Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?

Recommended Posts

Geplaatst:

Een BMX parcours vlakbij een LSC onder de snelwegen. Nooit opgevallen in al die tijd. Toch leuk dat je soms nieuwe dingen blijft zien.

• Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Phoenyxar

48

• Tommie59

30

• Michael

17

• FcUtreg4Life

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 3 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

s' Ochtends had ik in een Solo-sessie van GTA Online een NPC vliegtuigje gespot, normaal kom ik nooit zo'n ding tegen. Blijkbaar een zeldzame verschijnsel, maar toch is 't leuk om nieuwe dingen te ontdekken :puh:

Hierbij laat ik een foto zien van een vliegtuigje die door een NPC bestuurd wordt:

0_0.jpg

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Dat je met 2 vrienden tegelijk kan chillen. Heb als Michael met Franklin en Trevor gechilld en als Franklin met lamar en Trevor. Sommige van deze combies leveren leuke gesprekken op :puh:

Geplaatst:

Sinds vandaag had ik de Dignity Village gevonden, terwijl ik 'm wel eerder kon vinden... :$

Het is aan de ene kant best wel jammer dat het bijna niets voorstelt, op een paar huisjes na dan :-(

1000px-DignityVillage2-TopandAerialViews-GTAV.png

• 4 weken later...
Geplaatst:

Als jij je wapen herlaadt, het magazijn er echt uitvalt en je het op de grond kan horen vallen en zien liggen. :tu:

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Dat de headset die je draagt tijdens een Heist (of in de free mode) een blauw LED lampje heeft die aangaat zodra je in de game chat praat. :)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit ontdenkt vandaag in GTAV

In Grand Senora Desert

Dit is niet de mijn waar iedereen het over heeft waar je naar binnen kunt

0_0.jpg

Dit in Del Perro op de tunnel muur

0_0.jpg

Ik heb nog wel meer ondekt vandaag in GTAV maar dit is toch wel iets bezonders vind ik

Bewerkt: door Pino1982
Geplaatst:

Wanneer je rijd in een voertuig, en tijdens een wanted level de cinematic mode gebruikt zie je meerdere posities vanuit het perspectief van de agenten dus ook vanaf hun auto. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...