Jochempjuhhh Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 Op 1 of andere manier heb ik met micheal zn standaard audi ingerole voor zo'n lelijk rotding.. ik weet niet hoe ik dit gedaan heb maar nu heb ik als eigen auto niet meer die audi maar die andere.. nu zou ik wel willen weten hoe ik dit gedaan heb zodat ik nogmaals een andere auto kan pakken. Iemand een idee?? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 januari 2015 Rapport Geplaatst: 17 januari 2015 (bewerkt) Is het een Premier? Dan kan je er niks aan doen, want dat hoort bij de verhaallijn. Jimmy gaat er met de Audi (Tailgater) vandoor. ---- Dat je met de Dozer en de politie heel veel lol kan hebben. (Politieauto's op de kop draaien. ) Bewerkt: 19 januari 2015 door Tommie59 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 18 januari 2015 Rapport Geplaatst: 18 januari 2015 Als je bent gedood door die (vervelende corrupte) politie. En je loopt netjes over de weg heen, dan komt de politie met een kaksnelheid je aanrijden. Vervolgens ben je dan meestal dood. En daarom heb ik schijt aan die zogenaamde 'handhavers van Los Santos en de County's. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 januari 2015 Rapport Geplaatst: 19 januari 2015 Is het een lichtblauwe Premier? Dan kan je er niks aan doen, want dat hoort bij de verhaallijn. Jimmy gaat er met de Audi (Tailgater) vandoor. Kleur is willekeurig geloof ik, ik had een rode als ik mij goed herinner. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 februari 2015 Rapport Geplaatst: 27 februari 2015 Waar de LS University ligt en dat er elk uur een bel afgaat. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Dat de Roosevelt een ouderwetse claxon heeft, dat maakt hem helemaal af Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 3 maart 2015 Rapport Geplaatst: 3 maart 2015 Dat je in online je ogen helemaal rood kan maken (demon oogjes) of zwart Dat mijn driving skills op 0 staan in online op de ps4 (ok.... hier kwam ik vandaag niet achter, maar toch) En mijn driving skills lopen ook niet op Reageren
DDT Dorus Geplaatst: 4 maart 2015 Rapport Geplaatst: 4 maart 2015 dat je bij de next gen gewoon via de deur in de luchtverkeerstoren kunt komen in fort zancudo (ook online) en niet hoeft te glitchen. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 De nieuwe flare gun een speciale mogelijkheid heeft, namelijk dat de kleur van de flare verandert als je de kleur van het pistool verandert. Originele kleur zorgt voor een rood/roze flare, platinum kleur zorgt voor een witte flare, rest heb ik niet geprobeerd. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 (bewerkt) Dat je de flare gun daadwerkelijk al moord wapen kan gebruiken. Schiet op iemand en hij zal levend verbranden. Ook wel beetje logisch Bewerkt: 12 maart 2015 door Danger_dog_guy_7 Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 maart 2015 Rapport Geplaatst: 12 maart 2015 (bewerkt) Dat je de flare gun daadwerkelijk al moord wapen kan gebruiken. Schiet op iemand en hij zal levend verbranden. Ook wel beetje logisch Je kan er iemand inderdaad ermee vermoorden, maar qua schade doet de lichtkogel relatief weinig maar goed ook, dat maakt hem juist zo tof naar mijn mening. Maar je zult tevens goed moeten mikken of de lichtkogel onder zijn voeten moeten schieten, met de kans dat ie afketst, en dat maakt het een leuke gun naar mijn mening. Enige nadeel, de lichtkogels zijn aardig prijzig, ik heb al 4k aan lichtkogels uitgegeven Binnenkort kijken voor een flaregun DM met een paar man, lijkt mij echt gaaf Ohja, banden kan je er ook mee aansteken, ook auto's ermee in de hens zetten, en natuurlijk benzine sporen Vroeger speelde ik ook TimeSplitters 3, een futuristische FPS met allemaal gekke karakters en wapens, met nog 3 vrienden op een TV. Kon je bakstenen unlocken om mee te gooien, gaf relatief weinig schade waardoor je 2 of 3 bakstenen tegen iemand moest gooien om hem te killen. Maar dat maakte het juist zo tof, omdat het meer op goed geluk uit kwam dan echt skill waardoor iedereen ermee kon lachen(of huilen). Bewerkt: 12 maart 2015 door GolfG60 Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 (bewerkt) Dat in de Ammu-Nation de pistolen geen magazijnen hebben (totdat je op rechts op je D-pad drukt): Bewerkt: 22 maart 2015 door Tommie59 Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 Dat als je de online missie 'come out to play' speelt je gebruik kan maken van de Pistol .50 zonder de special collectors edition te hebben Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 dat je bij de next gen gewoon via de deur in de luchtverkeerstoren kunt komen in fort zancudo (ook online) en niet hoeft te glitchen. dat kan in previous gen ook Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 maart 2015 Rapport Geplaatst: 22 maart 2015 dat je bij de next gen gewoon via de deur in de luchtverkeerstoren kunt komen in fort zancudo (ook online) en niet hoeft te glitchen. dat kan in previous gen ook Online niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.