coolguynl Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 vat een tank en ga de politie uitdagen dat lever op den duur wel lekker rp op hahahhahha Reageren
Joriz Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Geplaatst: 25 november 2014 Dat de Burger Shot Stallion echt een nice wagen is! Je kan hem gemakkelijk in GTA5 vrijspelen als terugkerende speler en daarna ook nog is tunen om hem flink sneller te maken: Helaas is deze variant van de Stallion wel afwezig in GTA Online, anders zou ik hem zeker aanschaffen. Reageren
tazmania Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Geplaatst: 27 november 2014 Gisteren in Online iemand met exact dezelfde Zentorno als ik. Zelfde kleur, wielen, spoilers, en zelfs de zelfde kleur bandenrook. Best apart, en we zijn met z'n tweeën heel San Andreas door gereden, met 5 sterren. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 december 2014 Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Dat het dus mogelijk is dat er geen Taxi gestuurd kan worden wanneer je naar Downtown Cab belt. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 (bewerkt) Dat je nu sporen achterlaat in de sneeuw en dat je auto echt heel vies word: Bewerkt: 24 december 2014 door tommie59 Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 Dat in GTA IV de radio 2 seconden eerder wordt verstoord wanneer je gebeld wordt (zelfde geluid als in RL) Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 december 2014 Rapport Geplaatst: 24 december 2014 (bewerkt) Dat wanneer je sneeuwballen tegen een muur gooit, er sneeuw tegen de muur blijft zitten: Edit: En dat je ook echt waterdamp ziet bij het ademen: (Rechts van Ezra, het is al een beetje verdampt ) Bewerkt: 25 december 2014 door tommie59 Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Dat de Vapid Radius geen last heeft van de gladheid, en aardig normaal rijdt (al weet ik niet hoe dit karretje rijd zonder sneeuw) Dat sneeuwballen door de ramen van de auto's heen gaan. (behalve ramen die door modificaties zijn geplaatst, zoals de grote kap op de Sandking XL) Dat sneeuwballen dodelijk zijn Dat bendeleden je afschieten als je ze bekogeld met sneeuwballen.. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Dat de sneeuw weg is Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Dat de camera dynamisch met je snelheid meebeweegt. Had ik misschien sneller mogen doorhebben, maar pas vandaag bewust opgemerkt! :3 Reageren
PrioX Geplaatst: 26 december 2014 Rapport Geplaatst: 26 december 2014 Ik ben er vandaag achtergekomen dat West Coast Talk Radio veranderd wordt naar Blaine County Radio zodra je Blaine County betreed (andersom is dit ook het geval, wanneer je LS betreed vervangt West Coast Talk Radio Blaine County Radio) Reageren
madviper Geplaatst: 27 december 2014 Rapport Geplaatst: 27 december 2014 Zojuist even een wtf momenten gehad. Laag met een heli boven de zancudo river bij de oude brug voor 1 van de 50 space ship parts, krijg ik ineens een formatie van 3 Besra Jets laag over me heen. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Geplaatst: 28 december 2014 Dat op de Vapid Minivan op de linkervoordeur "MINIVAN" goed staat, maar op de rechtervoordeur in spiegelbeeld (ИAVIИIM) Reageren
Visser23 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Ben er net achtergekomen dat, wanneer je Trevor achtervolg met een ander personage (ik was Michael), hij je na een paar waarschuwingen gewoon een kopstoot geeft waardoor je Wasted bent. Lekker is dat... Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 januari 2015 Rapport Geplaatst: 12 januari 2015 Dat heb je met alle personages. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.