Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb enige tijd geleden wat geleerd: een spel niet afkraken als je het nog nooit hebt gespeeld.

Filmpjes zeggen soms ook genoeg. Een kogel die dwars door een meter dikke betonnen paal gaat? Nee bedankt, dat is werkelijk echt te slecht vind ik, ook al is het toekomst.

Zou BO2 best willen spelen maar ik vind het het geld niet waard om meerdere redenen.

Bewerkt: door madviper
Link to comment
Delen op andere websites

Treyarch heeft een compleet nieuwe multiplayer samengesteld. Volgens de PU de meest gebalanceerde tot nu toe :D

Helaas wel weinig prestiges. En de levels zijn ook niet echt hoog. Je kan tot Prestige 10, level 55 :)

Link to comment
Delen op andere websites

''Al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding'' daarmee bedoel ik te zeggen je kan wel een shitload aan opties etc erbij doen maar het wordt er niet beter op , ze hadden gewoon bij Moderen Warfare 1&2 moeten blijven in die stijl zeg maar, lekker simpel.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat filmpje zag ik al een paar dagen geleden.....

Kan best. Deze gebruiker heeft hem in ieder geval 1 uur geleden geüpload. :)

Als ik die video zo bekijk haal je die laatste scorestreaks best snel achter elkaar, of het ligt aan die stomme bots die slecht zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Whahaha ik kijk nu het gelekte Nuketown filmpje! Hier ga je toch je geld niet aan uitgeven!? Een map terugbrengen maar met een ander uiterlijk. Easy pre-orders! Dit ziet er echt super cartoony uit. Alle stemmetjes tussendoor, onveranderd. Menu, andere look, maar is inweze hetzelfde.

Ik vond MW1&2 perfect geballanceerd (lekker boeiend van Martyrdom, Juggernaut en Stopping Power), maar een spel hoort nou eenmaal niet 100% geballanceerd te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

http://www.youtube.com/watch?v=XUFfCTWi4rA&feature=youtu.be


Woods komt terug in BO2, dat is nu in iedergeval zeker.

Inderdaad, ze zijn Nuketown nu gewoon aan het uitmelken, daar heb ik geen andere woorden voor.
Maar, dat zou niet willen zeggen dat het niet leuk kan zijn.
Ik moet gewoon de game spelen om een eerlijk oordeel te vellen. Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Op zich begrijp ik wel dat Nuketown wat uitgemolken wordt, het was tenslotte een heel populaire map in Black Ops. Verder krijg je hem ook gratis als je pre-ordert, wat dus wel nice meegenomen is, want je zou evengoed gewoon niets kunnen krijgen.

Dat BOII uitgemolken wordt ben ik het ook niet helemaal mee eens. Oké, het is en blijft dezelfde soort van fast-paced shooter, maar dat is ook normaal omdat de meeste mensen die shooters zoeken, dit ook het meeste aanspreekt. Maar ze hebben wel overduidelijk heel wat aanpassingen gedaan aan HOE de fast-paced shooter werkt. Zo hebben ze de graphics tot het maximale getilt voor de huidige generatie consoles denk ik, en hebben ze ook bepaalde dingen helemaal anders aangepakt. Zoals bijvoorbeeld een volledig vernieuwt Create-A-Class-systeem (wat niet meer gewijzigd was sinds CoD4/MW1).

Dat het zich nu in de toekomst afspeelt vind ik op zich ook niet zo erg, want het werd stilaan duidelijk dat ze momenteel wel even het uiterste uit de kan hebben gehaalt wat betreft de 'vroegere' oorlog, etc.

Door het in de toekomst te laten afspelen hebben ze ook de mogelijkheid om veel nieuwe wapens, attachments, etc. te verzinnen, en dat is in mijn mening toch alleen maar positief. Dus als ik eerlijk mag zijn vind ik dit de eerste CoD sinds een paar jaar die nét niet zo uitgemolken is.

Ondanks alles denk ik toch niet dat ik het meteen bij de release zal kopen omdat ik nu voor andere dingen spaar: zoals GTA V, en een nieuwe PC. :puh:

Bewerkt: door vice
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...