tazmania Geplaatst: 25 maart 2015 Rapport Geplaatst: 25 maart 2015 Een BMX parcours vlakbij een LSC onder de snelwegen. Nooit opgevallen in al die tijd. Toch leuk dat je soms nieuwe dingen blijft zien. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 25 maart 2015 Rapport Geplaatst: 25 maart 2015 Dat als je je brightness op nul zet en dan je nightvision opzet, dat het echt heel goed werkt. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 (bewerkt) s' Ochtends had ik in een Solo-sessie van GTA Online een NPC vliegtuigje gespot, normaal kom ik nooit zo'n ding tegen. Blijkbaar een zeldzame verschijnsel, maar toch is 't leuk om nieuwe dingen te ontdekken Hierbij laat ik een foto zien van een vliegtuigje die door een NPC bestuurd wordt: Bewerkt: 12 april 2015 door .PhoeniX. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Dat je met 2 vrienden tegelijk kan chillen. Heb als Michael met Franklin en Trevor gechilld en als Franklin met lamar en Trevor. Sommige van deze combies leveren leuke gesprekken op Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Sinds vandaag had ik de Dignity Village gevonden, terwijl ik 'm wel eerder kon vinden... :$ Het is aan de ene kant best wel jammer dat het bijna niets voorstelt, op een paar huisjes na dan Reageren
Tommie59 Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 Dat sommige winkeltjes op de boulevard van Vespucci Beach 's nachts dicht zijn, en overdag open. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Dat je met Chop naar pickups kunt zoeken. Handig voor die letter scraps en space ship parts en zo. Reageren
Faex Geplaatst: 26 mei 2015 Rapport Geplaatst: 26 mei 2015 Als jij je wapen herlaadt, het magazijn er echt uitvalt en je het op de grond kan horen vallen en zien liggen. Reageren
PrioX Geplaatst: 21 augustus 2015 Rapport Geplaatst: 21 augustus 2015 Dat de headset die je draagt tijdens een Heist (of in de free mode) een blauw LED lampje heeft die aangaat zodra je in de game chat praat. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 2 september 2015 Rapport Geplaatst: 2 september 2015 Wat ik vandaag ontdekt heb waarschijnlijk IAA mensen in de woestijn Reageren
FlexxNL Geplaatst: 3 september 2015 Rapport Geplaatst: 3 september 2015 (bewerkt) Ik heb dit ontdenkt vandaag in GTAV In Grand Senora Desert Dit is niet de mijn waar iedereen het over heeft waar je naar binnen kunt Dit in Del Perro op de tunnel muur Ik heb nog wel meer ondekt vandaag in GTAV maar dit is toch wel iets bezonders vind ik Bewerkt: 3 september 2015 door Pino1982 Reageren
FlexxNL Geplaatst: 4 september 2015 Rapport Geplaatst: 4 september 2015 Ik heb dit ontdenkt vandaag in GTAV Reageren
Tommie59 Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Wat ook leuk is om te vermelden is dat als je een RPG tegen die bal aanschiet, dat ie dan loskomt van het dak. Reageren
coolguynl Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 ik heb vandaag ontdekt dat er zwervers met bordjes rond lopen in GTA5 zoals deze. Reageren
Michael Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 Wanneer je rijd in een voertuig, en tijdens een wanted level de cinematic mode gebruikt zie je meerdere posities vanuit het perspectief van de agenten dus ook vanaf hun auto. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.