.PhoeniX. Geplaatst: 5 september 2015 Rapport Geplaatst: 5 september 2015 'n Tijdje geleden kwam ik tot de conclusie dat de map niet oneindig is, spijtig, wat anderzijds wel begrijpelijk is. Als je het toch probeert met bijv. een helikopter, dan riskeer je dat het uit elkaar valt. Wat op zich best wel amusant is. Reageren
Zonneschijntje Geplaatst: 6 september 2015 Rapport Geplaatst: 6 september 2015 Was gisteren avond nog eventjes online, moest naar de winkel toe.Op eens stond nog zon verkoper aan de deur, eentje achter de kassa. Ik deed dus mijn boodschappen, en ging hem toch overvallen - was leuk, ik kreeg dubbele cash! Reageren
Beltie Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Ik ben er laatst achter gekomen dat bij de messages in GTA online onder social club, deze woorden als scheld woord word gezien kleine bug lijkt mij. Dingen wordt: D***** 88 wordt: ** Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 88 staat voor Heil Hitler (H is 8ste letter van t alfabet) Tikkeltje overdreven mi omdat te censureren, maar er valt wat voor te zeggen Reageren
FlexxNL Geplaatst: 7 september 2015 Rapport Geplaatst: 7 september 2015 Wat ik ontdenkt heb is dit Wie is die kerel ? Toen ik van character ging wissel van Franklin naat Trevor werd trevor wakker naast deze kerel in een roze pjama In dat huis van die floyd ofzo Beetje vreemd naar mijn mening Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Geplaatst: 8 september 2015 Dit is Floyd. De persoon waar je als Trevor zijnde bij verblijft in Los Santos, tegen diens zin. Reageren
FlexxNL Geplaatst: 8 september 2015 Rapport Geplaatst: 8 september 2015 Okee weer wat teweten gekomen over GTAV dankje wel Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 september 2015 Rapport Geplaatst: 30 september 2015 Het model van Misty zit in het spel, maar zonder voeten. Het model van Niko zit ook in het spel, maar zonder onderlichaam. Deze worden uiteraard gebruikt bij de character creatie in GTA:O maar het is toch een beetje zonde dat de modellen niet afgewerkt zijn. Reageren
Michael Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 Het model van Misty zit in het spel, maar zonder voeten. Het model van Niko zit ook in het spel, maar zonder onderlichaam. Deze worden uiteraard gebruikt bij de character creatie in GTA:O maar het is toch een beetje zonde dat de modellen niet afgewerkt zijn. Het is inderdaad wel een beetje jammer dat ze het niet hebben afgewerkt, het was wel leuk geweest voor de modders om hun in het spel te zetten. Nu kan dat eigenlijk nog steeds waarschijnlijk wel met Niko om zijn files van Grand Theft Auto IV over te zetten naar Grand Theft Auto V maar met Misty is het een ander verhaal. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2015 'n Ogenblik geleden had ik achterhaald dat die ene geest op Mount Gordo soms opeens uit het niets schreeuwt, of hele vage dingen zegt die haast niet zijn te verstaan. Persoonlijk vond het in de eerste instantie best wel eng toen ik het voor het eerst hoorde. Inmiddels is het al behoorlijk afgezwakt. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 24 oktober 2015 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2015 Dat er bij metrostation Pillbox North blauwprinten liggen van de bovenste verdieping van het FIB gebouw. Reageren
aron24 Geplaatst: 19 november 2015 Rapport Geplaatst: 19 november 2015 Dat het nog steeds blijft om eens in de zoveel tijd een heftige politieachtervolging te hebben. Dat heb ik vandaag ontdekt Reageren
Tommie59 Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Geplaatst: 25 december 2015 Dat je op de ps4 in je browser het touchpad van je controller kan gebruiken als muis. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 december 2015 Rapport Geplaatst: 25 december 2015 Wanneer je chop uitlaat en je pakt een moter Franklin zegt dat chop erachteraan moet rennen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 27 december 2015 Rapport Geplaatst: 27 december 2015 Bij de houtzagerij in Paleto Bay komt er uit het dak echt zaagsel. En de kunstmatige horizon in sommige vliegtuigen is gespiegeld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.