Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

'n Tijdje geleden kwam ik tot de conclusie dat de map niet oneindig is, spijtig, wat anderzijds wel begrijpelijk is. Als je het toch probeert met bijv. een

helikopter, dan riskeer je dat het uit elkaar valt. Wat op zich best wel amusant is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Was gisteren avond nog eventjes online, moest naar de winkel toe.Op eens stond nog zon verkoper aan de deur, eentje achter de kassa. Ik deed dus mijn boodschappen, en ging hem toch overvallen - was leuk, ik kreeg dubbele cash! :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het model van Misty zit in het spel, maar zonder voeten. Het model van Niko zit ook in het spel, maar zonder onderlichaam. Deze worden uiteraard gebruikt bij de character creatie in GTA:O maar het is toch een beetje zonde dat de modellen niet afgewerkt zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Het model van Misty zit in het spel, maar zonder voeten. Het model van Niko zit ook in het spel, maar zonder onderlichaam. Deze worden uiteraard gebruikt bij de character creatie in GTA:O maar het is toch een beetje zonde dat de modellen niet afgewerkt zijn.

Het is inderdaad wel een beetje jammer dat ze het niet hebben afgewerkt, het was wel leuk geweest voor de modders om hun in het spel te zetten. Nu kan dat eigenlijk nog steeds waarschijnlijk wel met Niko om zijn files van Grand Theft Auto IV over te zetten naar Grand Theft Auto V maar met Misty is het een ander verhaal. :{

Link to comment
Delen op andere websites

'n Ogenblik geleden had ik achterhaald dat die ene geest op Mount Gordo soms opeens uit het niets schreeuwt, of hele vage dingen zegt die haast

niet zijn te verstaan. Persoonlijk vond het in de eerste instantie best wel eng toen ik het voor het eerst hoorde. Inmiddels is het al behoorlijk afgezwakt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...