Jump to content

Call of Duty Black Ops II


MostWantedKid

Recommended Posts

Ik zie het slechte van MW3 er niet van in/af. Gameplay mag dan hetzelfde zijn maar ik vind de MP wel goed zo. Wat wil je dan er dan direct veranderd? Dat heb ik trouwens nooit gesnapt van die halvegare joepies...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 693
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    111

  • TekaLoca

    87

  • Sammie_GTA

    59

  • PrioX

    53

Top Posters In This Topic

Posted Images

De multiplayer van dat spel kan dan wel goed zijn (wat ik trouwens niet vind). Maar je kan niet ontkennen dat het precies hetzelfde is als MW2 op een paar puntjes verschil. Dat vind ik zo jammer. Ze promoten het spel gigantisch als beste shooter. Maar dat is hij zeker niet. Ik snap niet dat ze dat nooit hebben ingezien dat ze een dikke kopie aan je geven. Ook de multiplayer was op sommige punten niet gebalanceerd. Dat vraag ik me dus ook af. Is er nou niemand daar in die studio die het spel test en zegt 'Jongens, dit is te sterk en hier gaan we klachten over krijgen'. Je kan ook zeker geen nieuwe feature opnoemen zoals ik dat bij Call of Duty Black Ops kon. Alles is precies hetzelfde op een paar nieuwe dingen na zoals de Prestige Shop.

Ik vind het jammer dat ze bij MW3 niet de goeie dingen van Black Ops hebben meegenomen. Zoals Wager Matches, Combat Training, COD-Points ed. Alles hebben ze eruit gegooid en gewoon de oude dingen er weer ingedaan.

Wat ik wil dat er nu eindelijk veranderd: Ze moeten nu echt eens goed kijken naar balans. En dat doen ze in mijn ogen goed zodra ze de commando knife, killstreaks, akimbo wapens en noobtubes verwijderen of zo balanceren dat je er totaal geen last van hebt. Want ik irriteer me nu al vanaf COD4 aan die commando knifes. En er is nog niks aan gedaan...

Link to comment
Delen op andere websites

Wat jij allemaal roept over gebalanceerd is jouw mening, dat het een soort van kopie is kan wel kloppen maar als ik een potje MW2 speel moet ik heel hard aanpassen om nog te score. Wat ik bedoel met het niet snappen waarom mensen niet blij zijn is omdat wat ze willen gewoon features in de game zijn en niet dingen als grahpics en hoe het er verder uitziet.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn mening, en zowat de mening van een X aantal andere spelers die COD spelen. Zeg eerlijk: vindt jij het fijn als je 10x achter elkaar vermoord wordt door een helikopter die boven je spawn vliegt? Ik denk het niet. En dat is wat ik bedoel met balans. Een helikopter mag je niet 10x vermoorden en zo je plezier verpesten.

Ik ben van COD gewend dat ze die engine nu al jaren gebruiken. Ik zie liever ook iets nieuws. Maar ik heb totaal geen problemen met de huidige.

En ik denk dat ik als 'halvegare joepie' gewoon recht heb op wat nieuws en niet elk jaar dezelfde rotzooi die we al hebben gezien. Daarvoor betaal ik geen €60 euro. En in mijn ogen gaan ze nu eindelijk wat vernieuwingen toevoegen aan de serie met BO2. ;)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Op die manier kan ik er wel inkomen maar dat noem ik zegmaar losse features losstaand van de *infrastructuur* e.d. snap je? Ik moet BO2 sowieso nog afwachten want er komen nog andere titels aan. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, sirieus?

Ik heb de WO2 wel gehad, samen met enkele andere mensen denk ik. MW serie al helemaal niet, zeker niet na Money Wasted 3 (MW3) wat erg teleurstellend was.

Ik vind MW3 nog wel leuk. Als er wat aanpassingen komen voor spawns, knifen etc. kan MW3 nog echt leuker worden..

Dat doen ze wss niet, en als ze dat doen noemen ze het Modern Warfare 4 en moet je er weer is €60,- voor gaan betalen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe engine komt pas op de nieuwe generatie consoles, het is inderdaad best gierig wat infinity ward en treyard doen. DICE heeft zijn engine ook vernieuwd en dan was die van Medal of Honor in 2010 nog geen eens slecht.

De nieuwe consoles komen mijn schatting eind 2013, omdat er zoveel games begin 2013 uit komen. Alle ontwikkelaars willen nog snel geld verdienen tot de nieuwe consoles eraan komen, volgend jaar dus een Call of Duty van infinity ward met een nieuwe engine.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat moeten we hiervan vinden? Ik kan best begrijpen waarom IW pist off is omdat ze hetzelfde ideetje hebben. Wat ik trouwens wel raar vind is dat alle COD aardig lang tot heel lang hun waarde blijven behouden, dus dan zou je hem beter gelijk kunnen halen..

Link to comment
Delen op andere websites

Die zombie mode KAN, want het lettertype van oa. de ammo ziet er ook zo uit nu in BO II.

Iig, ik heb nog meer goed nieuws voor zombie-fans (niet zeker of het bevestigd is), maar uit 'geruchten' zou blijken dat het werkelijk zo is, dat er een Zombie-campaign verwacht mag worden.

http://www.codfeed.com/2012/06/08/black-ops-ii-zombie-campaign/

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de E3 beelden van Black ops 2 gezien, maar ik moet zeggen dat ik ondanks de vernieuwingen er niet echt warm van werd. Ook al word de missie structuur open, de achtbaan rit blijft hetzelfde als in de voorgaande delen. Call of Duty is geen slechte game absoluut niet, maar een minder goede game dan de voorgaande jaren zou ik het wel willen noemen. Het is natuurlijk nog niet zo ver, maar ik zet even mijn gedachte er over neer. :clown:

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Die E3 beelden van BO2 vond ik nogal tegenvallen.

- Een G11 met Variable Zoom Scope en Reflex Sight waarmee je door muren heen schiet.

- Een killstreak met de vorm van een UFO die enemy's neerknalt door te richten met een sensor.

- Een gebouw die omvalt in de singleplayer wat rechtstreeks uit BF3 lijkt te komen maar dan onrealistischer.

Paar kleine puntjes van kritiek, hopelijk werken ze daar nog aan. :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Die scope waarmee je door de muren heen kan schieten, is alleen bruikbaar voor dunne materialen, bijvoorbeeld dat sheet metal.

Mij boeit die scope niet, als hij alleen in de SP komt, niet in de MP.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...