Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Blijkbaar kan men de collectables zoals hidden package en letter scraps enzo niet meteen vinden? Moet men eerst een missie voltooien? Want had op you-tube eens gezien waar er een letter scraps ligt en bij mij is die plaats leeg.

Link to comment
Delen op andere websites

Vandaag de eerste keer dat ik een politiemotor buiten een missie om heb gezien, heb er zelfs twee gezien. Dacht eventjes dat ze niet voorkwamen buiten die ene missie, maar blijkt van wel. Ook ontdekt dat je door oude elektriciteitskasten geëlektrocuteerd kan worden, weer een leuk detail.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gaf iemand met een bril een hoek op z'n bek en z'n brilletje vloog weg haha...detail.

Als ik in een auto rijd (maakt niet uit welke) zie je die auto overal :( minpuntje.

En als laatste een zombie op the walk of fame! I...am...undead...arrrr

Link to comment
Delen op andere websites

Dat de Explosive Melee-cheat nog een extra effectje heeft gekregen bovenop TBoGT. Daar was het puur de knal met bijbehorende animatie, nu zitten er ook rookeffecten en wat nabrand bij. Zorgt wel voor een leuke effect als je op een auto mept, heb je zo'n stofwolk binnenin.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gaf iemand met een bril een hoek op z'n bek en z'n brilletje vloog weg haha...detail.

Als ik in een auto rijd (maakt niet uit welke) zie je die auto overal :( minpuntje.

En als laatste een zombie op the walk of fame! I...am...undead...arrrr

Ik heb het niet zo zeer met auto's waarin ik rijd, maar wel dat ik steeds dezelfde auto's tegenkom. Zeker online vind ik dit storend. Zo wilde ik een weeny issi jatten, omdat mijn oude niet bij de verzekering stond terwijl hij wel verzekerd was. Ik zag er super veel rijden, maar dacht 'doe ik dadelijk wel, eerst effe naar de tattoo shop'. Wil ik daarna een Issi jatten, zie ik super veel van dezelfde auto's maar geen issi..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...