Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

Op 1 of andere manier heb ik met micheal zn standaard audi ingerole voor zo'n lelijk rotding.. ik weet niet hoe ik dit gedaan heb maar nu heb ik als eigen auto niet meer die audi maar die andere.. nu zou ik wel willen weten hoe ik dit gedaan heb zodat ik nogmaals een andere auto kan pakken. Iemand een idee??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als je bent gedood door die (vervelende corrupte) politie.

En je loopt netjes over de weg heen, dan komt de politie met een kaksnelheid je aanrijden. Vervolgens ben je dan meestal dood.

En daarom heb ik schijt aan die zogenaamde 'handhavers van Los Santos en de County's.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Dat je in online je ogen helemaal rood kan maken :7 (demon oogjes) of zwart

Dat mijn driving skills op 0 staan in online op de ps4 :7 (ok.... hier kwam ik vandaag niet achter, maar toch) En mijn driving skills lopen ook niet op :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe flare gun een speciale mogelijkheid heeft, namelijk dat de kleur van de flare verandert als je de kleur van het pistool verandert.

Originele kleur zorgt voor een rood/roze flare, platinum kleur zorgt voor een witte flare, rest heb ik niet geprobeerd.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je de flare gun daadwerkelijk al moord wapen kan gebruiken. Schiet op iemand en hij zal levend verbranden. Ook wel beetje logisch :puh:

Je kan er iemand inderdaad ermee vermoorden, maar qua schade doet de lichtkogel relatief weinig maar goed ook, dat maakt hem juist zo tof naar mijn mening.

Maar je zult tevens goed moeten mikken of de lichtkogel onder zijn voeten moeten schieten, met de kans dat ie afketst, en dat maakt het een leuke gun naar mijn mening.

Enige nadeel, de lichtkogels zijn aardig prijzig, ik heb al 4k aan lichtkogels uitgegeven :clown:

Binnenkort kijken voor een flaregun DM met een paar man, lijkt mij echt gaaf :puh:

Ohja, banden kan je er ook mee aansteken, ook auto's ermee in de hens zetten, en natuurlijk benzine sporen :Y

Vroeger speelde ik ook TimeSplitters 3, een futuristische FPS met allemaal gekke karakters en wapens, met nog 3 vrienden op een TV.

Kon je bakstenen unlocken om mee te gooien, gaf relatief weinig schade waardoor je 2 of 3 bakstenen tegen iemand moest gooien om hem te killen.

Maar dat maakte het juist zo tof, omdat het meer op goed geluk uit kwam dan echt skill waardoor iedereen ermee kon lachen(of huilen).

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...