Michael zou er jaloers op zijn. Even in drie dagen tijd een miljard dollar ophalen. Rockstar Games is dit dus gelukt in de eerste drie dagen van de verkoop van Grand Theft Auto V. Al eerder had ik het voorspelt, hiermee is qua omzet in zo'n korte tijd Grand Theft Auto V dus het best verkochte spel ooit!
Felicitaties dus aan Rockstar Games en alle 300 mensen die maar liefst vijf jaar lang keihard aan dit spel hebben gewerkt. Helaas kan Rockstar Games nog geen vakantie vieren, want ze zijn nog zeer druk bezig aan Grand Theft Auto: Online, wat op 1 oktober beschikbaar wordt voor alle mensen die GTA5 bezitten. Hoe GTA: Online precies in elkaar zit en of het echt leuk is om te spelen ga ik jullie nog voor 1 oktober vertellen aangezien ik komende week even een hands-on mag doen in de verkeerde stad ...
Felicitaties dus aan Rockstar Games en alle 300 mensen die maar liefst vijf jaar lang keihard aan dit spel hebben gewerkt.
Helaas kan Rockstar Games nog geen vakantie vieren, want ze zijn nog zeer druk bezig aan Grand Theft Auto: Online, wat op 1 oktober beschikbaar wordt voor alle mensen die GTA5 bezitten. Hoe GTA: Online precies in elkaar zit en of het echt leuk is om te spelen ga ik jullie nog voor 1 oktober vertellen aangezien ik komende week even een hands-on mag doen in de verkeerde stad ...
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites