Tommie59 Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Dat mensen door hun headset gaan zingen…. Tommie59 kwam eens zingent de lobby binnen, en hij vroeg toen nog of ik het niet gehoord had Toen stond ik onder de douche Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 De Mechanic in GTA Online. "Sorry, I can't get there right now, boss" als ik net een auto bij Simeon heb afgeleverd ;_; Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 De Mechanic in GTA Online. "Sorry, I can't get there right now, boss" als ik net een auto bij Simeon heb afgeleverd ;_; Ja dit is herkenbaar, maar de "pathfinding" van de Mechanic is tot nu toe best slecht op sommige wegen, Wat wel wil helpen is eventueel LANGS de weggetjes rond te wandelen in de hoop dat je auto daarna wel spawnt. De Mechanic doodschieten/neerknuppelen zorgt er trouwens ook voor dat ie je op een gegeven moment niet meer wilt helpen ;p Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 De Mechanic in GTA Online. "Sorry, I can't get there right now, boss" als ik net een auto bij Simeon heb afgeleverd ;_; Ja dit is herkenbaar, maar de "pathfinding" van de Mechanic is tot nu toe best slecht op sommige wegen, Wat wel wil helpen is eventueel LANGS de weggetjes rond te wandelen in de hoop dat je auto daarna wel spawnt. De Mechanic doodschieten/neerknuppelen zorgt er trouwens ook voor dat ie je op een gegeven moment niet meer wilt helpen ;p En dan, geen mechanic meer? Niet echt een iritatiefactor, maar in de Online trailer zag je je Mechanic in je garage aan het werk. Zou leuk zijn als je je auto naar de klote rijdt, en hem erna in je garage parkeert, dat je je mechanic de auto ziet repareren. Verder nog niet echt iritatiepunten. Buiten gankers in freeroam, maar dat doe ik net zo hard. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 30 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2013 Dat me Z-type door een of andere stomme reden uit me garage verdwenen is! Nergens terug te vinden en 10 miljoen weg!! Reageren
PsykoUniqz Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 Als je een P996 Lazer ( F16) jat, zonder dat je iets hoort of ziet ontploft Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 31 oktober 2013 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2013 Dat je je auto laat brengen en dat je Mechenic hem naar de klote rijd als hij de straat in komt Reageren
ZeroJens Geplaatst: 1 november 2013 Rapport Geplaatst: 1 november 2013 Toen ik eindelijk met Micheal een titan had gestolen ging ik hem in men hangaar zetten omdat je hem daar zou kunnen opslagen, Maar toen ik terug ging kijken was hij weg... Reageren
Nyltje Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Dat ik 'm nog niet kan spelen. Reageren
GTA5VehicleFreak Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Dat als je te snel handelingen op je controller doet, hij opeens alle knoppen tegelijk indrukt. Bijvoorbeeld als je druk aan het racen bent, wordt de minimap niet meer mini, schiet hij, remt hij, stapt hij uit, kijkt hij achteruit, wisselt hij radio, toetert hij etc. etc. en dan is het weer weg Reageren
Crazy-Ghost Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 (bewerkt) Dat het switchen tussen personages heel lang duurt.. Bewerkt: 26 januari 2014 door Crazy-Ghost Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Dat als je te snel handelingen op je controller doet, hij opeens alle knoppen tegelijk indrukt. Bijvoorbeeld als je druk aan het racen bent, wordt de minimap niet meer mini, schiet hij, remt hij, stapt hij uit, kijkt hij achteruit, wisselt hij radio, toetert hij etc. etc. en dan is het weer weg Dat ligt aan jouw controller meneer. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 26 januari 2014 Rapport Geplaatst: 26 januari 2014 Dat als je te snel handelingen op je controller doet, hij opeens alle knoppen tegelijk indrukt. Bijvoorbeeld als je druk aan het racen bent, wordt de minimap niet meer mini, schiet hij, remt hij, stapt hij uit, kijkt hij achteruit, wisselt hij radio, toetert hij etc. etc. en dan is het weer weg Dat ligt aan jouw controller meneer. Ja, denk ik ook. Ik ben namelijk, vindt ik zelf omdat ik bijna nooit crash, een pro in racen dus dan ben je aardig aan het rammen op je knoppen. Maar hij doet altijd precies wat ik wil. Even over dat pro racer, ik ben het echt en anders test je me maar uit!!! Reageren
TrueSkum Geplaatst: 30 januari 2014 Rapport Geplaatst: 30 januari 2014 Dat ik me auto die ik net voor 100.000en heb getuned, na een missie nergens meer te vinden is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.