GTA5VehicleFreak Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Dat een waterski echt heel vet is! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Dat vanaf een 50-tal meter een sprong met een fiets meestal fataal afloopt. Reageren
Rockpoort Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Dat je in de controller voelt (korte tril) als je auto een versnelling omhoog schakelt! Wow wat een details van Rockstar Games Dat je in de controller voelt (lange tril) als een van de personages een orgasme krijgt als die een 'hoer' oppikt Reageren
Losqualo Geplaatst: 13 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2013 Ik hoorde pas een commercial waarin plots de naam van Brucie Kibbutz viel, maar mn aandacht was niet op de radio gericht, dus heb ik niet echt gehoord wat er precies over hem gezegd werd. Iemand die dit wel heeft gehoord? Ben wel benieuwd, want ik vond Brucie een eindbaas in GTA IV. Reageren
KaufmanCabs Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Dat je online mensen waarmee je speelt soms heel retarded kunnen zijn Reageren
harry1985 Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Dat online zeer frustrerend kan zijn als je in 1 klap veel geld wil hebben. Maargoed wel mooi Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Ik hoorde pas een commercial waarin plots de naam van Brucie Kibbutz viel, maar mn aandacht was niet op de radio gericht, dus heb ik niet echt gehoord wat er precies over hem gezegd werd. Iemand die dit wel heeft gehoord? Ben wel benieuwd, want ik vond Brucie een eindbaas in GTA IV. Brucie is 'n handeltje gestart in Bullshark Testosteron Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Ik had laatst al gelezen dat als je met Trevor 'n lift(st)er oppikt, je deze ook in de bergen af kunt leveren bij een of andere sekte en je daar, naast hiervoor betaald te krijgen, ook 'n extra missie mee vrij speelt. Maar toch .... het blijkt soms lonender dit juist niet te doen. Zo kwam ik, nadat Franklin z'n eerste triatlon (?-missie) won 2 gasten tegen die 'n lekkere chick wouden begraven. Nu had ik me voorgenomen die random events niet te spelen, tenzij ik met Trevor 'n lift(st)er tegen kom. Ik had echter 'n auto nodig, hun auto, dus besloot deze dan maar wel te doen. Red dat chickie, drop d'r off in de Vinewood Hill's en krijg later 'n belletje dat er 60 ruggies op m'n rekening gestort zijn als dankje. Reageren
Losqualo Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Ik hoorde pas een commercial waarin plots de naam van Brucie Kibbutz viel, maar mn aandacht was niet op de radio gericht, dus heb ik niet echt gehoord wat er precies over hem gezegd werd. Iemand die dit wel heeft gehoord? Ben wel benieuwd, want ik vond Brucie een eindbaas in GTA IV. Brucie is 'n handeltje gestart in Bullshark Testosteron Haha, das mooi Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Dat de fietsen (of toch alleszins de Mountain Bike) ook een voorlichtje hebben hangen Zo veel leuke kleine details in de game, het maakt het echt compleet! Reageren
FcUtreg4Life Geplaatst: 14 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2013 Dat als je 'n wanted level hebt en de politie komt je op de snelweg tegemoet rijden, je 'n beetje rechtsachterin naast 'n vrachtwagen met oplegger kunt gaan rijden en dan zien ze je niet. Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Dat de radio programma's ook rekening houden met het tijdstip. Zo hoord ik over laatst "Good morning everyone". Toen ik op de telefoon keek bleek het effectief negen uur 's morgens te zijn. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Dat er een 'Under the map' glitch in zit. Bij deze blijf je onder de map tenzij je het spel opnieuw start Moet ff zoeken voor de locatie, maar het is een metro tunnel waar de glitch zit Pics En als je er bent, zie je dit ook liggen: Ik denk dat het een soort van mijn is. Verlaten dat wel (Uitgeput) Reageren
Nissan Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Dat de radio programma's ook rekening houden met het tijdstip. Zo hoord ik over laatst "Good morning everyone". Toen ik op de telefoon keek bleek het effectief negen uur 's morgens te zijn. Dit zat al in GTA IV Ik heb vandaag in V ontdekt dat het ontwijken van het zicht van politieagenten nog veel meer verbeterd is dan GTA IV, en je achter een kliko (etc) kan gaan zitten, zelfs als ze te voet zijn om ze te ontwijken. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 15 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2013 Ezra, die derde foto, dat is geen mijn. Ze zijn daar aan het werken aan de weg. Ook bovengronds kan je dat zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.