bassiebas6 Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Ik heb ook de Special editie besteld maar ben benieuwd of ze die door de brievenbus gooien of dat ze deze gaan leveren met de pakket service... Ik hoop het eerste. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 12 september 2013 Ik heb ook de Special editie besteld maar ben benieuwd of ze die door de brievenbus gooien of dat ze deze gaan leveren met de pakket service... Ik hoop het eerste. Ik had gelezen via bol.com dat ze hem via de pakketpost sturen. Dus dan wordt er aangebeld bij je en moet je thuis zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bossofzeeland Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 Ik hoop dan dat mn adreswijziging is doorgekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 Ik heb een mail gestuurd of ik hem maandag al kon ophalen bij GameMania, en dat kan pas vanaf de midnight release... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 Ik heb een mail gestuurd of ik hem maandag al kon ophalen bij GameMania, en dat kan pas vanaf de midnight release... Gamemania zal nooit via de mail kenbaar maken dat je hem eerder kan krijgen. Je kan net zo goed iemand van R* zijn ik zou zeggen ga er naartoe en vraag het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ezra24rct3 Geplaatst: 13 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2013 (bewerkt) Ik heb toegegeven dat ik 12 ben, dus het lijkt me gewoon onzin dat ze dat denken... http://img51.imageshack.us/img51/3861/4chz.jpg Bewerkt: 13 september 2013 door Ezra24rct3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2013 Het wordt voor mij dus op m'n kin kloppen vandaag. Morgen hebben ze pas de Xbox 360-versies binnen in de winkel waar ik ga.. Verdomme Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 16 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 september 2013 GTA IV kon ik toen die tijd niet eens 1 dagje eerder mee krijgen, en bij GTA V hetzelfde. Ik heb het nog geprobeert, maar nee. Het word echt wachten tot morgenochtend om GTA V te kopen en morgenavond pas te spelen. Helaas, maar het jaar is nog lang. Genoeg tijd! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.