Jump to content

Auto's opslaan


Lorenzo572

Recommended Posts

  • Reacties 46
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Lorenzo572

    11

  • Michael

    4

  • FcUtreg4Life

    4

  • svdvlekkert

    3

Vind het zelf ook heel jammer, maar de grote garage waar je meerdere voertuigen in op kan slaan werkt integendeel wel goed. In vervolg dus je auto gewoon daar neerzetten.

Zijn dat openbare garages waar je het over hebt, of garages die je koopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij de garages die je krijgt wanneer je je aanmeld bij de Social Club, maar dat weet ik niet zeker.

Klopt, maar wat ik gewoon erg raar vind, je koopt een auto van een paar ton, of een vliegtuig voor 1miljoen,

als deze crasht ben je hem kwijt.

Link to comment
Delen op andere websites

Michael en Franklin hebben aan het begin al een grote garage. Deze staat ook gewoon aangegeven op de map. Als je een auto opslaat bij het huis, heb je kans dat de auto weg is na een tijdje. Echter, de andere garage, Vinewood Garage en nog eentje meer in het zuiden, werken wel goed. Dit is een supergrote garage waar je een aantal auto's in kan opslaan. Hier heb ik mijn getunede auto ook in. Het is helaas wel een klein stukje van je safehouse af.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkeid, Volgens mij heeft niemand het al door. Op het moment dat jij je auto modificeert, krijg je als het ware de papieren van de auto. Als je ook nog plek hebt in je (gekochte) garage, zal deze moetten herspawnen.

Heb dit nog niet getest, stond in GTA V Guide app.

Link to comment
Delen op andere websites

Even ’n andere vraag:

Kun je in de garage van Michael’s mansion

(en later die van Franklin’s)

ook 2 voertuigen opslaan?

Ik bedoel …. de garage is er groot genoeg voor, maar ik ben alleen bang dat wanneer ik dit probeer, ik m’n zwaar gepimpte R9 kwijtraak.

Link to comment
Delen op andere websites

Even voor de duidelijkeid, Volgens mij heeft niemand het al door. Op het moment dat jij je auto modificeert, krijg je als het ware de papieren van de auto. Als je ook nog plek hebt in je (gekochte) garage, zal deze moetten herspawnen.

Heb dit nog niet getest, stond in GTA V Guide app.

Inderdaad, hier staat het duidelijk.

Wat ik niet snap, hoe raak je ze dan weer kwijt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...