Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Met een fiets over een sportwagen heen springen (ik gebruik r1 op mijn PS3) maar een SUV werd fataal, nog niet geprobeerd met de politie maar zal best mogelijk zijn.

En dat als je wanted bent de politie minder ver zoekt wanneer je naast je auto staat in plaats van erin zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt misschien aan mij, maar het was me opgevallen dat als je over het zand rijdt met een SUV dat deze sneller tot stilstand komt dan op een asfaltweg. Ik merkte dat namelijk toen ik bij Sandy Shores voor het einde van de onverharde weg wat rustiger begon te rijden en de wagen uit zichzelf liet stoppen. Toen ik later op de verharde weg reed, rolde hij duidelijker langer door. Kan misschien aan de snelheid liggen, maar zo snel ging ik niet op beide wegen.

Als er meer mensen zijn die dit hebben gemerkt, dan moet ik toch nageven dat het een heel mooi detail is. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het ligt misschien aan mij, maar het was me opgevallen dat als je over het zand rijdt met een SUV dat deze sneller tot stilstand komt dan op een asfaltweg. Ik merkte dat namelijk toen ik bij Sandy Shores voor het einde van de onverharde weg wat rustiger begon te rijden en de wagen uit zichzelf liet stoppen. Toen ik later op de verharde weg reed, rolde hij duidelijker langer door. Kan misschien aan de snelheid liggen, maar zo snel ging ik niet op beide wegen.

Als er meer mensen zijn die dit hebben gemerkt, dan moet ik toch nageven dat het een heel mooi detail is. :puh:

Je topsnelheid is ook lager als je over het zand rijd ipv een geasfalteerde weg

Link to comment
Delen op andere websites

Als je als lvl 20 in een deathmatch komt tegen lvls 80/87 dat dat niet echt leuk is (online)

Dat een geldtransport overvallen erg makkelijk is met helikopter vooral om weg te komen voor de politie (online)

ps. levert per keer ongeveer 9K op :D

Nog een edit:

Als je een militair neerknalt buiten Fort Zancudo (dus in een vrachtwagen op openbare weg, buiten de basis) je gelijk 3 sterren aan je broek hebt. (online)

Bewerkt: door Dragon__rage
Link to comment
Delen op andere websites

Dat er noobs in online zitten dat als ze je niet kunnen killen in freeroam door je te treiteren omdat je er ''niet bij hoort''

en je dan uit de server kicken. Noobs. Waren zeker Duitsers, zag ik aan die lelijke namen van ze.

Link to comment
Delen op andere websites

Als een slagboom aan de treinsporen neergaat op de moment dat er een auto onderdoor rijdt zal dat voertuig stoppen. Oftewel die auto stopt midden op de sporen om vervolgens een enorme laterale klap te krijgen van de aankomende trein. Wel enorm droog om te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de legerbasis failt..

Ik ging rustig met mijn auto voor het hek staan, toen deden ze het hek voor me open ( :? ) en toen kwam ik bij het tweede hek, deden ze ook voor me open. En toen kwam er opeens 4 sterren wanted level.. Ze lieten me er zelf in?!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...