Jump to content

Vraag aandelen


Racemees

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Variano

    13

  • TryX

    6

  • --Simon--

    5

  • KRSTL

    5

ik zie dat je zoveel miljoentjes hebt binnen gehaald hoeveel aandelen heb je dan gekocht of hoeveel heb je ingezet ?

Bij de missies van Lester ben ik all-in gegaan met m'n cash.

Hoeveel aandelen ik toen precies had dat weet ik niet meer,

Wat ik wel weet is dat ik er niet meer kon halen omdat ik alles had ingezet.

( Wel goed in de gaten houden na de missie, dat je de aandelen verkoopt voordat ze vet gaan dalen in winst! ).

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de missies van Lester is het inderdaad geen probleem om je volledige kapitaal in aandelen van een bedrijf te stoppen, aangezien je zeker weet dat ze zullen stijgen na de assassination. (wat niet het geval is bij aandelen buiten deze missies) Zelf sla ik mijn spel na zo'n missie even op in een safehouse, zodat de tijd met zes uur vooruit gaat. Meestal staat het aandeel dan op zijn maximum waarde, hoewel je ook gewoon de grafiek in de gaten kunt houden en kijken hoe veel het aandeel nog stijgt. Daalt het aandeel plotseling, dan ken je het maximum tot waar je kunt gaan, en kan je door simpelweg je laatste opgeslagen spel te laden maximale winst maken.

Hele handige tips verder in dit topic. Knap werk heren en dame.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die een makkelijk overzicht willen hebben:

Aan het eind van de storyline zat ik op circa 31 miljoen. De eerste missie van Lester heb je al gehad.

- Vóór de tweede missie zet je maximaal in op Debonair. Na circa 10 ingame uren is deze tot 80% profit gestegen. 31 miljoen wordt 58 miljoen

- Nadat je Debonair hebt verkocht, alles inzetten op Redwood. Deze zal na de vorige missie compleet ingestort zijn. Na exact 2 ingame dagen vliegt deze ineens weer naar zijn originele prijs. Dit levert 300% winst op. 58 miljoen verandert in 235 miljoen.

- Vóór missie drie zet je maximaal in op Fruit. Na de missie zal deze met maximaal 50% stijgen. 235 miljoen wordt 353 miljoen

- De vierde missie speel je gewoon. Ná deze missie keldert Vapid in prijs. Koop deze maximaal in en na exact 2 ingame dagen is deze met precies 100% gestegen. 353 miljoen wordt een grove 707 miljoen.

- Vóór de laatste missie zet je alles in op GoldCoast. Na de missie stijgt deze in 10 ingame uurtjes naar 80%. 707 miljoen verandert in ongeveer 1,3 miljard.

- Ergens aan de westkust is een man die een lift nodig heeft naar het vliegveld (random event, eenmalig). Vóórdat je hem opzoekt, koop Tinkle volledig in. Lever je hem binnen 2:30 minuten af, tipt hij dat Tinkle nog wel eens kan gaan stijgen. Na 8 ingame uren stijgt deze tot maximaal 33%. 1,3 miljard wordt 1,7 miljard.

Hier mijn laatste transacties als bewijs :)

qWpnEcZ.jpg

Geniet van je geld! :)

Bewerkt: door --Simon--
Link to comment
Delen op andere websites

nog zoiets als er iemand thuis geen internet heeft die kan niet profiteren van deze missions om zoveel geld binnen te halen want hij kan niet op bawsaq gaan

of is er wel een methode om er toch van te kunnen profiteren zonder internet?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat je ook kunt doen is, al je geld op een aandeel kopen en dan meteen saven met je mobiel.

Ga dan wat spelen en kijk of de aandelen omhoog zijn gegaan.

Zo niet? Dan load je je game weer en heb je je geld terug.

Zo heb ik al 100 miljoen gemaakt. Nog 50 te gaan om die ene golfclub te kopen.

Maar ik koop m pas als ik 500 miljoen heb zodat ik nadat ik de golfclub heb gekocht nog geld heb om weer te investeren.

Ik koop altijd aandelen van lifeinvader altijd als ze onder de 2.35 zijn. Bij mij schommelt deze aandeel altijd tussen 1.90 en de 3.11

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dus die Lester missies al gedaan, maar dat betekent niet dat je geen flinke winst meer kan maken. Met een beetje geluk doet BAWSAQ het een keer, en zet je alles in op het laagststaande bedrijf. Bijna altijd schieten deze binnen een paar dagen/week weer flink omhoog, waardoor je je geld soms wel 5 à 10 keer kunt verdubbelen.

En overigens werkt Entiendo's opmerking hierboven ook prima ;) Houd er inderdaad, ook met BAWSAQ, er rekening mee dat je wel even een 2e save aanmaakt, voor het geval het helemaal misgaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor degene die een makkelijk overzicht willen hebben:

Aan het eind van de storyline zat ik op circa 31 miljoen. De eerste missie van Lester heb je al gehad.

- Vóór de tweede missie zet je maximaal in op Debonair. Na circa 10 ingame uren is deze tot 80% profit gestegen. 31 miljoen wordt 58 miljoen

- Nadat je Debonair hebt verkocht, alles inzetten op Redwood. Deze zal na de vorige missie compleet ingestort zijn. Na exact 2 ingame dagen vliegt deze ineens weer naar zijn originele prijs. Dit levert 300% winst op. 58 miljoen verandert in 235 miljoen.

- Vóór missie drie zet je maximaal in op Fruit. Na de missie zal deze met maximaal 50% stijgen. 235 miljoen wordt 353 miljoen

- De vierde missie speel je gewoon. Ná deze missie keldert Vapid in prijs. Koop deze maximaal in en na exact 2 ingame dagen is deze met precies 100% gestegen. 353 miljoen wordt een grove 707 miljoen.

- Vóór de laatste missie zet je alles in op GoldCoast. Na de missie stijgt deze in 10 ingame uurtjes naar 80%. 707 miljoen verandert in ongeveer 1,3 miljard.

- Ergens aan de westkust is een man die een lift nodig heeft naar het vliegveld (random event, eenmalig). Vóórdat je hem opzoekt, koop Tinkle volledig in. Lever je hem binnen 2:30 minuten af, tipt hij dat Tinkle nog wel eens kan gaan stijgen. Na 8 ingame uren stijgt deze tot maximaal 33%. 1,3 miljard wordt 1,7 miljard.

Hier mijn laatste transacties als bewijs :)

qWpnEcZ.jpg

Geniet van je geld! :)

hoe investeer ik de eerste missie hotel assesination

je hebt de stappen vanaf tweede uitgelegd , want zoals ik lees op de walkthrough van hier is er voor die hotel missie ook een aandeel nodig

Link to comment
Delen op andere websites

hoe investeer ik de eerste missie hotel assesination

je hebt de stappen vanaf tweede uitgelegd , want zoals ik lees op de walkthrough van hier is er voor die hotel missie ook een aandeel nodig

Voor de missie simpelweg al je geld aan de aandelen van Betta Pharmaceuticals spenderen.

Link to comment
Delen op andere websites

hoe investeer ik de eerste missie hotel assesination

je hebt de stappen vanaf tweede uitgelegd , want zoals ik lees op de walkthrough van hier is er voor die hotel missie ook een aandeel nodig

Ik heb deze stap weggelaten, omdat je deze eerste missie verplicht ergens halverwege de story moet spelen. Dan heb je nog maar een miljoen max, dus de profit is relatief laag vergeleken met de endgame.

Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt zal er wel geraken een dezer .... , want nad 48 missies ben ik ook maar herbegonnen 2 dagen geleden om te profiteren met de assassination missies van lester na de story , want ik had er al 5 gedaan zonder die aandelen te kopen, mja kan je niet van in het begin allemaal weten he

Link to comment
Delen op andere websites

Zou zeggen aandelen van de concurrent kopen, indien deze superhoog staan, verkopen, dan aandelen van dat geld kopen van het bedrijf dat nu in de min staat, deze zal weer opkomen.. :-)

hoe kan je precies zien wie van wie concurenten zijn?

Ik heb nu alle missies gedaan en heb bij elk persoon iets van 18 miljoen, dan heb je niet meer dan er veel verandert ofwel?

Alleen die auto's en vliegtuigen slopen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...