Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat er bij metrostation Pillbox North blauwprinten liggen van de bovenste verdieping van het FIB gebouw.

0_0.jpg

Die kan je ook vinden bij de missie Casing the Jewel Store, dan ga je foto's maken op het dak van een gebouw bij de ventilatiesystemen, daar vind je bij het trappenhuis een tafel met dezelfde map. smile3.gif

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Niet echt 'vandaag' ontdekt maar blijf het vet vinden hoe realistisch de wereld van GTA is en hoe dat helpt bij het maken van realistische films/filmpjes. Neem bijvoorbeeld het vliegveld: Mensen die bij terminals wachten met koffers, taxi's die af en aan rijden, politie met automatische wapens en kogelvrije vesten. Heel vet :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ondertussen had ik dit (naar mijn inziens) méér dan een half jaartje terug ontdekt, maar om één of andere redenen schoot 't me nu pas

te binnen; Als je een overval pleegt én even niet oplet dan kan het weleens voorkomen dat de kassier je (zonder pardon) probeert neer te knallen

met een pistool óf een Assault Rifle. Het is op zichzelf wel een leuk, uitgewerkt detail, maar aan de andere kant kan 't ook voor een hoop frustratie

zorgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Assault rifle heb ik nog niet meegemaakt, pistool of shotgun wel. Hij schiet je trouwens ook overhoop als je je wapen droog afvuurt.

Laatst ontdekt dat er een handleiding op de zijkant van de RPG staat:

0_0.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'>

Vette Rockstar humor. :7

Bewerkt: door Tommie59
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Dat er bij de Clucking Bell het een en ander schort aan veiligheid en hygiene:

0_0.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'>

0_0.jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'>

(Op het bordje rechtsboven staat Do not choke the chickens, (..)

Ik heb toestemming om dit topic een welgemikte trap naar boven te geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er laatst achter gekomen dat bij de messages in GTA online onder social club,

deze woorden als scheld woord word gezien kleine bug lijkt mij.

Dingen wordt: D*****

88 wordt: **

Had ik laatst in Rockstar editior, wou project88 opslaan (standaard naam die de editor aan je projecten geeft)

Kreeg de melding dat de naam verboden karakters bevatte.

ook bij het maken van een VIP organisatie naam moet je nogal creatief zijn...

Bewerkt: door Copkiller_
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb sinds kort ontdekt dat er bij kledingzaken 3 kassa's op de toonbank liggen en dat je je ze kapot kan schieten om geld te jatten.

En heb ook ontdekt dat een moneytruck een dag eerder geld vervoert. Dus eerst was het zaterdag en een week daarna (ingame tijd)

komt het geldwagen op vrijdag. Het maakt niet zoveel uit hoe laat ze het geld gaan vervoeren, je hoeft enkel langs te rijden

en krijg je een icoon te zien op de map.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je met een pickup je fiets kan meenemen! Zoek een verhoging waarmee je de fiets zo achterin rijdt! Eruit halen door erop te gaan zitten!

Ideaal als je ontspannen wilt fietsen in de natuur zonder de halve map over te moeten crossen.

In Online is het nog makkelijker om hem achterin te krijgen omdat je dan de achterklep kan openen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gister ondenkt dat als je online een dinka blista compact probeert te stelen die gepareerd staat dat je die auto openbreek erin gaat zitten en daarna meteen uitstapts en dat dan de auto op slot is. giteren bij elke dinka blita compact die ik zag geprobeert en elke keer hetzelfde

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gister ondenkt dat als je online een dinka blista compact probeert te stelen die gepareerd staat dat je die auto openbreek erin gaat zitten en daarna meteen uitstapts en dat dan de auto op slot is. giteren bij elke dinka blita compact die ik zag geprobeert en elke keer hetzelfde

Maar ook gewoon het raam weer heel?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb gister ondenkt dat als je online een dinka blista compact probeert te stelen die gepareerd staat dat je die auto openbreek erin gaat zitten en daarna meteen uitstapts en dat dan de auto op slot is. giteren bij elke dinka blita compact die ik zag geprobeert en elke keer hetzelfde

Maar ook gewoon het raam weer heel?

daar heb ik niet op gelet. zal eens kijken als ik het nog eens heb. volgens mij was het raam nog kapot omdat mijn karakter na het uitstappen en terug proberen in te stappen naar de deurklink greep

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...