Cabyon Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Je kunt kippen doodstampen. Reageren
Mr CJ Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Als je boven op de kabellift bommen plakt, en het vertrekt naar beneden en je laat het ontploffen, dan valt het bakje naar beneden Reageren
Jochems Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Vandaag voor het eerst in een lijkwagen gereden (met kist erin) Reageren
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat er ook apen in dit spel zijn, en dat je ze kan doodschieten. Reageren
Jochems Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat er ook apen in dit spel zijn, en dat je ze kan doodschieten. Yolo, haha. Reageren
Michael Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat er ook apen in dit spel zijn, en dat je ze kan doodschieten. Yolo, haha. Vond het wel zielig, na de schot ging hij helemaal piepen.. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat er op Soulwax FM een band wordt gedraaid dat Palmbomen heet. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Moest er aan denken hoe stuk ik ging toen Michael Lazlow piercete, een tattoo van een penis op zijn borst zette en zijn staartje afknipte:7. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat de Voltic best een goed voertuig is om de Chiliad te beklimmen. Problemen gehad met menig SUV, maar de Voltic ging al zoevend omhoog alsof het niks was Reageren
ZeroJens Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 (bewerkt) Dat er ook apen in dit spel zijn, en dat je ze kan doodschieten. waar vind jij apen? heb ze alleen nog maar even gezien voor dat ik met micheal opgezogen werd door aliens? Bewerkt: 22 september 2013 door ZeroJens Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat er ook apen in dit spel zijn, en dat je ze kan doodschieten. waar vind jij apen? heb ze alleen nog maar even gezien voor dat ik met micheal opgezogen werd door aliens? Ik weet niet hoe ver je met de storyline bent en ik zal niets voor je spoilen, maar je zal ze in een bepaalde missie tegenkomen. Reageren
ZeroJens Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat er ook apen in dit spel zijn, en dat je ze kan doodschieten. waar vind jij apen? heb ze alleen nog maar even gezien voor dat ik met micheal opgezogen werd door aliens? Ik weet niet hoe ver je met de storyline bent en ik zal niets voor je spoilen, maar je zal ze in een bepaalde missie tegenkomen. en blijf ik ze dan in het wild vinden of alleen maar even in die missie ? Reageren
blackops Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat er ook apen in dit spel zijn, en dat je ze kan doodschieten. waar vind jij apen? heb ze alleen nog maar even gezien voor dat ik met micheal opgezogen werd door aliens? Een van de FIB missies Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 22 september 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat dronken zijn in GTA V niet zo leuk of grappig is als in GTA IV. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 22 september 2013 Rapport Geplaatst: 22 september 2013 Dat de Cargobob altijd voertuigen kan optillen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.