ;D

- heb ook al zoiets gehoord dat dreamland dat niet meer doet

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...