Jump to content

Wat je moet weten over de GTA V installatie!


HA5H

Recommended Posts

Kan iemand met een PlayStation 3 Super Slim 12GB bevestigen of het installeren van GTA V op de harde schijf zonder problemen verloopt of dat dit toch niet werkt? Én is het (als het installeren van GTA V wel heeft gewerkt) wel mogelijk om GTA: Online hiernaast ook te installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    13

  • .Timothy

    5

  • ERRWINS

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

GTA Online gebruikt gewoon dezelfde data als GTA V. Je hebt hoogstens een paar honderd megabyte extra nodig voor caching van de maps.

En de DLC uiteraard, maar kan iemand uitsluitsel geven dat de installatie op de Super Slim 12GB-versie gewoon gaat werken? Ik vermoed van wel, maar ik wil het zwart-op-wit hebben, omdat ik het zelf niet kan testen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat gaat werken, maar het wordt natuurlijk wel krap.

- Bij een vriend van me hebben we hem ook op zoon ps3 slim geinstalleerd, wel moesten we eerst wat games er af gooien, ander hadden we niet genoeg ruimte :muur:

Maar:

Zorg dat je je 9, 9,5gb reserveerd voor gta.

Dit is ruim genoeg voor de instal van gta + online. en de toekomstige dlcs.

Vaak is het dat bij een dlc al 90% in het spel zit en verder alleen nog maar de dlc moet worden unlocked.

Dus ja het kan op een 12gb ps3, maar je kan er daarnaast vrij weinig op installeren.

-> ik zou jou (of van wie die ps3 ook is) aanraden om hem dan ook te upgraden met meer opslag en dit kan heel makkelijk

http://nl.playstation.com/upgrade-ps3/ officele handleiding

http://www.hardeschijfstore.nl/product/371244/category-183881-interne-harde-schijven/wd-black-wd2500bekx-250-gb.html een goedkope 250gb hdd voor 60 euro(en dit is zat ruimte)

Bewerkt: door Dexist
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

hallo ik heb een probleem het spel geefd aan dat ik te weinig schijf ruimte heb maar heb alles gevormateerd is dit goed geweest of niet en nu ga ik het spel instaleren ?

daar voor spel night for speed gespeeld ik beschik over de ps3 met 12 gb hardeschijf .

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een Playstation 3 12GB gaat kopen speciaal voor GTA V, kun je het er wel op installeren toch?

Maar wordt het dan geen probleem als je systeem updates(van je playstation3) en GTA V updates moet installeren?

Link to comment
Delen op andere websites

hallo ik heb een probleem het spel geefd aan dat ik te weinig schijf ruimte heb maar heb alles gevormateerd is dit goed geweest of niet en nu ga ik het spel instaleren ?

daar voor spel night for speed gespeeld ik beschik over de ps3 met 12 gb hardeschijf .

Als je een Playstation 3 12GB gaat kopen speciaal voor GTA V, kun je het er wel op installeren toch?

Maar wordt het dan geen probleem als je systeem updates(van je playstation3) en GTA V updates moet installeren?

Ja dat gaat werken, maar het wordt natuurlijk wel krap.

- Bij een vriend van me hebben we hem ook op zoon ps3 slim geinstalleerd, wel moesten we eerst wat games er af gooien, ander hadden we niet genoeg ruimte :muur:

Maar:

Zorg dat je je 9, 9,5gb reserveerd voor gta.

Dit is ruim genoeg voor de instal van gta + online. en de toekomstige dlcs.

Vaak is het dat bij een dlc al 90% in het spel zit en verder alleen nog maar de dlc moet worden unlocked.

Dus ja het kan op een 12gb ps3, maar je kan er daarnaast vrij weinig op installeren.

-> ik zou jou (of van wie die ps3 ook is) aanraden om hem dan ook te upgraden met meer opslag en dit kan heel makkelijk

http://nl.playstation.com/upgrade-ps3/ officele handleiding

http://www.hardeschijfstore.nl/product/371244/category-183881-interne-harde-schijven/wd-black-wd2500bekx-250-gb.html een goedkope 250gb hdd voor 60 euro(en dit is zat ruimte)

Oftewel: Installeren zou gewoon moeten lukken, alleen zul je op termijn alsnog een oplossing moeten gaan vinden voor het tekort aan opslagruimte (dit veroorzaakt door GTA: V-updates/DLC enz.), maar in principe zal de installatie gewoon moeten lukken.

Bewerkt: door HA5H
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

goedenavond,

wij spelen al weer een lange tijd gta v maar sinds een tijdje is de geschreven taal in het pools ofziets weet iemand hoe ik dit weer op nederlands kan zetten?

groeten ronald lesley

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is het een probleem dat als je één keer bijvoorbeeld Pools dus indrukt, dat het bij elke keer weer bij het opstarten dus Pools is, dit (probleem) kan je volgens mij verhelpen door je PS3 zelf in te stellen op het Engels en dan wordt het bij het opstarten volgens mij weer Engels, zoiets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...