.PhoeniX. Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Te veel dingen die nieuw zijn. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Te veel dingen die nieuw zijn. Een leuke onderbouwing zou niet verkeerd zijn Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 5 september 2014 Rapport Geplaatst: 5 september 2014 Dat de 3e triathlon belachelijk lang is, maar liefst een half uur xD. Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Weet iemand de ingang van die riool pas op spoiler Als je de eerste heist doet die riool waar je met de motor in vlucht Waar is die Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 september 2014 Rapport Geplaatst: 6 september 2014 Hier zijn beide ingangen. Je kunt er ook in geraken via de metro aangezien de tunnels deze kruisen tussen twee stations in. Reageren
Niked Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Ik heb een dagje rondgelopen in de stad. Wat veel dakloze in die straatjes . Reageren
GTABoy01 Geplaatst: 7 september 2014 Rapport Geplaatst: 7 september 2014 Niks. >>> Door Phoenyxar: Uiterst interessant en origineel.<<< Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Dat de Dashound een ongelofelijke hoge onderstuur kent. En het volledig afwezig zijn van een treinstation (Unity?), viel me nu pas op. Reageren
Nissan Geplaatst: 10 september 2014 Rapport Geplaatst: 10 september 2014 Ik heb eindelijk uitgevonden hoe je met de metro kunt reizen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 11 september 2014 Rapport Geplaatst: 11 september 2014 Dat in Online de metrobestuurders in staking zijn. (Er rijd er maar één per 5 minuten ofzo. En dan ook nog in één richting ) Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2014 Er zijn dus blijkbaar groepjes Faggio's die gezamenlijk in de heuvels (Tongva etc.) rondrijden, vond het een grappig zicht. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2014 (bewerkt) Ja, dat is een verwijzing naar een filmpje op YouTube. (scooter brothers) Waarschuwing! Let op je geluid Voilá: Bewerkt: 2 oktober 2014 door tommie59 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2014 Ik heb het niet over Trevor die op zijn Faggio een andere Faggio achtervolgt en dan wat gaat citeren, maar echt over groepjes van enkele personen die met hun Faggio's verzamelen en ook weer vertrekken. Lijkt me niets te maken te hebben met de Scooter Brothers zoals dat bij Trevor het geval is. Reageren
FGras Geplaatst: 2 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2014 Dat wanneer ik bijna van mijn bounty af was in GTAonline, ik ineens werd terug gestuurd naar de Single Player... Dag dag moeite voor een trophy... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Dat de RPG echt een schokgolf veroorzaakt die je kan zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.