Ezra24rct3 Geplaatst: 8 november 2013 Rapport Geplaatst: 8 november 2013 Dat er een parasol in het water drijft, en dat er ergens een skelet van een zeemonster in het westen ligt. Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 9 november 2013 Rapport Geplaatst: 9 november 2013 Ik vindt dat de kaart (map) in GTA IV wel beter zichtbaar was in je linkeronderhoek. Wat dan weer superfijn is, is het feit dat er nu dieren zijn Reageren
Losqualo Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Een complete atletiekpiste met (een bescheiden) tribune. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Dat de Cheetah eigenlijk niet zo snel is als ik had verwacht. En heb de Jefferson Towers eindelijk teruggevonden Reageren
thebig Geplaatst: 10 november 2013 Rapport Geplaatst: 10 november 2013 Had nog niet door dat (sommige) straten een fietsstrook hadden. Was maar net toen ik overschakelde van een van de andere characters dat ik het opmerkte in de TDV. Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 12 november 2013 Rapport Geplaatst: 12 november 2013 Blijkbaar kan men de collectables zoals hidden package en letter scraps enzo niet meteen vinden? Moet men eerst een missie voltooien? Want had op you-tube eens gezien waar er een letter scraps ligt en bij mij is die plaats leeg. Reageren
thebig Geplaatst: 15 november 2013 Rapport Geplaatst: 15 november 2013 Vandaag de eerste keer dat ik een politiemotor buiten een missie om heb gezien, heb er zelfs twee gezien. Dacht eventjes dat ze niet voorkwamen buiten die ene missie, maar blijkt van wel. Ook ontdekt dat je door oude elektriciteitskasten geëlektrocuteerd kan worden, weer een leuk detail. Reageren
gta4everonmyps3 Geplaatst: 16 november 2013 Rapport Geplaatst: 16 november 2013 Heb ontdekt aan de haven dat er een boot lag waar een duikerspak in lag. Altijd handig om onderwater te zwemmen Reageren
Paralizer83 Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Ik gaf iemand met een bril een hoek op z'n bek en z'n brilletje vloog weg haha...detail. Als ik in een auto rijd (maakt niet uit welke) zie je die auto overal minpuntje. En als laatste een zombie op the walk of fame! I...am...undead...arrrr Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 november 2013 Rapport Geplaatst: 17 november 2013 Dat de Explosive Melee-cheat nog een extra effectje heeft gekregen bovenop TBoGT. Daar was het puur de knal met bijbehorende animatie, nu zitten er ook rookeffecten en wat nabrand bij. Zorgt wel voor een leuke effect als je op een auto mept, heb je zo'n stofwolk binnenin. Reageren
Jochems Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 (bewerkt) De politie reed tegen mijn auto aan (ik stond gewoon stil) en toen kreeg ik een ster wanted level.. :') Bewerkt: 18 november 2013 door Jochems Reageren
xCrazyShotgun Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Dat die Alien Auto best lollig is, om mee te trollen. Reageren
JohanManke Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Het gebied van North Yankton Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Dat de Rapid GT daadwerkelijk ook een non-cabrio versie heeft en dat mijn updates altijd eentje lijken achter te lopen. Heb vandaag de Elegy gekregen in plaats van Beach Bum. Reageren
Redwhite Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Ik gaf iemand met een bril een hoek op z'n bek en z'n brilletje vloog weg haha...detail. Als ik in een auto rijd (maakt niet uit welke) zie je die auto overal minpuntje. En als laatste een zombie op the walk of fame! I...am...undead...arrrr Ik heb het niet zo zeer met auto's waarin ik rijd, maar wel dat ik steeds dezelfde auto's tegenkom. Zeker online vind ik dit storend. Zo wilde ik een weeny issi jatten, omdat mijn oude niet bij de verzekering stond terwijl hij wel verzekerd was. Ik zag er super veel rijden, maar dacht 'doe ik dadelijk wel, eerst effe naar de tattoo shop'. Wil ik daarna een Issi jatten, zie ik super veel van dezelfde auto's maar geen issi.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.